חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיעור תופים - דינאמיקה והדגשות





    קישורי טקסט (לפרטים)




ראו גם :  פסיכולוג ספורט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספורט איכות חיים ציוד לספורט פציעה באימון

נושא המאמר: ספורט ואיכות חיים
מאת: דבורה מרץ   שמור מאמר למועדפים

ספורט ואיכות חיים
רוב הספורטאים יודעים שמנוחה חיונית לשיפור ביצועים , אך רובם מרגישים רגשי אשמה אם לקחו יום חופש,ידוע שאימון מתמשך יכול להזיק ולהחליש את גופו של הספורטאי.ימי מנוחה למתאמנים מחזקים פיזיולוגית ופסיכולוגית את נפשו וגופו של הספורטאי, במנוחה שרירים יכולים לתקן, לשקם ולחזק.ספורטאי הבונה ימי מנוחה יכול לעזור ולשמור על איזון טוב יותר למטרות שהציב בתוכנית האימון האישית שלו.ספורטאי צריך לאזן בין פעילות ספורטיבית מנוחה ושינה טובה.

פציעות באימון
כידוע ה"ספורט טוב לבריאות" , אך לפעמים יכול לגרום לפציעות , מידי שנה נפצעים אנשים בפציעות הקשורות לאימון קל וספורט כגון : חתכים ושריטות , חבלות ופצעים.כאבים,נפיחות וגפיים מוגבלות הן תופעה שכיחה בקרב במתאמנים .
אזורים רגשים לפציעות:שרירים,עצמות , רצועות של רקמות, מפרקים , ירכיים , מרפקים, קרסוליים סחוס –ברכיים.
פציעות יכולות להיגרם ע"י תאונה, אימון לא מבוקר, אי – חימום הגוף טרום כהכנה לאימון,שימוש לא תקין בציוד בחדרי כושר, אימון יתר אופייני לספורטאים מקצועיים שנכנסים לאימון אינטנסיבי.בני נוער וילדים יכולים לפתח פציעות באימון לא מבוקר וללא מעקב על ידי מאמן מוסמך .


מה עושים שנפצעים ?

• יש להפסיק את האימון כשמתחיל כאב חד
• לנוח מס' דקות ואם הכאב לא עובר לאחר כדורים, ומשחות מרגיעות יש לגשת לרופא .
• לאבחן את אזור הפגוע ע"י רופא\אורטופד
• אם הפגיעה חמורה כגון : שבר, נקע או פגיעת ראש חמורה יש להתפנות בדחיפות למיון .
• התחל בתהליך החלמה.


ההחלמה

התמודדות עם הפציעה דורשת חוסן פיזי ונפשי כאחד, ספורטאים מגיבים לפציעות עם רגשות מעורבים הכוללים : הכחשה,כעס, עצב אי השלמה ולפעמים דיכאון. חשוב לקחת את הפציעה כתקופת החלמה זמנית ועם מיקוד לתהליך ההחלמה.
ראשית למד על הפציעה שלך ושוחח עם הרופא\המאמן המטפל ,ככול שתדע יותר תוכל להבין את גופך ולטפל ביעילות .
שאל את הרופא: מה סוג הפציעה שלי ? כמה זמן החלמה? איזה טיפולים אני מקבל ?אופציות אחרות לטיפולים ? ממה להיזהר בזמן ההחלמה וכו'
מומלץ לשמור על גישה חיובית ,מחקרים מראים כי גישה חיובית לטיפולים משפרת את תהליך הריפוי ואיכות החיים, קבל תמיכה ועידוד גם מחברים.

הקשב לרופא\המאמן שלך !

חזרה לאימונים
בהתאם לסוג הפציעה שלך , ייתכן ובמהלך ההחלמה תוכל לשנות את סוגי האימון ולהוסיף צורות חלופיות לאימון אחר ,שאל את הרופא\המאמן להחלפת תוכנית אימון במהלך הפציעה.
אם אתה לא יכול לרוץ אולי אתה יכול לשחות, לעבוד על אימוני הרפיה וגמישות , לשמור על סיבולת לב ריאה, להתמקד בתזונה בריאה.עם ידע נכון, תמיכה וסבלנות ניתן להתגבר על הפציעה, בהדרגה ובשלבים

www/med-shop.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דבורה מרץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]