חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פשיטת רגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: התקפי חרדה התקף חרדה טיפול מטפל

נושא המאמר: 10 דברים לשקול לפני בחירת טיפול בבעיית התקף חרדה
מאת: שמחה אייזנר   שמור מאמר למועדפים

אם אתה מחפש טיפול טוב לבעיית התקפי חרדה, שקול את 10 הדברים הבאים:

1. האם המקום אותו אתה בוחן מציע הפסקה מוחלטת של התקפי החרדה?
יש מקומות שרק מלמדים אותך אודות ההתקפים, נותנים לך טיפים איך להפחית אותם, מלמדים אותך תרגילי הרפיה שונים וכדומה. כלומר, הם אינם מגיעים לשורשי התקפי החרדה על מנת להפסיק אותם מהשורש.
כשאתה בוחן מקום, בדוק האם הוא לוקח אותך למקום אליו אתה רוצה להגיע - מקום בו לא יהיו התקפי פאניקה כלל.

2. האם המצב הטוב יישמר?
יש מקומות שתצטרך לחזור אליהם ל"פגישות חיזוק" או לחילופין תדרש לתרגל טכניקות הרפיה, חשיבה חיובית ודברים נוספים למשך שארית החיים. בדוק האם המקום אליו אתה הולך משחרר את ההתקפים באופן שהם לחלוטין ייעלמו בלי צורך "לשמר" את המצב.

3. כמה ניסיון יש למקום?
אל תלך למקום שרק התחיל לפני זמן קצר לטפל. מן הסתם כזה מקום עדיין לא ראה הרבה סוגי התקפי חרדה, עדיין לא צבר ניסיון רב ולא קיבל את האינטואיציה הפנימית הדרושה בשביל טיפול מוצלח מאד.
לעומת זאת, מקום שעזר למאות אנשים וצבר אלפי שעות עבודה יוכל להתאים לך את הטיפול באופן המירבי ביותר, יהיה לו פרספקטיבה טובה, וידע להסביר לך אודות ההתקפים בצורה המקיפה ביותר. במקום כזה יהיו בטוחים בעצמם, בשיטת הטיפול שלהם ובהסברים שלהם. דבר זה יקרין באופן ישיר על איכות הטיפול ועל הרגשת הביטחון שתוכל לחוש באותו המקום.

4. האם המקום פועל בשיטת טיפול המתאימה לך?
ברר מהו בדיוק אופן הטיפול, כיצד הוא מתבצע, מה הוא דורש ממך. בדוק האם אתה מרגיש נח עם שיטת הטיפול. כמו כן, אם תלך לטיפול שלא נגש לתת-מודע, היכן ששורשי התקפי החרדה נמצאים, הסיכויים שההתקפים יפסיקו הם נמוכים ביותר. לכן העדף טיפול המגיע אל שורשי התקפי החרדה הנמצאים בתת-מודע. טיפול כזה יוכל להפסיק את התקפי החרדה מהשורש ובצורה מלאה.

5. האם היחס במקום הוא יחס אנושי ומקצועי?
בדוק האם עונים לך על כל שאלה. האם מתייחסים אליך בתור סובל מבעיה שצריך תמיכה ומענה ברור על כל שאלה. אל תלך למקום "קר" בו מתייחסים אליך רק בתור לקוח נוסף.

6. מהם אחוזי ההצלחה של המקום?
שאל את המקום מהם אחוזי ההצלחה שלהם. לך למקום עם אחוזי הצלחה גבוהים, כך שתדע שיש לך סיכוי גבוה להצליח בטיפול. מקום עם אחוזי הצלחה נמוכים מן הסתם יהיה פחות אפקטיבי ממקום עם אחוזי הצלחה גבוהים.

7. בדוק האם המקום עובד עם שיטה סדורה.
יש מקומות בהם אין "פרוטוקול" מסודר לטיפול בהתקפי חרדה. העדף מקום שיש בו שיטה מסודרת לטיפול בבעיה. כמובן שיש מטפלים מוכשרים שאינם צריכים פרוטוקולים שונים, אך באופן כללי, עדיף ללכת למקום שיש בו פרוטוקול מסודר לטיפול בבעיה.

8. בדוק את משך הטיפול.
אם יש לך בחירה בין טיפול קצר לבין טיפול ארוך, כמובן שתעדיף את הטיפול הקצר יותר.

9. בדוק סיפורי הצלחה.
שאל את המקום אלו סיפורי הצלחה יש לו. בחן היטב את המשובים מלקוחות קודמים. וודא שהטיפול לקח אותם למקום בו התקפי החרדה נפסקו לחלוטין.

10. בדוק שהמקום מקצועי.
שים לב למספר דברים: האם עונים לך על כל שאלה? האם סבלניים איתם? האם מדברים איתך בטון רגוע (לא בחוסר סבלנות / עצבנות / מתח / כעס)? האם מסבירים לך אודות שיטת הטיפול בצורה מפורטת?
לך למקום בו תרגיש שעונים לך על כל שאלה, ושהכל מוסבר באופן הגיוני וברור.

בהצלחה!

www.hetkef.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמחה אייזנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]