חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיזיותרפיה ופילאטיס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחשבים מחודשים מחשב מחודש חידוש מחשבים מחשבים זולים

נושא המאמר: חידוש מחשבים הוא אומנות וגם אמנות
מאת: נבט בן חיים   שמור מאמר למועדפים

חידוש מחשבים הוא אומנות וגם אמנות

פעולת חידוש ומחזור המחשבים חוסכת לכם כסף רב וגם תורמת לאיכות הסביבה.

חידוש מחשבים נייחים וניידים הינה פעולה מקצועית מורכבת המחייבת ידע נרחב בתחומים כגון : חומרה, הרכיבים האלקטרוניים, מכאניקה , פלסטיקה, כבילה פנימית, מחברים, חשמל מכאניקה, אופטיקה, תקשורת ורשתות תקשורת.
חידוש ושדרוג מחשבים משומשים, יד שנייה ושיפור מחשבים חדשים מועדפים או מתצוגה מאפשר שימוש חוזר וכך מונע מהציוד מחשבים להגיע לפח או למזבלות וכך נמנע זיהום הסביבה וכדור הארץ וגם חיסכון כספי גדול.

המחשבים המחודשים והציוד מתוצרת המותגים המובילים בעולם, מגיעים מחברות אשר שדרגו את מערך המחשוב שלהם, עוברים סדרה של בדיקות מעמיקות, החל מבדיקת המארז של המחשב שהוא המעטפת החיצונית של המחשב ומחייב הבנה במכאניקה ובפלסטיקה. חלקי מתכת ופלסטיקה שבורים או עקומים מוחלפים בחלקים תקינים.
לאחר מכן נבדקים חלקי המחשב הפנימי כגון זיכרונות, מעבד, כונן קשיח, כונן אופטי, ספק כוח, לוח ראשי, מאווררים, כבלים ומחברים סוללות ומקלדות. החלקים שאינם תקינים מוחלפים בחלקים תקינים. לאחר מכן עובר המחשב ניקוי יסודי הכולל פתחי אוורור, ניקוי ושאיבת אבק, והחלפת משחת פיזור חום מהמעבד . לאחר כל זאת נטענת מערכת הפעלה כדי לוודא שכל התקני החומרה פועלים כשורה.
בסופו של התהליך המחשב כולו עובר תהליך של ביקרות איכות וכל רכיב ופריט במחשב מקבל מדבקת אחריות.
עבודת של חידוש מחשבים מחייבת מיומנות וידע רב שנרכש במשך שנים רבות הכולל הסמכות של הנדסאי אלקטרוניקה ומהנדס רשתות של מייקרוסופט MCSE , מכאניקה עדינה וחוש טכני .
כל הידע הזה מיושם במעבדת מחשבים ואלקטרוניקה משוכללת, הכוללת כלים מיוחדים לזיהוי בעיות כגון בודק ספקי כוח, בודק מסכים למחשב נייד, ספק כוח מעבדתי עוצמתי, תחנת הלחמה אלקטרונית, מברגה אלקטרונית משוכללת ועוד .
עבודת החידוש מתבצעת רק על מחשבי מותג יוקרתיים ולכן מחשבים אלו עולים על איכויות והעוצמות של מחשב חדש אשר נרכש בחנות
ניתן למצוא מגוון רב של מחשבים מחודשים נייחים וניידים שיתאימו לדרישות שלכם.


מחשבים מחודשים איכותיים ובמחירים ללא תחרות

התוצאה הסופית של הליך חידוש המחשב, מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות גם ממחשבי מותג מחודשים באיכות גבוהה וגם ממחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד. במסגרת הליך החידוש אנו מבצעים סדרת בדיקות והתאמה אישית אשר נועדו להתאים את המחשב לכל צורך או דרישה אפשרית הנפוצים ביותר.

לפי תפיסת עולמנו, מחשבים מחודשים אמורים לספק לכם את האיכות המקסימאלית במחיר המינימאלי, אבל יש לה יתרונות וערך מוסף וכל זאת מבלי להתפשר על ביצועי המחשב לאורך זמן.

יתרונות וערך מוסף

תמיכה במוגבלים : הפסולת ושאריות הציוד מועברים לפירוק על ידי אנשים מוגבלים ומספקים להם תעסוקה.

איכות הסביבה: חידוש המחשבים והחזרתם לשוק תורמים לאיכות הסביבה, ושאריות הפירוק מועבר למפעלי המחזור בחו"ל




www.recomp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נבט בן חיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]