חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוכות לפי הקבלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ זוגי טיפול זוגי זוגיות משבר בזוגיות

נושא המאמר: לצאת משגרת היחסים
מאת: דינה ימניק -גישורית   שמור מאמר למועדפים

חלומו של כל זוג היא זוגיות ארוכת טווח גם שכל אחד מבני הזוג מגיע עם ציפיות וצרכים משלו. כאשר הזוג חי במציאות שיש בה שינויים כמו לידת ילדים, קניית בית ומשבר כלכלי, יש סיכוי שהשינויים ישפיעו על הקשר הזוגי ויגרמו למאבקי כוח.
מאבקי הכוח יגרמו לשחיקה במערכת הזוגית, הרגש והתשוקה ייעלמו ותשאר רק המחויבות. במהלך השנים השגרה הופכת להיות לבלתי נסבלת וגורמת לשחיקה בחיי הנישואין
כשכל יום דומה ליום שעבר ובני הזוג לא יוזמים שינויים, אין ריגושים או התחדשות וצמיחה השגרה גורמת לריקנות ואכזבה. הזוג מתחיל להרגיש שעמום והתשוקה ביניהם פוחתת מתחילים לחפש ריגושים במקום אחר. היחסים הם אינם דבר מובן מאליו, כדי להזין את מערכת היחסים חשוב לעבוד על שימור הקשר.
מה ניתן לעשות כדי למנוע את השגרה אפילו שיש בה הרגשה של ביטחון ויציבות?
חשוב לפתח פעילויות ותחביבים אשר שני בני הזוג נהנים לעשות יחד. חשוב שפעילות משותפת תהייה בשגרה השבועית, לעשות ביחד מידי פעם דברים שנהנים מהם שהם לא בשגרת היום, להכניס עניין לשגרה.
הקפידו על יציאה משותפת פעם בשבוע ללא ילדים, קבעו דייט כמו פעם. מומלץ לרשום את הפגישה כפגישה חשובה שאסור לבטל אותה.
נסו להפתיע, לשנות ולרגש הדליקו נרות בחדר שינה, השמיעו מוסיקה חושנית, קנו מצעים חדשים, השקיעו גם בבגדים תחתונים, בני זוגכם יעריכו את ההשקעה. הדברים הקטנים האלה יגרמו לכם להרגיש יותר קרובים אחד לשנייה וישברו את שגרת היומיום.
הכניסו קצת פלפל לזוגיות, בקרו יחד בחנות סקס לשם החוויה המשותפת. הטיפים שתקבלו שם עשויים לפתוח את הראש לרעיונות חדשים.
חשוב להתנסות ביחד בדברים חדשים - כמו ארוחת ערב זוגית לאור נרות, טיול ליד הים לאור הירח, נסיעות לחו"ל, חופשות וכל פעילות הגורמת עונג והנאה משותפת.
הכינו בהפתעה או קנו דיסק חדש לרכב שיכלול שירים רומנטיים או שירים שלכם שמזכירים רגעים משותפים שלכם.
שלחו אחד לשנייה מסרון לטלפון הנייד עם נימה מפתה או רומנטית המרמזת על מה שעומד לקרות במפגש הקרוב ביניכם.
שנו את הרקע במסך המחשב או הנייד לתמונה משותפת שלכם. .
מערכת יחסים טובה בנויה על תקשורת. הסירו את כל הסחות הדעת ופנו זמן לדבר על מה שמטריד אתכם מה שצריך ומה הצפייה מהאחר. זה ימנע מימכם לחיות כמו זרים.
יש להבין שבכל תחום בחיינו אנו משקיעים מאמצים ומשאבים נפשיים ופיזיים כדי להצליח, כך עלינו גם להתייחס לזוגיות ולבן הזוג. שום תוצאה חיובית לא תישאר לטווח ארוך ללא השקעה מתאימה.

כדי לממש את הפוטנציאל הטמון בתוכנו אנו זקוקים למלוא החופש לבטא. כדי ליצור ריגושים והנאה חושנית משותפת לא תמיד צריך בייביסיטר או כסף.
התשוקה שלכם תחזור לתוך מערכת היחסים אם תאפשרו לכם לבלות קצת זמן איכות ביחד ולהקדיש את עצמכם זה לזה. זו הזדמנות מצוינת להיפתח ולתקשר, לעריך זה את זה, כך הקשר יוכל לעמוד בכל מיני מבחנים של החיים.

www/gishurit10.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דינה ימניק -גישורית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]