חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השעות הכי טובות למסחר בפורקס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי יועץ עסקי אימון עסקי ייעוץ אסטרטגי

נושא המאמר: האם נקבל הלוואה מהבנק
מאת: דורון עמית   שמור מאמר למועדפים

לאט לאט הולכים ומצטמצמים הסקטורים אותם הבנקים או המערכת הבנקאית מחשיבה כמסוכנים.
לפני שאפרט אספר כי גם בחו"ל נמצאים הבנקים במצב של חובות מסוכנים אם לא סף של חובות אבודים, זו מן תחושה כי המערכת הבנקאית בחו"ל בולעת פנימה לתוך הבטן שלה "צפרדעים" קשים ולמעשה לא מציפה זאת כול כך מטעמים השמורים עימם שהרי גם בארצות הניכר יש פיקוח על בנקים והלימות ההון ותחזיות של ניפוח החובות שהולכים ונהיים מסוכנים מענף לענף יכולים לגרום שוב להפרשות גדולות לחובות אבודים מה שיקטין את המרווחים המחויבים של הבנקים.
כמי שעוסק בייעוץ עסקי ולרוב נפגש עם נציגי בנקים עולה התמונה כי הבנקים בישראל הולכים ומצמצמים את הסקטורים להם הם מוכנים להעניק אשראי או הלוואות מה שאומר שסקטורים רבים במערכת העסקית בישראל מנועים מלקבל מינוף או הלוואות מהבנק ללא בטחונות סבירים למימוש במקרה של אם וכאשר.
אם כן היכן יתפרנסו הבנקים
"החנות" שלהם מוכרת "כסף" ואם מסרבים למכור כסף למגזרים רחבים במשק אזי הבנק לא ירוויח מצד אחד ומהצד השני יזדקק להעביר חובות לסעיף חובות מסופקים מה שיעלה להם ביוקר משתי צדי המתרס הווה אומר ההפסדים והקטנה של הרווחים תוך פגיעה בהלימות ההון וקנסות שיצטרכו לשלם לרגולטור.
כ יועץ עסקי אני חש כי הבנקים בפניקה!
הבנקים הגדולים קצת פחות אבל הבנקים הקטנים הרבה יותר.

האמת שיש הצדקה מסוימת במדיניות הבנקים לאי הענקת האשראי וזאת לאור טונות התוכניות העסקיות שהוגשו לבנקים רק ע"י עסקים וחברות שנזקקו לכסף לצורך הון חוזר או החזר חובות או תשלום ממסרים ומצאו את המזור בהלוואות בערבות מדינה או הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות שלא מחזיקות מים ושולחות שוב את הבנקים ואת המדינה להכריז על חובות אלה "חובות מסופקים"

כ יועץ אסטרטגי הבעיה למרות שהיא כלל עולמית מכאיבה מיוחד כאן בישראל מאחר וכלל המשק נשען על הלוואות או מימון בנקאי והאנדרלמוסיה המתחוללת במגזר העסקי ובמערכת הבנקאית לא נראה שתשכך בשנים הקרובות.
אם כך למעשה אין כאן פתרון מהותי שניתן ליישם אותו במערכת הבנקאית או במערכת העסקי כי החובות כבר נוצרו, ההלוואות כבר נלקחו, ואילו עכשיו המאבק הופך להיות לעסקים מאבק הישרדות בלי יכולת לקבל אשראי נוסף ולבנקים זה יהיה הרבה פחות מכירה של כסף מה שיקטין את הרווחים וביחד עם החובות המסופקים לא ברור לאן פני הבנקים.
האמת שלא צריך להיבהל מהבנקים מאחר והבנקים בישראל די מבוססים וחזקים דיים, מרושתים בחברות אם, אחות, ובנות, שותפים בפרויקטים בארץ ובחו"ל, ואת כספם הם עושים גם מעיסוקים ועסקים המסונפים להם. זאת הרי למדנו ממה שקורה בבנקים בשנים האחרונות מול חברות הענק והטיקונים.

אני חושב שכול איש עסקים במדינת ישראל צריך להתחיל ולסמוך פחות על הבנק או כמו שאנו נוהגים להגיד "מנהל הבנק חבר והוא ייתן לי". ויתחיל במהלכים של שיפור תוצאות העסקים שלו במגזר העסקי, עסקים מחויבים להטמיע כי הרגולטור והפסדי הבנקים לחובות מסופקים לא יאפשרו להעניק אשראי כזה או אחר לעסקים ברמת סיכון שנקבעה ע"י הבנקים.

www.doronamit.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון עמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]