חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לגרום לעובדים שלך לעבוד טוב יותר, בצורה הפשוטה ביותר ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צבע עיצוב פנים

נושא המאמר: חמישה טיפים לצביעת דירה
מאת: אסתי לרנר   שמור מאמר למועדפים

חמישה טיפים לצביעת הבית שיטת "עשו זאת בעצמכם"

לקראת חג הפסח שקרב ובא, נעים וכיף להעניק לבית תחושה של ניקיון התחדשות וחגיגיות, אין דרך טובה ומהנה לעשות זאת כמו צביעה של הבית. את הבית אפשר לצבוע על ידי צבעי חיצוני, אך ניתן לעשות גם בכוחות עצמכם, בעזרת כמה טיפים והכוונה, תוכלו בקלות להשתלט על פרויקט מסוג זה בעצמכם.
טיפ 1: מה צובעים? לפני תחילת כל פרויקט שלב התכנון הוא שלב קריטי. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: אילו חדרים בבית תרצו לצבוע? האם ישנם תיקונים נלווים בבית הדורשים הכנה- האם ישנם סדקים הדורשים מילוי, האם ישנם כתמי עובש הדורשים טיפול? אולי ישנם חדרים שכלל לא דורשים צביעה? זה הזמן להחליט באם תהיו מעוניינים לצבוע קיר אחד בגוון שונה או להוסיף אפקטים ומרקמים שונים באחד מקירות החדר. לאחר שהחלטתם אילו קירות תצבעו, וגם באילו גוונים תצבעו אותם, זה השלב בו מומלץ להעריך את כמויות החומר לו תזדקקו. כיצד מחשבים את כמות הצבע הרצויה?

טיפ 2: עושים חשבון: כדי לחשב את כמוות הצבע הנדרשת לפרוייקט, ראשית יש לחשב את מספר המטרים הרבועים אותם נצבע, וזאת על ידי חישוב שטח הפנים. את שטח הפנים מחשבים על ידי הכפלה של אורך ורוחב כל קיר- ובמידה ויש דלתות וחלונות יש להחסיר משטחם. רצוי לקחת בחשבון שכל קיר יזדקק לכשתי שכבות של צבע, ורצוי לקחת מקדם של כ- 20% יותר מסך התוצאה.
על מנת להקל על התהליך ישנן גם אפלקציות שונות שיכולות לסייע לכם לחשב את כמויות הצבע הרצויות לדוגמה באתר טמבור, יש מחשבון צבע למטרה זו בדיוק.

טיפ 3: קניות: לאחר התכנון, והחישוב הגס של כמויות הצבע יש לרכוש את החומר והציוד הנלווה הנדרש. בכדי לחסוך בהוצאות מיותרות, ופיתויים נלווים ומבלבלים שעשויים להציע לכם בחנויות, הכינו לכם רשימה מדויקת, וכך הסיכוי בו תרכשו יותר ממה שאתם זקוקים לו, ותוציאו כספים מיותרים יהיה נמוך בהרבה.

סיד או צבע? אם בכוונתכם לצבוע את קירות הבית בלבן עומדות בפניכם שתי האפשרויות סיד או צבע אקרילי. פעם היו מסיידים את הבית- זוכרים? אז מה הוא סיוד בעצם? סיוד היא שיטה מעט ארכאית שבבסיסה עומד העיקרון של צביעה באמצעות צבע מבוסס סיד טבעי. סיד הוא חומר שמיוצר על ידי טחינה ושריפה של גיר וערבוב של האבקה עם מים. היתרונות בסיד, הם שמדובר בחומר טבעי, ועל כן הוא "נושם", וכזה שיעיל נגד חיטוי פטריות ועובש. החסרון שלו בכך לא נקשר מספיק טוב, והוא יכול להוריד חלק מהגוון במגע איתו. זו הסיבה המרכזית שקיימים תחלפי צבע סינטטיים. תחום הצבע עבר מהפכה גדולה של פיתוחים טכנולגיים, והצבעים לשימוש פנימי בבית הם עמידים מאוד, נוחים מאוד ליישום, וגם הם עונים על תכונות של בידוד, דחייה של כתמים, הגנה מפני רטיבות ועובש. סדרת צבעיים לשימוש פנימי בקירות הבית היא סדרת סופרקיל של טמבור, אותה ניתן להשיג באלפי גווני מתוך מניפת הגוונים של טמבור.
מלבד הצבע, ישנם כלים רבים נוספים אותם תצטרכו על מנת להתחיל בצביעת הבית. ציוד כמו יריעת ניילון, מסקינטייפ, רולרים, מברשות, מרק למילוי סדקים, שפכטל ליישום שלו, ניירות שמיר להחלקת המשטח של חורים או סדקים אחרי מילוי. במידה והמשקופים או המסגרות של החלונות עשויים עץ, תצטרכו לקנות צבע מתאים לעץ בגוון אטום- כמו פוליאור של טמבור.

טיפ 4 ההכנות המקדימות יעשו את העבודה קלה יותר: ככל שתתכוננו לצביעה עצמה, כך הצביעה תעבור בשלום, ותוכלו לעבוד בנחת, אך גם בזריזות, והתוצאה תהייה איכותית יותר ומקצועית יותר. מומלץ לעשות הכנה ראשונית לכל הדירה, וגם הכנה לכל חדר בנפרד. הכנה של כל הבית תכלול הסרה של וילונות, עיטוף של המשקופים ומסגרות החלונות, כיסוי של נקודות החשמל, פריסה של יריעות בד או ניילון מתחת לאזורים אותם תצבעו .לפני הצביעה רצוי להסיר אבק מהקיר והתקרה, ולהמתי לייבוש הלחות. בנוסף חשוב לדאוג לכך שבזמן הצביעה תהייה מטלית רטובה בקרבת מקום למקרה בו תצטרכו לבצע תיקונים או להסיר כתמים במיידי מהרצפה או ממקומות אחרים. את כל ההכנות הללו הללו יש לעשות בדירה במלואה. באשר לצביעת החדרים- כל חדר פנו בנפרד מהרהיטים במהלך הצביעה, אם ישנם רהיטים שלא ניתן להוציא מהחדר דאגו לצמצם אותם למרכז החדר לכסות אותם היטב עם ניילונים.

טיפ 5 קדימה לצבוע: בצביעת חדרים, מתחילים נהוג להתחיל מהאזורים המסובכים, קרי האזורים הפחות נגישים- אלו שתזדקקו למברשת, ומשם עוברים לאזורים הקלים יותר, כלומר אלו שאפשר לצבוע באמצעות רולר. האזורים של החיבורים בין הקירות נקראים חיתוכים, ואותם מומלץ לצבוע עם מברשת, במרחק שבע ס"מ לתוך שטח הקיר. משם מומלץ להשתמש ברולר לצביעה לכיסוי מהיר של השטחים הגדולים. לתוצאה מרהיבה מומלץ לצבוע שתי שכבות ואף שלוש, ולחכות לייבוש מלא בין שכבה לשכבה שאורך מספר שעות.

לטיפים נוספים וטכניקות עבודה לצביעת דירה, היכנסו לאתר טמבור






www.tambour.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסתי לרנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]