חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תכשיטים בחריטה אישית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סדנת קוקטיילים קוקטייל מסיבת רווקות סדנת גיבוש

נושא המאמר: סדנת קוקטיילים ומקסולוגיה
מאת: מוטי קלמוביץ   שמור מאמר למועדפים

סדנת קוקטיילים ומיקסולוגיה
קוקטיילים הם מיומנות, מיקסולוגיה היא מקצוע, לא כל אחד יכול להכין קוקטיילים טובים, צריך יצירתיות, טא'ץ, ניסיון והרבה אהבה. כמו ששף טוב זקוק לכל התכונות האלה כך גם הברמן. הברמן צריך להתאים את הקוקטייל לאופיו של הלקוח וטעמיו האישיים וכמובן להפתיע כל פעם מחדש, סדנת קוקטיילים יכולה לתת לכם טעימה מענינת מעולם הקוקטיילים ולתת לכם טעימה מעולם המיקסולוגיה. כיום יש אלפי סוגים של קוקטיילים, קוקטיילים הם פרי המצאתם של ברמן כזה או אחר אשר החליט לערבב משקאות מסויימים וליצור טעמים חדשים, ברגע שהקוקטייל הפך אהוב על הקהל כך הוא התפרסם יותר והפך לקוקטייל מפורסם ברחבי העולם כמו למשל: בלאדי מרי, מרגריטה, מרטיני ורבים אחרים.
במהלך סדנת הקוקטיילים לגיבוש עובדים, מסיבת רווקות או יום הולדת אני משלב קוקטיילים מפורסמים וקוקטיילים פרי המצאתי שרקחתי במו ידי ומפתיעים במרכיבהם וטעמיהם את משתתפי הסדנה. בסוף המאמר אתן לכם מרשם של אחד מהם אותו תוכלו להכין במו ידכם. מאז התחלתי לעבוד בברים עולם המקסולוגיה הקסים אותי תחילה התענינתי במשקאות הרבים ברמת ההיסטוריה העומדת מאחורי כל משקה וכמובן מרכיביו, במשך הזמן כתבתי במספר מגזינים ופורטלים בתחום האלכוהול והתבקשתי להמציא קוקטיילים חדשים ויצרתיים. מניסיון אישי זה לא היה קל אך לאחר נסיונות לא מעטים מצאתי שילובים מענינים מאוד, אשמח לשתף אתכם במהלך סדנת קוקטיילים שלי בנושא בביתכם או בבר כזה או אחר.
למשל אתן כדוגמא קוקטייל מיוחד אותו המצאתי על בסיס ערק, משקה אשר קיים שנים במזרח התיכון ובישראל אך רק בשנים האחרונות הפופלאריות שלו על מדפי הברים החלה לצמוח. פירוש המלה ערק בערבית היא "זיעה" לא מדובר בקונוטציה שלילית של זיעה אלא טיפות המשקה לאחר הזיקוק המזכירות זיעה, מצב זה נוצר עקב שמנים המתמוססים מצמח השומר המהווה כמרכיב דומננטי בערק.
לקוקטייל קראתי "ליצי לאריות" תשאלו מדוע? ובכן ערק נשתה כמו כל משקה אניס אחר עם תוספת קרח ומים, לאחר שמוספים למשקה קרח או מים הוא הופך לצבע חלבי עכור שבסלנג נקרא : חלב אריות, לקוקטייל הוספתי כדורי ליצ'י ומכאן השם.


מרכיבי הקוקטייל:
60 מ"ל ערק
כדורי ליצ'י (אפשר טרי או משומר)
עלי נענע
כפית סילן
משקה קל ספרייט
אופ ההכנה:
כוס : היי בול (כוס ארוכה וגבוהה)
הוספת גבעול נענע טרי וחמישה כדורי ליצ'י לתחתית הכוס, מחיצת הנענע וכדורי הליצ'י עד קבלת מיץ (כמו במוחיטו בעזרת מדלר או כותש מעץ)
הוספת הערק וכפית סילן עליו להוסיף מספר קוביות קרח ולמלא עד סוף הכוס בספרייט לבחוש היטב בעזרת בוחשן ולרוויה ?
משקה קייצי אותו אני משלב כחלק מסדנת קוקטיילים חוויתית
ניפש על הבר ?
סדנאות יין ואלכוהול
www.motikal.co.il http//

www.motikal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי קלמוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]