חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגורמים והסימפטומים של כאבים בצלעות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקים פריצת דרך שינוי אימון מנהלים

נושא המאמר: ניהול עסק
מאת: דני בן-יעקב   שמור מאמר למועדפים

מהם 4 עקרונות הזהב להצלחה עסקית?
כשאתה נוסע ברכב שלך, האם אתה מוודא כי כל 4 הגלגלים מחוברים לכביש?
האם אתה יודע כי שטח המגע של הצמיג עם הכביש- קובע את יציבות הרכב שלך, למשל בפניות ובסיבובים חדים...
האם אתה יודע כי שטח המגע של הגלגל עם הכביש יוצר את החיכוך עם הכביש וגורם לרכב שלך לנסוע, רק שחיכוך גבוה מדי גורם לחימום יתר ובלאי גדול של הצמיג?
טוב, לא באנו לדבר על רכב וצמיגים.
בוא נדבר קצת על העסק שלך, על הארגון שלך ונכון לרגע זה – וזה לא משנה מה גודל העסק. זו שיחה עקרונית.
מהם אותם 4 (גלגלים)המרכיבים החשובים ביותר בעסק שלך, שגורמים לו לנוע,
ויחד עם זאת, שטח המגע שלהם (החיכוך) צריך להיות במינון הנכון על מנת למנוע חיכוך,
בלאי ושחיקה. גם שלך גם של העובדים.
1.יעדים. יעד הוא מטרה/כיוון/מגמה/כוונה, רק שהיעד צריך להיות מאוד מאוד ברור! יעד צריך להיות מוגד בשלושה פרמטרים: כמות, זמן והגדרת פעולה. רק שילוב של 3 המרכיבים יכול להוות יעד, אליו מתחבר האדם בארגון או קבוצת אנשים, כאשר כל אחד מהם מגדיר לעצמו את יעדי המשנה , כולל הגדרות פעולה אישיות בתוך הקבוצה.
2. חזון. אין קשר ליעדים. טעות נפוצה היא לחשוב כי יעד הוא חזון ולהיפך. חזון זה ה"דגל" אליו מתחבר כל הארגון. חזון הוא ה"סמן הימני" אליו מתיישרים כל העובדים בארגון. תחת החזון אפשר לקבוע את סלוגן החברה ואת הגדרת היעדים שלה.
3. בקרה. רבים נוטים לחשוב כי בקרה פרושה ביקורת. לא לזה הכוונה. בקרה היא היכולת שלי לראות כי הכיוון הוא נכון – למרות שעדיין לא הגעתי למטרה. אם מטרתי לנסוע מתל אביב לחיפה, אני יוצא מת"א ורואה שלטים של ראשון לציון, חולון, יבנה – סימן שאני לא בכיוון. חייבים לעצור ולעשות בקרה (לא ביקורת) על הדרך שלי. רק כך אני יכול להגיע למטרה הראשונית שלי
4.רתימה , גיבוש, שת"פ. לדעת לגייס את כל העובדים / השותפים / בני המשפחה שבארגון למטרה המשותפת שלנו. לראות מה תפקידו של כל אחד בתוך המכלול. לבקר ולראות אם הוא מכוון ליעדים ולחזון הארגוני
כל מרכיב פה חשוב מאוד. אין לוותר על מרכיב כלשהו.
בדיוק כמו שרכב עם 3 גלגלים לא ינוע.
אשמח ליצירת קשר

dannycoach.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני בן-יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]