חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתיבה לאתר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חניתה שושן עסק מצליח יעוץ שיווקי יעוץ עסקי

נושא המאמר: בידול לעסקים איך עושים את זה לבד ובקלות
מאת: חניתה שושן   שמור מאמר למועדפים

בידול – אס מנצח

כולם שמעו, קראו ולמדו על החשיבות של הבידול בשוק תחרותי הן לבעלי עסקים, הן למבקשי עבודה ולא פחות חשוב לעובדים בארגונים, כולם מחפשים למצוא ולהבליט את הבידול שלהם.

אין ספק שזה אתגר לא פשוט, אולי אפילו מורכב בשוק תחרותי שבו לכל מקצוע או מוצר יש מתחרים רבים שעושים פחות או יותר את אותו הדבר, אז מה כן נוכל לעשות? כיצד נוכל למצוא את הבידול שלנו?

למצוא את הבידול לא חייב להיות הפייסבוק הבא וגם לא להמציא את הדפוס ואפילו לא הwaze הבא,(למרות שזה כדאי), כל מה שנדרש זה לחפש מה אנחנו עושים קצת אחרת מאשר שאר המתחרים, מה מייחד אותנו מול האחרים ויש לו ערך מוסף נתפס בעיני הסביבה.
ואיך עושים את זה ?

קודם כל מסתכלים ומפרקים – עלינו, על המוצר או על השירות שלנו ממה הוא מורכב ולרשום את הכול ברשימה מסודרת, מה הוא עושה? למי הוא מיועד? מהם המאפיינים שלו, היתרונות, האיכויות ועוד. ברשימה הזו יש להתייחס בעסק לפרמטרים כמו איכות, שירות, מיקום, וותק, מחיר, ניסיון, שיטה מיוחדת, עיצוב, חדשנות, זמינות ועוד, ולאדם עצמו – השכלה, ניסיון, פרויקטים מיוחדים, הישגים אישיים, מיומנויות ייחודיות ועוד.

לאחר שעשינו את הרשימה, אנחנו עושים מחקר שוק קטן, כלומר, מתבוננים החוצה ובוחנים את המתחרים בשוק הרלוונטי לעסק שלנו (כן המתחרים בהחלט יכולים להיות גם מועמדים אחרים לאותה משרה או עמיתים במקום העבודה) ואז יש לשאול את עצמנו מה השירות /המוצר שיש בשוק שדומה לשלי, ללמוד את המתחרה ו"לפרק" אותו למרכיבים שלו- בדיוק באותן קטגוריות שרשמנו לגבינו ברשימה שלנו.

סביר להניח שתגלו שברוב המרכיבים, הרשימה תהיה כמעט זהה לחלוטין. "כמעט" היא מילת המפתח כי מכאן ניתן למצוא את המרכיב שהוא קצת שונה. מה יש אצלכם שאין אצל הרוב? מיקום, שירות, אחריות, מקצועיות מסוימת, שיטה, התמחות במשהו נוסף שיש לו ערך ותועלת עבור הלקוח?

ניקח לדוגמא: עו"ד בעל תואר במשפטים מתמודד על תפקיד יועץ משפטי בארגון גדול או בפגישה עם לקוח פוטנציאלי, התואר במשפטים כנראה לא ייתן לו שום יתרון תחרותי, למה? כי ככל הנראה כל מי שניגש למשרה הדורשת תואר במשפטים הוא בעל התואר הנ"ל, וכל מי שמציע את שרותיו כעו"ד גם הוא אמור להיות בעל התואר, אך אם בנוסף לתואר במשפטים הוא יוכל להציג התמחות נוספת , ניסיון נוסף, לדוגמא בהסכמים בינלאומיים, או בקניין רוחני או בכל נושא אחר שיכול לענות ללקוח על צורך, כזה שייתפס בעיניו כיתרון תחרותי- יש לו סיכוי לבלוט מול השאר מול עו"ד אחרים ולגרום לבחור דווקא בו.
או לחילופין- יועצת עסקית עם תארים בכלכלה ומנהל עסקים ועם ניסיון בתחום העסקי - מולה בתחרות בשוק היועצים עוד רבים וטובים עם המאפיינים הנ"ל אך אם יש לה בנוסף תואר במשפטים, היא יכולה להגיע ללקוחות, כמו גם למעסיקים פוטנציאליים ולומר שמעבר לעבודת הליווי והייעוץ העסקיים הערך המוסף שלה הוא שלה יש תואר והבנה משפטית כך שתוכל לעבור ולהבין הסכמים עבורם ולעיתים לחסוך להם את הצורך בהתייעצות משפטית לחלק מהלקוחות והמעסיקים זה יכול להוות יתרון תחרותי מכריע (שובר שיוויון)

דוגמא נוספת: בעלת גן ילדים באזור שבו יש הרבה גני ילדים שכולם פחות או יותר דומים במה שהם מציעים, חשוב לחפש איזשהו פעילות או ערך נוספים, שאין אותו בגנים אחרים, אך יכולים להביא יתרון נתפס: בישול בריא, יוגה, פינת חיות - ליטוף וכדומה להכניס ולהבליט. כמובן חשוב לפני שעושים שינוי לשאול, ללמוד ולדעת מה ייתפס בקרב קהל היעד כיתרון אמיתי ומשמעותי, דרך שאלון, קבוצת מיקוד וכד' ולא פחות חשוב לבחון אם זה נכון מבחינה כלכלית והיתכנות להכניס זאת לגן.
חשוב ביותר למצוא משהו שייתפס כמאפיין מיוחד שלנו, כזה שיגרום לאנשים להגיע דווקא אלינו ברגע שהם צריכים או רוצים את המוצר או שירות שלנו ולבחור דווקא בנו.

בידול- נותן יתרון תחרותי חד משמעי ובשוק תחרותי זה יכול להיות האס!

לקבל עוד טיפים במכירה
https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=21861-2674212408-3395

www.topmarketing.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חניתה שושן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]