חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפ טיפוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זכיות רפואיות עו"ד ביטוח לאומי ועדה רפואית

נושא המאמר: זכיות רפואיות
מאת: אורי   שמור מאמר למועדפים

איך מממשים זכויות רפואיות?
העלאת המונח מימוש זכויות רפואיות מגיע במיוחד במצבים שבהם נוצרת לה, מסיבה כזו או אחרת, מגבלה רפואית שמקשה על התנהלותו השגרתית של האדם ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על פגיעה ביכולת ההשתכרות. פגיעה שכזו יכולה לנבוע ממחלה קשה וכרונית שפורצת, מתאונת עבודה שפוגעת ומגבילה את האדם מבחינה פיזית ועוד. לאור המצב שנוצר, יש לאדם את היכולת והאפשרות לתבוע את זכויותיו הרפואיות מכל הגורמים הרלוונטיים שקשורים לכך, בין אם מדובר על הביטוח הלאומי, קרנות הפנסיה, מס ההכנסה, חברות הביטוח ועוד. המצב שנוצר מקשה מאוד על כל אחד ואחת, אולם הבעיה מתחילה עם ההבנה שמדובר בתהליך בירוקראטי מאוד ארוך ומורכב, שבמהלכו צריך להמציא את כל המסמכים ואת כל האישורים שמסבירים, מתארים ומאשרים את מצבו הרפואי של האדם.
נכות תקבע זכויות רפואיות
הזכויות הרפואיות הינן רבות ומגוונות ובהתאם לאחוזי הנכות שייקבעו לכל אחד ואחת, כך גם ניתן יהיה לממש את הזכויות הללו. אחת הזכויות שניתנות למימוש היא מענק חד פעמי של סכום כספי גבוה מאוד. בנוסף, ניתן גם לקבל מענקים קטנים יותר, או אפילו קצבה מסודרת ומבטיחה לאורך כל חיי אותו אדם. לממש זכויות רפואיות משמע גם לנסות ולבקש הנחות ופטורים מתשלומי אזרחות ותושבות כמו ארנונה מן הרשות המקומית, חשמל ומים מהחברות שאמונות על כך ועוד. כמובן שמי שמוגדר כנכה יכול ליהנות גם מסבסוד של רכישת דירה או רכב.
איך עוברים את התהליך בשלום?
תהליך קביעת הנכות אינו פשוט וצריך לדעת בדיוק מה לעשות וכיצד לפעול. לשם כך מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של איש מקצוע שיכול להוביל את הלקוח שלו בכל התהליך של מימוש זכויות רפואיות, מול כלל המערכות הבירוקראטיות. בין אם מדובר על נפגעי עבודה, חולי מחלות קשות ואחרים, תמיד צריך להכיר את המערכת כדי לעבור את המכשולים שלה בשלום. סופו של התהליך כרוך, לרוב, בעמידה מול ועדה רפואית. מול הועדה הזו חשוב להתלוות עם נציג משפטי מקצועי, כדי שיוכל לנתב את הדברים ולהסביר, להכין את התיק מבעוד מועד ועוד. הועדה הרפואית היא חלק חשוב מאין כמוהו, משום שבדקה וחצי שנכנסים נחרצים גורלות ונקבעים אחוזי נכות, אם בכלל. לכן, הכל חייב להיות מושלם, לא פחות.
מודעות לזכויות שלי
כל אזרח וכל אדם חייב להיות מודע לזכויות הרפואיות שמגיעות לו במקרה וצריך. גם אם נוצר מצב שאין את היכולת להכריע אם מדובר על הלגיטימציה במימוש הזכויות, כדאי מאוד להתייעץ על כך, משום שמומחים בנושא יכולים בהחלט להוציא לפועל תהליך של מימוש זכויות ואף לקבל את התנאים הטובים ביותר, גם אם נראה שלא היה סיכוי. אין סיבה להשאיר דברים מאחור וכל מה שיכול להקל על הנכות, הוא החשוב.

www.nklaw.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]