חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ראובן וימר: משלי זן. מתוך אלי גיא: מבוא, מבוא לבודהיזם ולזן בודהיזם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משה קוטלר פרופ משה קוטלר

נושא המאמר: תפקידיו של פסיכיאטר
מאת: משה קוטלר   שמור מאמר למועדפים

תפקידיו של הפסיכיאטר
? מומחה בבריאות הנפש - באופן הבסיסי ביותר, מסביר משה קוטלר, תפקידו של הפסיכיאטר הוא להיות מומחה בבריאות הנפש. כשם שהגוף יכול היות חולה או בריא, כך גם הנפש שלנו. התחום של מחלות הנפש והפרעות האישיות הוא תחום מורכב מאד, ורק הפסיכיאטר הוא אדם שיכול לבצע את הפעולות השונות, הכרוכות בטיפול בבעיות הנפש (גם פסיכולוג רשאי לעשות זאת, אך הכשרתו היא שונה ודרך הטיפול שלו היא אחרת).
? איזון ביוכימי - לפי מדע הפסיכיאטריה, אחת הסיבות המרכזיות להפרעות הנפשיות, היא חוסר איזון ביוכימי בתוך גוף, שפשוט גורם להשפעה על האישיות. משה קוטלר ופסיכיאטרים נוספים, רושמים תרופות שמסייעות להחזיר את האיזון הנ"ל, ובכך לייצב את המטופל.
? ריסון והקלה על מטופלים - מטופלים שסובלים מהפרעות נפש לרוב חווים סבל גבוה מאד. אמנם פסיכיאטרים לא יכולים לרפא תמיד את ההפרעה, אך הם כן יכולים להקל על התסמינים שלה, ולרסן את המחלות עד לרמה שהן נסבלות.
? שיקום - אולי אחד התפקידים החשובים ביותר של כל פסיכיאטר לפי משה קוטלר, הוא לשקם את המטופל. לא מדובר רק על הריסון של תסמיני המחלה - אלא גם מתן כלים למטופל לשקם את חייו, ליצור קשרים חברתיים, לחזור לשוק העבודה, וזאת בסיוע מערך פסיכולוגי וחברתי תומך.

תפקיד בעל חשיבות עצומה
כפי שאתם יכולים לראות, תפקידו של הפסיכיאטר לא יסולא בפז. הוא מסייע לחולים רבים לטפל בהפרעות ובמחלות שלהם, ואף בהמשך לשקם את חייהם, ולחזור למסלול חיים יציב.

www.doctors.co.il/dr-36907


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה קוטלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]