חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזרי מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיקור קוסמטי טיפול אנטי אייג'ינג אלטרנטיבה לבוטוקס קוסמטיקה טבעית

נושא המאמר: דיקור קוסמטי
מאת: לימור אברמן   שמור מאמר למועדפים

דיקור קוסמטי - הטרנד העולמי

הדיקור הקוסמטי זו שיטת טיפול אנטי אייג'ינג המבוססת על הרפואה הסינית ומטרתה היא להחיות את עור הפנים ע"י הזרמת חמצן, דם ואנרגיה. טכניקת טיפול זו, מונעת ומטפלת בקמטים ובכתמי פיגמנטציה. זו שיטת טיפול טבעית לחלוטין שבה מוחדרות מחטים קטנות ועדינות לעור הפנים המעודדות יצירת קולגן ואלסטין באזורים בהם יש קמטים. המחטים מוחדרות בעדינות על מסלול הקמט והעור מגיב מיד. אין צורך בניתוחים או הזרקות של כימיקלים. טכניקת הטיפול משפרת באופן משמעותי את מראה העור וחיוניותו, מגמישה ומחזקת את שרירי הפנים, מטשטשת את הקמטים ומטפלת באופן יעיל בכתמי פיגמנטציה. טיפול זה מהווה אלטרנטיבה טבעית, בטוחה ונטולת סיכונים ותופעות לוואי. אחוזי ההצלחה גבוהים ונשארים לאורך זמן באמצעות תחזוקה דו-שבועית או חודשית. כיצד עובדת השיטה? תהליכי הזדקנות המתרחשים לאורך הזמן תורמים לשינוי בתכונותיו של העור, הוא מאבד מעוביו ומגמישותו, וקצב התחדשות תאי העור מואט בגלל הירידה באספקת הדם לעור. הדיקור הקוסמטי תורם למטבוליזם של תאי העור ומאיץ אספקת דם וחמצן לרקמות. הוא מעודד באופן טבעי יצירת 2 סוגי חלבונים, קולגן ואלסטין, כשהראשון נותן לעור את חוזקו ומונע "נפילה" של הפנים, והשני נותן לעור את גמישותו. השיפור בכתמי הפיגמנטציה מושג ע"י הזרמת חמצן מוגברת לעור שעוזר לטשטש את הכתם באופן משמעותי. לדיקור הקוסמטי יש פוטנציאל משמעותי לטשטוש סנטר נפול (ע"י חיזוק שריר הפלטיזמה בצוואר), טשטוש קמטי הבעה וקמטי גיל, הפחתת נפיחות מתחת לעיניים, הרמת עפעפיים, חיזוק שרירי הפנים התומכים בעור ומונעים את "נפילתו". לדיקור הקוסמטי יתרונות רבים על פני טיפולים קונוונציונלים אחרים. הטיפול בטוח לחלוטין ונעדר תופעות לוואי, כמו אסימטריה כתוצאה מהזרקת חומר מילוי באופן לא סימטרי, אין שימוש בחומרים רעילים כמו בוטוקס(רעלן הבוטולינום המשתק את העיצבוב לשריר), העור לא עובר טראומה או דורש תקופת החלמה. לדיקור הקוסמטי יתרונות רבים על פני הבוטוקס והזרקות של חומרי מילוי. בעוד שהבוטוקס וחומרי מילוי מטפלים נקודתית בקמטים, הדיקור הקוסמטי מטפל גם בקמטים, גם בכתמים וגם מחייה את עור הפנים, משפר את הגוון שלו ואת מראהו הכללי. הדיקור מטשטש קמטים בדומה לבוטוקס, אבל בדרך הפוכה. בבוטוקס התוצאה מושגת ע"י דיכוי פעילות שרירי הפנים ואילו בדיקור הקוסמטי משחררים ומגמישים את השרירים וכך מחליקים את הקמטים. הטיפול בדיקור קוסמטי אורך כשעה ורבע וכולל מס' שלבים בטיפול עצמו ושימוש באביזרים ובתכשירים מיוחדים, כמו: גוואשה, כוסות רוח מסיליקון, דיקור, 3 סוגי רולרים שונים, שימוש בתכשירים טבעיים, יחודיים ופוטנטיים. תוצאות הטיפול אינן אחידות אצל כל המטופלים ותלוי בתגובה של העור לטיפול. אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד וניתן להרגיש שינוי בתחושה ובמאה הכללי של העור מיד לאחר הטיפול הראשון. שיפור משמעותי ניתן להרגיש לאחר כ-6 טיפולים. כיוון שזה טיפול אנטי אייג'ינג בלתי פולשני ואפקטיבי מאוד, הוא נחשב לטרנד העכשווי בעולם כולו.

לימור אברמן- מדקרת קוסמטית וקוסמטיקאית מוסמכת 050-7523389




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לימור אברמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]