חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תוכל לדעת האם אתה על הדרך הנכונה לאושר שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימוד אנגלית אותיות באנגלית ללמוד אנגלית אנגלית

נושא המאמר: לימוד אנגלית
מאת: ד"ר אילן - מומחה לימוד אנגלית   שמור מאמר למועדפים

לימוד אנגלית בצורה יעילה
בכל מקום בעולם אנשים מדברים אנגלית. ומדוע לא? הרי אנגלית היא השפה הפופולארית והידידותית ביותר בעולם, עד כדי כך כי אפילו במקומות נידחים על פני כדור הארץ סביר להניח כי תמצאו מישהו שדובר אנגלית אפילו ברמה הבסיסית ביותר, עד כדי כך נפוץ השימוש בשפה זו. גם בישראל חלק גדול מן האוכלוסייה דובר אנגלית ברמות שונות, כך שאם אתם שוקלים ללמוד אנגלית כשפה שתעזור לכם לתקשר עם הסובבים אתכם, לנו יש כמה שיטות יעילות שיעזרו לכם לרכוש ידע נרחב בשפה האנגלית מבלי שתאלצו להיתקל בקשיים מיותרים. אחרי הכול הרעיון העומד מאחורי התהליך הזה של לימוד אנגלית הוא שכל התהליך הוא בעצם חוויה ולא מעמסה כפי שהרבה מאיתנו חושבים. אם אתם כן מעוניינים לרכוש לעצמיכם את הידע והכלים, שווה לכם להתחיל קודם כל ברעיון הבסיסי שאנגלית היא בעצם שפה ידידותית ללמוד, ובטווח הארוך היא תסייע לכם רבות להגשים את המטרות שלכם בחיים ולרכוש חברים רבים נוספים. אז כיצד מתחילים? זה פשוט מאד, ראשית תעקבו אחרי כמה כללים פשוטים וכל השאר כבר יבוא בצורה טבעית אז הנה הכלל הראשון:
אם יש לכם ידע בסיסי בלימוד אנגלית התחילו לתרגל את השפה
יש משמעות מאד גדולה למשפט "Practice makes perfect", ולכן ככל שתתרגלו יותר את השימוש בשפה האנגלית, כך תזכרו יותר ויותר את המילים והמשפטים שאתם מתרגלים, כך שבעת שיחה עם אנשים אחרים, הזיכרון שלכם יוכל לשלוף את המילים המתאימות לאותה שיחה ואתם תוכלו לדבר אנגלית בביטחון ובאופן שוטף. אנחנו יכולים לעבור יום שלם בו אנחנו למעשה מוצאים משמעויות של מילים מסוימות ומתרגמים אותן לשפה האנגלית. אם קיימות מילים באנגלית שאתם לא זוכרים, הרי שבעידן הדיגיטאלי יש לכם מגוון רחב של כלים שיעזרו לכם למצוא את המילים שאתם לא מבינים ולתרגל אותן. זהו זה! זה כל כך פשוט וקל! התהליך של לימוד אנגלית מתבסס בעיקר על תרגול שוטף של מילים ומשפטים שיעזרו לכם לזכור ולשמור אותם בזיכרון שלכם. אפילו אם תזכרו לפתוח את הטלפון הנייד שלכם ולהוריד אפליקציית תרגום, אתם תמצאו שכל מילה שאתם לא מבינים, אפילו אם היא הקשה ביותר, תוכלו ביתר קלות למצוא בשבילה ביתר קלות את התרגום המתאים ואף שלל של מילים נרדפות באנגלית שמשמעותן דומה לזה של המילה או הביטוי שחיפשתם. בסופו של תהליך ואם תתמידו לשנן כמה שיותר מילים באנגלית, הסיכוי שלכם לשלוט בשפה האנגלית יהיה גדול יותר על לאותה נקודה שתוכלו לשוחח באנגלית עם הסובבים אתכם אפילו ברמה גבוהה יותר מאלו שאנגלית הינה שפת אם בשבילם. מוכנים לכלל השני? אז הנה זה בא:
לשוחח עם דוברי אנגלית זו דרך מצוינת ללימוד אנגלית
בין אם אתם נמצאים בארץ או בין אם טסתם לחופשה בחו"ל, הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית בביטחון היא כמובן לשוחח עם דוברי אנגלית ובעיקר עם אנשים שהשפה האנגלית היא שפת אם. בעשותכם כך תוכלו בקלות לתרגל את האנגלית שלכם ואף לסגל לעצמיכם מיומנויות שלא חשבתם שיש לכם. ובעידן הדיגיטאלי הדרך הטובה ביותר לתקשר עם אנשים דוברי אנגלית היא כמובן דרך האינטרנט, ספציפית דרך רשתות חברתיות דוגמת FaceBook. פשוט הרשמו לפורומים, קבוצות או קהילות והתחילו לשוחח עם אנשים מחו"ל ובצורה זו תתחילו להבין מהר מאד כי לימוד אנגלית כשפה מדוברת מתבססת הרבה על העובדה שככל שתבואו באינטראקציה עם אנשים דוברי אנגלית, לא תהיה לכם הרבה ברירה אלא לתקשר עימם שפת האם שלהם. זה למעשה יאיץ את הרצון שלכם ללמוד אנגלית בצורה יותר אפקטיבית ולנסות להבין את המילים והביטויים השונים בהם דוברי אנגלית ברמת שפת אם משתמשים על בסיס יומי כאשר הם משוחחים עם דוברי אנגלית אחרים.
צופים בסרטים באנגלית? לימוד אנגלית דרך סרטים היא דרך מצוינת ללמוד את השפה
בעידן האינטרנט קל לצפות בסרטים אונליין, רק שבמקום להשתמש בתרגום לכל סרט, נסו במקום זאת לראות את הסרט ולהבין אותו מבלי להשתמש בתרגום. הצפייה בסרט ללא תרגום תאלץ אתכם לנסות להבין מילים מסוימות שלא נתקלתם בהן במהלך הלימודים שלכם, ובצורה זו אוצר המילים שלכם יגדל משמעותית. מילים באנגלית המגיעות מצפייה בסרטים ללא תרגום לעברית מקבלות משמעות יותר גדולה והן נקלטות בזיכרון לאורך זמן. לסצנות בסרטים שאנחנו אוהבים יש נטייה להישאר בזיכרון שלנו לאורך זמן וכתוצאה מכך נזכור גם את המילים והמשפטים שנאמרו בסצנות הללו. לכן צפייה ממושכת בסרטים ובסדרות טלוויזיה ללא תרגום תתרום משמעותית ליכולת שלנו ללמוד אנגלית בצורה יעילה ומהנה, והכי חשוב, אוצר המילים שלנו יגדל ככל שנצפה ביותר סרטים.
אם כך התהליך של לימוד אנגלית מתחיל מהיסודות הבסיסיים של לימוד אותיות באנגלית, משם ללימוד של מילים באנגלית ולבסוף אנו משתמשים במילים הללו על מנת להרכיב משפטים באנגלית בדרגות שונות של קושי, מהמשפטים הקלים ביותר בהם אנו משתמשים מידי יום ועד למשפטים המורכבים יותר בהם אנו משתמשים על מנת לנהל שיחות אינטלקטואליות עם דוברי אנגלית ברמה גבוהה. עליכם לשאוף להעשיר את אוצר המילים שלכם כמה שיותר על ידי חשיפה מתמדת לתכנים שונים בשפה האנגלית. כבר הזכרנו סרטים וסדרות טלוויזיה כדרכים יעילות ללימוד אנגלית, אך קיימות גם דרכים אחרות לצבור ידע ואוצר מילים באנגלית כגון מילון עברי אנגלי - מילון אנגלי עברי דוגמת בבילון או שירותי התרגום של גוגל. אלו יעזרו לכם משמעותית למצוא מילים רבות באנגלית ולתרגמן לעברית. שירותים אינטרנטיים אלו המשמשים לתרגום מאפשרים לכם לשמוע גם את הצורה הנכונה של שמיעת המילה או הביטוי שחיפשתם ואף יתנו לכם רשימה של מילים נרדפות באנגלית אשר המשמעות שלהן דומה למילים שחיפשתם, כך שגם אם לא זכרתם מילה באנגלית, תוכלו תמיד להשתמש במילה נרדפת אשר משמעותה דומה למילה ששכחתם.

www.eschool.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אילן - מומחה לימוד אנגלית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]