חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאחורי המילים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוץ שיפוצים דירה קבלן

נושא המאמר: שיפוץ דירה קיימת
מאת: משפצים בבית   שמור מאמר למועדפים


שיפוץ ושדרוג דירה שכורה

גרים בדירה שכורה? רוצים לשדרג אבל בלי להשקיע הון? קבלו כמה טיפים ורעיונות שווים במיוחד

כל סטודנט מכיר את זה, מתחילה שנת הלימודים ואיתה גם חוזה השכירות בדירה.
המגורים הזמניים והתקציב הנמוך ממילא, לא משאירים הרבה אפשרויות לשדרוג מרחב המגורים - האם זו גזרת גורל לגור בדירה נטולת חן ואופי?


עוד בכתבה:

וילונות על חלונות
תאורה
צבע
שדרוגים ושיפוצים קטנים
מחוץ לקופסה

לפי הערכות ואומדנים שונים 2 מליון ישראלים כרבע ממשקי הבית בישראל גרים בשכירות בכ-500 אלף דירות שכורות. איך אפשר להפוך הדירה השכורה לבית אמיתי בלי מאמץ ומעט כסף.



וילונות על חלונות

וילון הוא לא רק אמצעי להצללה אלא גם אביזר דקורטיבי. וילונות היום מגיעים במגוון עיצובים וצבעים ויכולים להשרות אווירה רומנטית לחדר השינה או אווירה עניינית בחדר העבודה. אפשר לנסות גם וילונות בסלון שיוסיפו עניין ונוף גם כשהמרפסת סגורה.

[וילון דו שכבתי בחדר השינה]
גם דקורטיבי וגם פונקציונאלי

תאורה

ניתן לשלב מערכת תאורה נוספת אם אתם באמת רוצים להשקיע, מתאים לאנשים ששוכרים לטווח ארוך. הוספת נישה מגבס עם תאורת ספוטים בסלון משדרגת את כל מראה חדר האורחים וכך אפשר לווסת את רמת התאורה בהתאם לאירוע. גם התאורה בחדר השינה לא חייבת להיות דלה ומשעממת וכיום יש פתרונות תאורה יפים שמעניקים אווירה רגועה או רומנטית יותר.

צבע

צביעת קיר חדר השינה, הסלון או המבואה תפיח רוח חיים בחדר או בבית. רצוי להתאים את הצבע והמרקם לאווירה אותה רוצים לקבל, צבעים בגוון חול יתנו אווירה של טבע ונוף לעומת גוונים חמים יותר של צבעי קרם שישרו על חדר השינה שלכם רומנטיקה.

הפכו את חדר השינה למרחב מרווח ומלא אפשרויות

שדרוגים ושיפוצים קטנים

חדר האמבטיה מהווה מקום מושלם לשיפור חווית המגורים. החלפת הכיור והאסלה לחדשים ונקיים יותר תהיה שיפוץ קל, מהיר ויחסית זול. כדאי לנקות את הקירות מעובש או כתמים אם ישנם וכן לנקות רובה מהרצפות. גם החלפת הקרמיקה לגוון וחומר שקולעים יותר לטעמכם היא אופציה נחמדה לשדרוג חדר האבמטיה.

נסו לעניין את בעל הבית ביצירת נישות מגבס בחדר השינה או מקומות אחרים בבית שיתנו פתרונות אחסון. עבורו זוהי עבודה זולה ומהירה שתעלה את ערך הנכס, עבורכם מקום נח יותר לספרים, מצעים ושאר כל מיני.

שבלונות של איורים ונופים שמדביקים לקיר מחליפים את הטפט הישן והדהוי. יש דוגמאות מרהיבות של חיות בטבע או נוף פנורמי, לבחירתכם.

מחוץ לקופסה

אפשר לצבוע את דלת הכניסה, להכין שלט כיפי לתלות עליה, ואפילו להחליף את פעמון הכניסה. שינויים קטנטנים שיגרמו לכם להרגיש שהדירה הזו שלכם. גם כמה תמונות קיר, עציצים וערוגת תבלינים ישפרו את המרגש בדירה השכורה.

כמה דברים לא שגרתיים שאפשר לעשות:
להכניס ירוק הביתה - אם יש לכם בדירה מרפסת קטנה, אפשר להכניס אליה דשא סינתטי. קל מאוד להניח אותו ולנקות מתחתיו מעת לעת והוא יאפשר לכם להגיש בגינה, גם אם אתם גרים בקומה 4 בלי מעלית.
מדף הספרים שלכם לא חייב להיות בנאלי ואפרורי, אפשר להשתמש בשאריות מהדשא הסינתטי שבפסקה הקודמת, על מנת להפוך את מדף העץ הפשוט שבביתכם, לפינה ירוקה ומרעננת.
צביעת הקיר באמצעות ספוגים (wash) טומנת בחובה אפשרויות עיצוביות מגוונות, בהשקעה כספית קטנה יחסית ויכולה להוות גם כקנבס לציורי קיר כיד הדמיון הטובה עליכם.

[תיבת משחקים נפתחת בייצור עצמי]

כל מה שצריך זה ארונית ישנה, קרש, צירים של דלתות וצבעים

רהיטים ניתן לא רק לחדש אלא גם ממש לבנות בעצמכם מפריטים שמצאתם ברחוב - תיבות אחסון למשחקים, ארוניות ואפילו בקבוקי משקאות ריקים מזכוכית יכולים לעבור טרנספורמציה ולשמש אצלכם כפריטים שימושיים ומעוצבים במינימום מאמץ והרבה יצירתיות

www.xn--5dbawcre6bqzr.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משפצים בבית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]