חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
14 דרכים לחסוך כסף במלונות לחופשה הבאה שלך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: התעמלות פנים מתיחת פנים מתיחת פנים טבעית שרירים בפנים

נושא המאמר: התעמלות פנים
מאת: אורטל ז   שמור מאמר למועדפים

התעמלות פנים
התעמלות פנים, יש דבר כזה? אז כן, בהחלט! התעמלות פנים היא דרך נפלאה ובריאה ליצירת מתיחת פנים טבעית אשר לה תוצאות מדהימות.
איך גילתי את הנושא? היום אני בת 30, בערך בגיל 25 הפנים שלי החלו לאבד מנפחם ושרירי הפנים החלו "לצנוח" מעט כלפי מטה, מה שהשווה לפנים מראה מבוגר יותר. זה הדאיג אותי מאוד, שכן מאוד חשוב לי המראה החיצוני. חשבתי מה ניתן לעשות, אך מבדיקה עלה כי האפשרויות היחידות הן פולשניות ולא נעימות כגון: ניתוח מתיחת פנים, ניתוח הרמת עפעפיים, ניתוח מילוי קמטים, בוטוקס וכדומה.
פסלתי את האפשרויות האלו על הסף. אך לא ויתרי. חשבתי לעצמי, בפנים יש 43 שרירים והרי אם ניתן לחטב את שרירי הגוף באמצעות התעמלות ולמצק אותם, אז מדוע לא ניתן לעשות זאת בשרירי הפנים, הרי שריר מתפקד כשריר בכל מצב. אולי ניתן לבצע אי אלו תרגילי התעמלות לפנים? לא היה לי מושג איך, אבל רציתי מאוד לברר כיצד.
בדקתי וקראתי על אופן חיטוב השרירים והדרך הטובה ביותר למיצוקם, ולפתע גילתי הפתעה: תופעה שנקראת "התעמלות פנים". כן, מסתבר שיש דבר כזה ושעוד אנשים חשבו על זה לפני. קראתי הרבה חומר בנושא, צפיתי בסרטונים והדרכות ולבסוף גיבשתי לעצמי שיטה מעולה לתרגילי התעמלות פנים. התוצאות היו מדהימות כבר לאחר סדרת התרגילים הראשונה, נראתי צעירה בשנה. לאחר תקופה קצרה ביותר של כשבוע, שבועיים נראתי מדהים! צעירה לפחות ב 5 שנים. אנשים לא האמינו למראה החדש ותהו מה עשיתי? (כמובן שלא אמרתי התעמלות פנים.....)
הפנים כעת מוצקות, צעירות, העגולים השחורים מסביב לעיניים נעלמו כלא היו! וכשאני מתבוננת בתמונות שלי היום ולפני 10 שנים, היום אני נראית הרבה יותר צעירה מתמונות לפני 10 שנים.
התעמלות פנים לא רק משפרת את מראה הפנים (להפליא!) אלא גם תורמת לבריאותנו, מזרימה דם לאיזור הפנים והמוח וכך תורמת לתפקוד תקין של המוח ונרגיש יותר בריאים, ערניים ומרוכזים.
אז אני רוצה לשתף אתכם בשיטה אשר גיבשתי לעצמי ולהסביר לכם על התרגילים וכיצד לבצע אותם. את התרגילים צריך לבצע כל בוקר, והם לוקחים לא יותר מ 5 דקות. בכל התרגילים אנחנו נבצע התנגדות לשריר כדי לחזק ולמצק אותו, כלומר ננסה בכוח לבצע את פעולת השריר שמביאה כביכול לקמטים או לצניחה ובאמצעות האצבעות נתנגד לה, ובכוח שמופעל וההתנגדות בפעולה הזו, נביא לחיזוק, חיטוב, מיצוק והרמת השריר, ובאמצעות כל זאת - למתיחת הפנים. לכל תרגיל נבצע 10 חזרות.
1. תרגיל למצח מתוח ולהעלמת הקמטים במצח: הניחו את כף היד על המצח. כעת תנסו להרים בכוח את הגבות למעלה כמה שיותר, בעוד היד שמונחת על המצח מתנגדת. חזרו על כך 10 פעמים.
2.תרגיל להעלמת הקמטים בין הגבות: הניחו אצבע ואמה מכל יד בסוף כל גבה. עכשיו תנסו לכווץ את הגבות ולקרבן אחת לשנייה (כמו פרצוף כועס), בעוד האצבעות משני צידי הגבות מתנגדות. חזרו על כך 10 פעמים.
3. תרגיל לשקיות ולעגולים השחורים מתחת לעיניים: הניחו 2 אצבעות מכל יד מתחת לעפעפיים התחתונים. כעת תנסו להרים את העפעפיים התחתונים (כמו פעולת סגירת העיניים), בעוד האצבעות מחזיקות ומתנגדות (שהעין לא תיסגר, רק לבצע את ההתנגדות). חזרו על כך 10 פעמים.
4. תרגיל לקמטים בצידי העיניים: תניחו אצבע ואמה מכל יד על העצם בזוית החיצונית של העין כעת נסו לכווץ את העיניים פנימה, כלומר לנסות לעצום את העיניים חזק, בעוד האצבעות מתנגדות ומונעות את ביצוע הפעולה. חזרו על כך 10 פעמים.
5. תרגיל לעיניים, להרמת עפעפיים עליונים: תניחו אבצע על כל גבה ואגודל על העצם בין סוף הגבה לעין, (ליצירת מעין "משקפיים"). כעת תנסו לסגור את העין חזק תוך כדי התנגדות של האצבעות (לא לסגור ממש את העין, אנחנו צריכים רק את פעולת השריר בהתנגדות). חזרו על כך 10 פעמים.
6. תרגיל להרמת האף (כן, יש דבר כזה, גם אם לא שמעתם על זה אף פעם. גם באף יש שריר והוא צונח מעט כלפי מטה עם השנים. בתרגיל הזה נרים את האף ונשווה לו מראה יפה ומורם): תניחו אצבע בין שני הנחיריים ותלחצו את האף כלפי מעלה שיתרומם מעט, עכשיו עם האף תנסו ללחוץ כלפי מטה בעוד שהאצבעות מתנגדות. חזרו על כך 10 פעמים.
7. תרגיל לקמטים בשפתיים: תניחו את האצבעות על השפתיים, ותוך כדי כיווץ השפתיים (כמו לנתינת נשיקה) נבצע התנגדות עם האצבעות באמצעות לחיצה על השפתיים. חזרו על כך 10 פעמים.
8. תרגיל לקמטים הקשתיים בין האף לסנטר ולהרמת הלחיים: תיצרו עם השפתיים צורה של O -עיגול קטן. עכשיו תשאירו את צורת העיגול, תוך כדי ניסיון לחייך חזק, כמובן לא לאפשר חיוך, אלא רק להרגיש את ההתנגדות. חזרו על כך 10 פעמים.
9. תרגיל למיצוק החלק התחתון של הלחיים (האזור בין עצמות הלחיים לסנטר): נניח את 2 כפות הידיים, כל אחת בצד אחר של הפנים על הלחיים התחתונות (כמו שמניחים את הידיים על הפנים בהבעת "אוי ואבוי"), וכעת ננסה לחייך בכוח, תוך כדי שכפות הידיים מתנגדות בחוזקה ולא מאפשרות חיוך. חזרו על כך 10 פעמים.
10. תרגיל לסנטר: נניח את כפות הידיים על החלק הקדמי של הסנטר, מתחת לשפתיים התחתונות, ונלחץ חזק את הסנטר כלפי חוץ תוך כדי לחיצת התנגדות של האצבעות על הסנטר כלפי פנים. חזרו על כך 10 פעמים.
11. תרגיל ללסת: נניח את שתי כפות הידיים על שתי הלסתות בצורה מאוזנת, וננסה להרים את הלסת למעלה תוך כדי התנגדות של הידיים בחוזקה. חזרו על כך 10 פעמים.
12. תרגיל לסנטר כפול: מניחים אגודל מתחת ללסת וכעת פותחים וסוגרים את הפה 10 פעמים.
13. תרגיל למתיחת הצוואר: מניחים את כף היד על הצוואר, וכעת "נתנדנד" עם הראש קדימה ואחורה 10 פעמים ישר, 10 פעמים נתנדנד כשהראש מופנה ימינה, ו10 פעמים כשהראש מופנה שמאלה.
זהו, אני בטוחה שאתם כבר מרגישים בשיפור. בימים הראשונים יתכן ותחושו מעין כאב שרירים (כמו לאחר התעמלות גופנית) וזה סימן טוב שהשרירים עבדו. כאב אשר יחלוף לאחר יום יומיים. עם הזמן והתרגולים, לאחר אימון השרירים, כבר לא תרגישו את הכאב לאחר ביצוע התרגילים. בהצלחה.
לסיכום, אני אוהבת לתת המלצות לקוראים שלי לשיפור איכות חיים ולהרגשה טובה בדברים שאני מגלה. והיום בחרתי באתר הזה: http://www.pelozen.co.il/landing/82199 אתר מדהים שרק דרכו ניתן לקבל הנחות בחברות המובילות בישראל במגוון רב של תחומים, כגון: ניתוח להסרת משקפיים, הסרת שיער בלייזר, בר מים, לימודים, נדלן, רכב ועוד הרבה תחומים. הרעיון שם הוא שהאתר מפרסם את החברות הגדולות והן בתמורה מעניקות הנחות משמעותיות ובלעדיות רק לנרשמים דרכו. כדאי ומעניין להיכנס, אולי תמצאו משהו שיועיל לכם.

www.pelozen.co.il/landing/82199


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורטל ז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]