חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקשר בין עישון ואקנה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים בלייזר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מחיר הסרת משקפיים בלייזר מחיר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר

נושא המאמר: הסרת משקפיים בלייזר
מאת: אורטל ז   שמור מאמר למועדפים

האם ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מסוכן?
בניתוח להסרת משקפיים בלייזר, מתקנים את הראיה באמצעות תיקון קימור הקרנית לאחר הסרת שכבה מקרנית העין. בעבר, בוצעה הסרת שכבת האפיתל של הקרנית באמצעות סכין, מה שהיווה סיכון וחוסר דיוק לניתוח. כיום, מתבצע חיתוך הקרנית ותיקון קמירות הקרנית באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת ומדויקת מאוד, הפועלת עם מחשב, אשר הוזן לתוכו מספר הראיה של המטופל, ואשר קובע למכשיר הלייזר את מידת ואופן הניתוח בצורה מדויקת ביותר בהתאם למספר הראיה של המטופל. אופן הניתוח הזה הוריד באופן משמעותי את רמת הסיכון מה שהוביל לכ - 10,000 ישראלים מדי שנה לבצע את הניתוח, ואכן באחוזי הצלחה גבוהים.
כיצד מתבצע חיתוך הקרנית לצורך תיקון הקימור, וכך להביא לתיקון הראיה - זהו ההבדל בין שתי השיטות העיקריות לניתוח הסרת משקפיים בלייזר.
השיטות להסרת משקפיים בלייזר:
לפני ביצוע הניתוח יש להגיע לבדיקת התאמה במקום אשר בו יבוצע הניתוח, ושם המנתח יבדוק את מספר הראיה ואת עובי הקרנית, וכן פרמטרים נוספים אשר יעזרו לו לקבוע האם האדם מתאים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, ובאיזו שיטה.
ישנן 2 שיטות עיקריות להסרת משקפיים בלייזר:
1. Lasik:
בשיטה זו, המנתח יוצר באמצעות מכשיר הלייזר חיתוך דק של הקרנית, באופן שחלקו נשאר מחובר לקרנית, וכך מרים את החלק שהוסר, כמעין "חלון" ומבצע את שינוי קימור הקרנית באמצעות הלייזר וכך יתקן את הראיה. לאחר סיום הפעולה, המנתח יחזיר את החלק שהורם והקרנית תתאחה מעצמה כעבור מספר ימים. שיטה זו נפוצה יותר ומתאימה לרוב המטופלים, אך יש לציין כי היא מתאימה רק לבעלי עובי מסוים של קרנית. בשיטה זו המטופל יחווה פחות כאב מאשר בשיטה השנייה וההחלמה תהיה יותר מהירה.
2. PRK:
שיטה זו מותאמת לבעלי קרנית דקה במיוחד, שכן בשיטה זו מוסרת שכבה דקה יותר ובטוחה יותר של הקרנית.
בשיטה זו המנתח מסיר את הקרנית באמצעות שיוף עדין של שכבה דקה מאוד מהקרנית, או באמצעות לייזר המאדה את השכבה הדקה הזו עד להיעלמותה. בשיטה זו, על פי רוב, לא ניתן יהיה להחזיר את שכבת האפיתל שהוסרה, והיא תוסר לחלוטין ותתאחה מעצמה כעבור מספר ימים. לאחר הסרת שכבת הקרנית, המנתח יבצע את שינוי קימור הקרנית וכך יבצע את תיקון הראיה. שיטה זו נחשבת לבטוחה יותר מבחינת עובי הקרנית המוסר, אך ההתאוששות מעט ארוכה יותר מאשר בשיטת Lasik.
אופן ביצוע הניתוח:
הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית לאחר מתן טיפות עיניים להרדמה מקומית ולשיכוך הכאב. על פי רוב, אין תלונות על כאב במהלך הניתוח. לאחר הניתוח המטופל ירגיש כמעין גוף זר בעין וגירוי למשך מספר שעות, בדרך כלל הרגשות אלו תחלופנה לאחר כ - 24 שעות.
כמה זמן יחזיקו תוצאות שיפור הראיה בניתוח הלייזר?
לאחר בדיקת מטופלים שעברו את הניתוח, כמעט ולא חזר המספר שהיה בעבר. הניתוח אמור לשפר את הראיה באופן יציב למשך הרבה מאוד שנים. במידה ויחול שינוי במספר מכל סיבה שהיא, ניתן לבצע תיקון במסגרת האחריות שמוענקת לאחר הניתוח, אשר בחלק מהמקומות האחריות הינה לכל החיים.
מהו משך זמן הניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
משך זמן הניתוח קצר. פעילות הלייזר עצמה בעין נמשכת כ - 15-40 שניות בכל עין. ובהתחשב בכל הטיפול של המנתח, משך הזמן הוא כ - 5-10 דקות לכל עין.
תופעות לוואי:
התופעות הנפוצות הן גירוי ויובש בעיניים, אשר יטופלו במתן טיפות עיניים מהמנתח. התופעות הללו תחלופנה לאחר מספר ימים או שבועות. לאחר כחצי שנה, כבר לא אמורות להיות תופעות כל שהן. כמו כן, הראיה תלך ותשתפר בהדרגה לאחר הניתוח.
למי מתאים ניתוח להסרת משקפיים בלייזר?
הניתוח מתאים לאנשים מעל גיל 18, אשר להם מספר יציב בחצי שנה האחרונה. יש להגיע לבדיקת התאמה אשר בה יבדקן מספר פרמטרים, ובסיומה יוחלט האם האדם מתאים לניתוח, וכן באיזו שיטה.
מחיר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר:
המחיר להסרת משקפיים בלייזר תלוי במספר פרמטרים, ביניהם מספר הראיה לתיקון ואופן הניתוח. המחיר נע בין 6,000-12,000 ש"ח לשתי העיניים. חשוב לציין, שכדאי לבחור במקום אמין עם ניסיון רב בהסרת משקפיים בלייזר, על פני מחיר זול ומקום לא אמין. לא לשכוח שאנחנו מדברים על העיניים שלנו! יחד עם זאת, גילתי שניתן בהחלט ליהנות מהנחות משמעותיות בחברות המנוסות והמובילות ביותר בתחום בישראל, באמצעות פנייה, לדוגמא, דרך הקישור הזה: http://www.pelozen.co.il/landing/esme/82199 זהו, לדוגמא, אתר שמפרסם את החברות הגדולות והמובילות בישראל, ובתמורה החברות מעניקות ללקוחות הפונים דרך הקישור הזה, הנחה משמעותית ובלעדית. ניתן לקבל דרכו הצעת מחיר בחינם וללא התחייבות. שווה לכם לבדוק.


www.pelozen.co.il/landing/esme/82199


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורטל ז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]