חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Body Building Products - What is best for you?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ילדים כיוונון

נושא המאמר: כירופרקטיקה לילדים
מאת: ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט   שמור מאמר למועדפים

כירופרקטיקה לילדים
טיפול כירופרקטי בילדים הוא כמו בניית יסודות לבריאות טובה

כירופרקטיקה – משפרת את החיים שלך


כירופרקטיקה לילדים
הורים ושאלות
כמה מוקדם אפשר להתחיל לכוונן ילדים? למה בכלל צריך לכוונן אותם? האין עצמותיהם עדיין רכות? מה יקרה אם הם יבכו?

כל השאלות האלו ואחרות מסתובבות בראשי הורים, שרוצים לשלוח את ילדיהם לטיפול כירופרקטי. חלק מההורים מהססים לשלוח את ילדיהם לכיוונון כירופרקטי, אפילו אם הם בעצמם מקבלים טיפול. הילדים שלנו כל כך חשובים לנו ולפעמים מתוך חשש וניסיון להגן עליהם, אנחנו הופכים ל"דאגנים ומגיני ייתר" ומונעים מהם חוויות נחוצות ובעלות ערך. אם טיפול כירופרקטי הוא טיפול חשוב לבריאותך ומיצוי הפוטנציאל שלך כבוגר, אז ההגיון אומר שהטיפול חשוב יותר לילדים. אחרי הכל, יש להם מערכת עצבים ששולטת ומשלבת את כל תפקודי הגוף. החוליות שלהם עלולות לצאת מאיזון (תת תזוזות), בדיוק כמו לגביך ולפגוע בתפקוד מערכת העצבים. ההבדל היחד הוא שלהם יש עוד חיים שלמים לפניהם, שבהם יבואו לידי ביטוי התוצאות של מה שהם עושים כיום.

לעולם לא מוקדם מדי
תת תזוזות יכולות להיגרם כל הזמן. הראשונה ביניהם יכלה לקרות במהלך הלידה של התינוק. זו הסיבה שבגללה הורים שמבינים את הערך של טיפול כירופרקטי, דואגים שכירופרקט יבדוק את התינוק/ת שלהם, סמוך ככל האפשר לאחר הלידה. תיקון תת תזוזות חולייתיות (תת"ח) בשלבים המוקדמים, לפני שהגוף מתחיל לתפקד עם יכולות מוגבלות. קל יותר למנוע השפעות פוגעות. ככל שזמן קיום תת התזוזות, ארוך יותר, גדולה יותר הפגיעה של ההפרעה למערכת העצבים. בנוסף, ככל שזמן קיום תת התזוזות ממושך יותר, הן נהיות יותר כרוניות, כך שהחוליות מתרגלות יותר לתפקד ולהיות במצב לא מאוזן. אנשים רבים שנכנסים לראשונה למשרד הכירופרקט כבוגרים, היו יכולים להינות מפוטנציאל בריאות גבוה והישגים גבוהםי יותר, לו עברו טיפול כירופרקטי סדיר כבר כילדים.

טיפול כירופרקטי בילדים חיוני לבריאותם ונחוץ לחלוטין להתפתחותם התקינה ומיצוי הפוטנציאל שלהם בעתיד בכל תחומי החיים.



ילדים הם מטופלים טובים יותר!
כיוונון עמוד שדרה של ילדים, אינו תהליך קשה. למעשה, בדרך כלל, הרבה יותר קל לכוונן עמוד שדרה של ילד מאשר של מבוגר. אין להם תת תזוזות ממושכות עדיין, השרירים שלהם בדרך כלל, אינם מכווצים כל כך והם בדרך כלל יותר רגועים ממבוגרים. לא רק שקל יותר לכוונן ילדים, אלא שבמרבית המקרים הכיוונונים שלהם מחזיקים לתקופות ארוכות יותר, ולכן הם אינם צריכים כיוונונים תכופים כמו מבוגרים ממוצעים. אולם כתוצאה מהנפילות, חבלות, תאונות והחיים הפעילים שחווים מרבית הילדים, חשובות בדיקות שדרה סדירות.

זה שווה את המאמץ
כיוונונים כירופרקטיים אינם כואבים. ילדים יכולים להיות מאוד מסוייגים בביקור הראשון ו/או השני. אולם נדיר שילדים חוששים לעלות על המיטה הכירופרקטית לקבל כיוונון, במיוחד כשהם מבינים שהביקור אצל הכירופרקט הוא חוויה משפחתית. כשהם רואים את אימא, אבא, אחיהם ואחיותיהם מקבלים כיוונון.

ילדים

הם בדרך כלל יותר מרוצים שעמוד השדרה שלהם ייבדק גם. הכירופרקט שלכם יעזור לכם כך שילדיכם ירגישו נוח ויתרגלו לכיוונונים. מרבית הילדים מצפים לביקורם הסדיר אצל הכירופרקט. כדאי לומר באהבה, לאותם ילדים שחוששים בהתחלה, שהם צריכים לקבל כיוונון. כהורים ברור לנו שהילדים שלנו אינם צריכם לחבב או להינות מכל הדברים שטובים להם. תרד אינו טעים למרבית הילדים ושנת צהריים אינה כיף. כיוונונים כירופרקטיים חיוניים לבריאותם הטובה ומספר הדמעות שאולי ירדו בביקור הראשון, בדרך כלל מתוך חשש מהבלתי ידוע, בהחלט שווים את היתרונות שנותנים הכיוונונים לקטנים שלנו. כמובן שילדים שעוברים כיוונונים מינקותם, חושבים שהביקור הסדיר אצל הכירופרקט הוא חלק רגיל מחייהם ואינם חוששים בכלל לטפס על מיטת הכיוונונים.

טיפול בילדים הוא חיוני
לבריאותם ולחייהם
הכי חשוב, אסור שהורים יחשבו שכיוונונים כירופרקטים לילדיהם, הוא רק משהו שהילדים יכולים לעשות, כי הם באו איתם למשרד. טיפול כירופרקטי לילדים, חיוני לבריאותם והוא צורך מוחלט להתפתחותם התקינה ומיצוי הפוטנציאל בכל תחומי חייהם.

טיפול כירופרקטי סדיר חיוני לבריאות אופטימלית. תפקוד תקין של מערכת העצבים מאפשר לגוף למצות את הפוטנציאל שלו בתיקון ושימור הבריאות כמו גם בשיפור איכויות אחרות של החיים, כמו ביצועים בעבודה, הצלחה אקדמית והישגים אתלטיים.

חוליה שיוצאת מאיזון עד לדרגה בה היא מפריעה לתפקוד התקין של מערכת העצבים (תת תזוזה), מערכת החחלמה העצמית, הפנימית והמולדת של הגוף אינה יכולה לתפקד כמו שהיא אמורה. דבר זה פוגע באיכות החיים. כירופרקטורים מתקנים את תת התזוזות האלו.

dr-ronen.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]