חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Caribbean and Mediterranean Yacht Cruises





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניסור בטון קידוח בטון חיתוך בטון ניסור ביהלום

נושא המאמר: ניסור בטון - היהלום שמנצח!
מאת: שי פנק   שמור מאמר למועדפים

ניסור בטון זו מלאכה הדורשת ניסיון, דיוק, וידע בשימוש במסור יהלום שבאמצעותו מנסרים בטון ויודעים לשלוט בתפעול שלו ולבצע ניסור לפי כל דרישה.
עברו חלפו הימים בהם הסרת בטון נעשתה ידנית באמצעות פטישים גדולים ואזמלי פלדה, מלאכה שארכה זמן רב וגם הצריכה מאמץ גדול כדי להתמודד עם בטון שהוא חומר קשיח למדי.
האמצעי היחידי היכול לקשיחות של הבטון, הוא החומר הכי קשיח בטבע וזהו היהלום שנמצא בכל מסור חדשני לניסור בטון. מסור זה הנקרא גם לעיתים רבות מסור יהלום עשוי מדיסקים מפלדה בעלי שיניים חדות ובתוכן שבבי יהלום.
היהלום הוא המינרל הכי קשה בטבע ודרגת הקשיות שלו היא 10, הכי גבוהה הקיימת. באמצעות יהלום ניתן לנסר ולחתוך כל חומר קשיח כמו ניסור בטון, שיש, גרניט, פורצלן ועוד.
השימוש במסור להב יהלום לצורך ניסור בטון, נעשית גם תוך כדי התזת מים אשר באמצעותם מתרכך אזור הניסור והם גם מונעים מאבק ושיירי הבטון לעוף לכל עבר, מה שעלול גם לסכן את בעל המקצוע לניסור בטון.
מסור להב יהלום הוא בעל כ-700 סיבובים בדקה ובתפעול של בעל מקצוע מיומן, הוא מבצע עבודה חלקה, מדויקת, איכותית וללא כל פסולת מסביב.
בנוסף לניסור בטון, נמצא היהלום בשימוש תעשייתי רחב גם כחומר יצרני בענף הרפואה. יהלומים משמשים כחומרי השחזה, ליטוש, חיתוך, עיבוד ומשום שהם כל כך קשיחים הם יוצרים תוצאות מדויקות. הם גם אינם נשברים ועמידים לאורך שנים. ישנם גם מקדחות מיוחדות עם ראשי יהלום לחיתוך ועיבוד אבנים שונות, בהם משתמשים גם להסרת אספלט וגם למינציה בעץ נעשית עם מכשירים בהם משולבים יהלומים.
בענף הרפואה משמשים היהלומים לייצור אזמלים מדויקים, ייצור עדשות ועוד.
היהלומים המשמשים לכלי עבודה, חיתוך, ניסור בטון וליטוש בתעשייה, הם יהלומים שדרגת הניקיון שלהם נמוכה ולכם אינם ראויים להשתלב בתכשיטים. מכיוון שאין מספק מלאי טבעי של יהלומים לשימוש תעשייתי, ישנו ייצור של יהלומים מלאכותיים שמשמשים את ענף התעשייה ומשתלבים כמו במסור לניסור בטון, במכשירים אחרים הדורשים עוצמה וכוח של חיתוך מדויק.
היהלומים הטבעיים, שחלקם כאמור לא מספיק נקיים לתעשיית התכשיטים והם משמשים לתחום התעשייה נוצרים בטבע בעומק של 250 קילומטרים מתחת לפני האדמה ובטמפרטורה של עד 1200 מעלות צלזיוס.
לפני שהוחדר המסור לניסור בטון לארגז הכלים של כל בעל ידי זהב או בעל מקצוע לניסור בטון, היו נוהגים לחתוך בטון באמצעים ידניים באמצעות פטישים שנקראים גם קורנסים, שהיו גדולים וכבדים מספיק כדי לפצח את החומר הנוקשה הזה, אבל הייתה זו עבודה ממושכת שארכה ימים רבים ושדרשה גם מאמץ גדול מאוד.
היום יש פשוט מסור לניסור בטון שעושה את החיים מול החומר הזה, הרבה יותר קלים, אבל אז צריך למצוא את בעל המקצוע שיש לו ניסיון, ידע ואת היכולת לבצע ניסור בטון מקצועי ומושלם, מדויק עד המילימטר.
אם אתם צריכים איש מקצוע לניסור בטון, יש לוודא כי הוא אכן מצויד במסור מהיר עם להב יהלום לחיתוך וכן כי יש לו את הידע והניסיון לבצע את העבודה.
מלבד מסור יהלום קיימים עוד כל מיני סוגי מסורים בשוק, המציעים גם חיתוך, ניסור, ליטוש ועיבוד עם מכשירים משולבי יהלומים המבטיחים תמיד- עבודה נקייה וחלקה.
זמן רב עבר מאז הפטיש והיהלום, כמו גם בתעשיית התכשיטים מנצח גם בתחום התעשייה ומשמש כאמור בתחומים רבים, בהם דרגת הקושי הטבעית שלו, הופכת אותו לחומר נדרש שמסוגל להתמודד עם חומרים קשים אחרים או טבעיים או מעשי ידי אדם.

xn--5dbiakg9ahj8d.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי פנק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]