חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרעות חרדה (panic disorder)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינסטלטור ברחובות אינסטלטור בראשון לציון אינסטלטור במודיעין

נושא המאמר: אינסטלטור שיצא צדיק בכל המובנים !
מאת: אבי   שמור מאמר למועדפים

כמה אנשים באמת מבינים באינסטלציה? לפעמים יש לך איזה סתימה בבית שהופכת לך את כל היום, ואז אתה מתפלל שתגיע לאיזה אינסטלטור שיודע מה שהוא עושה- חוץ מלקחת כסף !!!
אינסטלטור זה מקצוע מאוד קשה, מאוד מייגע אבל, דורש מומחיות הרבה יותר גדולה מלהכניס איזה ברזל ולשלוף את הסמרטוט שסתם לכם את השירותים. אינסטלטור, בין אם זה אינסטלטור ברחובות, אינסטלטור בראשון לציון או אינסטלטור במודיעין, כמו כל איש מקצוע חייב להבין מהי הבעיה, לנסות לעלות עליה ולתת את הפתרון הכי נכון והכי זול בזמן הכי קצר.
כמו בהרבה תחומים, גם בתחום האינסטלציה יש לא מעט חאפרים שקוראים לעצמם אינסטלטור וחושבים שתמיד מדובר במשהו שהם יצליחו לתקן, ואז התואר שלהם יצדיק את המקצוע שלהם, אבל הרבה פעמים- וזה קורה לא מעט מברבר אותך איזה אינסטלטור בסיפורי פוגי, כשהמים בינתיים שוטפים לך את הבית ואין לו מושג מה הוא צריך לעשות.
מערכת המים בבניין או בבית פרטי, עד כמה שהיא נראית פשוטה, אתה פותח ברז והמים זורמים, עלולה להיות גם מסובכת. במיוחד אם מדובר בבניינים ישנים שצינורות המים שלהם כבר חלודים, שנוצרו בהם חורים, או שכל דבר קטן תוקע אותם, כי הם צינורות מהסוג הישן, בצול הקטן שלא כל דבר עובר בהם.
חוץ מזה למערכת צינורות מים בבניין יש הסתעפויות, וחיבורים וניקוזים וחיבור לשכנים וכו' וכו', כך שאם קורה משהו לשכן שלך, זה עלול להגיע מהר מאוד גם אליך, וזה יגיע אליך הרבה יותר מהר- אם תזמין אינסטלטור שלא יודע ולא מבין את העבודה שלו.
סתימה למשל, אם היא נוצרת במקום מסוים בצנרת של בנין, אי-טיפול מיידי בשחרור הסתימה אמור להתחיל להציף גם את הקומות התחתונות או העליונות, תלוי איפה הסתימה ממוקמת ומה עשה האינסטלטור כדי לשחרר אותה ואם הצליח.

xn--4dbildbr0ai1c.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]