חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סליחה כבסיס לאושר ואריכות ימים.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טויוטה פריוס היברידית טויוטה פריוס רכב 7 מקומות רכב שבע מקומות

נושא המאמר: טויוטה פריוס היברידית באזור מרכז
מאת: קרין רייכמן   שמור מאמר למועדפים

טויוטה פריוס היברידית
טויוטה פריוס היברידית מגיעה עם 7 מקומות ישיבה ולמעשה מכונית זו היא המיניוואן הראשון בעולם עם מנוע היברידי. הפריוס ההיברידית היא מכונית פורצת דרך שמציעה ביצועים מעולים, עם צריכת דלק יעילה וחסכונית, ורמת פליטת מזהמים נמוכה. טויוטה פריוס היברידית נשענת על הפלטפורמה הידועה והאיכותית של דגם הפריוס הקלאסי אך לדגם זה נוספו 15.5 ס"מ לאורך, 3 ס"מ לרוחב וגם לגובה המכונית נוספו 8.5 ס"מ. למעשה, העיצוב של הפריוס ההיברידית דומה לעיצוב הפריוס הרגילה ורק במבט שני ניתן לראות כי מימדי הרכב גדלו וכמובן. תא הנוסעים לעומת זאת שונה בגלל הקונסולה השוכנת בין המושבים הקדמיים ולרשות הנהג והנוסעים אבזור עשיר ומפנק.
צריכת דלק נמוכה
טויוטה פריוס היברידית מציעה נתוני צריכת דלק מרשימים ונמוכים. היצרן מציג נתוני צריכת דלק משולבת של 24.4 ק" לליטר בתנאי ניסוי ומעבדה, נתון מרשים שהופך את הרכב למשתלם במיוחד. כדאי לדעת כי טויוטה פריוס היברידית מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שמפיק 99 כוחות סוס ומנוע חשמלי מדגם 2MG כך שהרכב מציע הספק מרבי משולב של 136 כוחות סוס. המנוע מגיב במהירות וביעילות ללחיצה על דוושת הגז והרכב מציע ביצועים יעילים ומהנים בעיר ומחוץ לעיר.
7 מושבים נוחים
כל מי שמחפש מיניוואן מרווח ונוח לבטח ישמח להכיר את טויוטה פריוס היברידית, ברכב 7 מושבים נוחים ומרווח גדול לכל הנוסעים, גם בשורה השנייה והשלישית. את המושבים ניתן לקפל במהירות לתוך הרצפה וכך זוכים לתא מטען עצום בגודלו וניתן להוביל בקלות מטענים וחפצים רבים. יש לציין כי חוויית הנסיעה ברכב נעימה, שקטה ונוחה ונוסעי הרכב נהנים מתא נוסעים מעוצב ואלגנטי תודות להנדסת האנוש המתקדמת של מהנדסי חברת טויוטה.
התנהגות כביש נעימה
המיניוואן טויוטה פריוס היברידית מספק ביצועי כביש יעילים ונוחים וכל נסיעה הינה חוויה, גם כאשר נוהגים לבד וגם כאשר יוצאים לנסיעה משפחתית בהרכב מלא או מסיעים נוסעים. התנהגות הכביש היעילה תורמת לנסיעה בטוחה ונעימה וחשוב לדעת כי ברכב מותקנות שלל מערכות מתקדמות בתחומי בטיחות ונסיעה. טויוטה פריוס היברידית מצוידת ב- 7 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבה חכמה ומתקדמת מסוג VSC, מערכת ABS, מערכת בקרת משיכה ומערכות בטיחות נוספות, בין היתר קורות פלדה בדלתות והגה קורס בזמן תאונה.


www.toyota-r.co.il/cars/prius


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרין רייכמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]