חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כריזמה ו ADHD אצל בוגרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול בנשירת שיער טיפול בהתקרחות נשירת שיער אצל נשים התקרחות

נושא המאמר: האם יש טיפול בהתקרחות עם תוצאות?
מאת:    שמור מאמר למועדפים

התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.
כשהורמון זה נוצר, הוא גורם להתכווצות של זקיק השערה, מחליש אותה ובסופו של דבר גורם לנשירתה.
גברים רבים חושבים שאם הם יורשים טבעיים של ההורמון אין מה לעשות נגד הקרחת שתופיע אצלם, אולם זה איננו נכון. בשלב בו זקיק היערה עדיין חי, ניתן ועוד איך, לחזק אותו ולגרום לו להצמיח שיער (במקום להשיר שיער).

מהם הגורמים להתקרחות ולנשירת שיער?
מלבד גן ההתקרחות העובר בתורשה, ישנם מצבים בהם מתח או חלילה קיומה של מחלה משפיעים על זרימת הדם ומאידך גם על מצבה של הקרקפת. שיער הוא הרבה פעמים ראי להשתקפויות של מתחים, לחצים ועוד, וכל אלה עלולים להתבטא בשיער דליל ונשירת שיער.
גם תזונה לקויה, דיאטות חריפות, תרופות, שימוש בסמים, חשיפה לחומרים רעילים ועוד עלולים לגרום להתקרחות ולנשירת שיער אצל נשים וגברים כאחד.

איך מחדשים זקיק שיערה?
זקיקי השיער כולם בולטים מנקבים מיקרוסקופיים בקרקפת. כדי שהשיער יצמח, צריכה להיות הקרקפת בריאה עם חילוף חומרים וזרימת דם טובה, ואז גם אם אתם נופלים בקטגוריה של יורשי ההורמון הגורם להתקרחות, בשלב בו עדיין הזקיק לא מת, תוכלו להחיות אותו ולמנוע את נשירת השיער שלכם.
שיער אוהב חיים. זקיק שיערה דורש זרימת דם טובה כדי להמשיך לחיות ולהצמיח שיער, ויש היום טיפולים שונים נגד התקרחות ונשירת שיער שבהחלט יכולים למנוע אותם.
איי רולר היא ערכה מיוחדת במינה לטיפול בהתקרחות ובנשירת שיער שהוכיחה כ-95% הצלחה בטיפול.
כאמור כאשר זקיק שיערה עדיין חי, כל מה שהוא צריך לקבל זה תמריץ להמשיך ולחיות.

מה זה "איי רולר"?
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.
מה יש בערכה? ערכת איי רולר לטיפול בנשירת שיער כוללת מסרק בעל עשרות זיזים קשיחים שתפקידו לבצע עיסוי במקום בו הזקיקים חלשים, ובעצם העיסוי במסרק גורם לחיזוקם, התחדשותם ולהצמחת שיער (שנובע בעצם ותלוי במצבו של הזקיק!).
טיפול כזה לא ניתן לקבל מידי מעסה שלא לדבר על העלויות הכרוכות בכך, אולם רכישת הערכה וטיפול יום יומי תוך הנחייה בשימוש הערכה אכן מצליחים להוכיח תוצאות גבוהות בטיפול בהתקרחות.
לאחר העיסוי שנעשה ע"י המסרק שבערכה, מטפלים באזור זקיקי השיער החלשים בתערובת צמחים, שלכל אחד ממרכיביה יש קשר, השפעה ויכולת הן בחידוש והאצת זרימת הדם לאזור החלש והן כגורמים תורמים לשיער עצמו.

מהן התרכובות הצמחיות?
התרכובות הצמחיות מכילות תמצית דקל, תמצית פרח השרעיל, תמצית הרימניה, תמצית רוזמרין, וארכובית. בכל התמציות הללו חומרים שיש להם פוטנציאל והוכחות להאצת מחזור הדם בקרקפת, לחיזוק שורשי וזקיקי השיער.
התרכובות הצמחיות נועדו להמשיך את הטיפול בנשירת שיער שעושה המסרק. הוא פותח את זקיקי השיער אבל עכשיו כדאי מאוד "לדשן" את הזקיקים בחומרים טובים שגורמים להם להתחזק, ומכאן גם לא חלילה למות, משום שלא ניתן בשום פנים ואופן להחיות זקיק מת.

מתי לעשות טיפול בהתקרחות ובנשירת שיער?
כאמור הזמן הנכון ביותר לטיפול בנשירת שיער ובהתקרחות היא מיד כאשר אתם רואים האצה של נשירה שאיננה טבעית, או כאשר אתם כבר רואים "מפרצים" קטנים בקרקפת. ככל שתזדרזו לגשת לטיפול, כך תוכלו להציל כמה שיותר מהר את השיער משום שכאמור, צריך להתחיל לטפל בזקיקים כל עוד הם חיים. (זה בדיוק כמו שן בלי שורש ושן עם שורש...).

hairoller.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]