חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרופות סבתא לריח רע מהפה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: sunx israel allen bradley israel גששי קרבה פתרונות טכנולוגיים

נושא המאמר: עיניים אלקטרוניות, סיבים אלקטרוניים וגששי קרבה – כל היתרונות
מאת: איציק יוסף   שמור מאמר למועדפים

כאשר אתם עובדים עבור ארגון גדול ואתם אמונים על האפיון של מערכות החשמל שלו – רק עיניים אלקטרוניות, גששי קרבה חשמליים וסיבים יפעלו לייעל ולאבטח את העבודה באתר שלהם. גם בתחומי היומיום כמו כניסה לחדר מדרגות חשוך של בניין תהיו זקוקים לרכיבים אלה – למשל גששי קרבה שיזהו גוף בתנועה ויגרמו לסגירת מעגל שידליק תאורת חוץ. מה מומלץ לכם לקנות עבור הלקוחות שלכם?
מקרי מבחן
נציג סדרה של מקרי מבחן בהם יש צורך ממשי באמצעי חישה אשר יקלו הליכי עבודה והתנהלות, ייעלו תהליכים ויבצעו את הנדרש על מנת לספק את כל התנאים ליצירת יעילות ארגונית.
עיניים אלקטרוניות
אמצעי חישה אשר מתבססים על איתור ויזואלי של גוף בתנועה . כך, למשל – מקרה מבחן נפוץ יהיה בשער הברזל של מפעל או מושב עובדים. שער הברזל – על אף שיש עליו שמירה זקוק לעיניים אלקטרוניות שיבצעו בקרה של מכוניות, משאיות ואוטובוסים שנכנסים לתחומי המושב או המפעל. כך, אם צריך לקבל מידע מתועד על כניסת הרכבים אפשר להסתכל בתיעוד של העיניים האלקטרוניות.
התקנות מומלצות: בכל אחד מצדי השער ימים ושמאל, ובנוסף – לפחות באחד מהצדדים תהיה עין אלקטרונית נוספת גם בעבר השני של השער. במידה ועוברים הרבה רכבים כבדים מומלץ להתקין עיניים אלקטרוניות גם בעמוד או מקום גבוה מעל לשער למניעת פספוס בתיעוד ובדיווח הוויזואלי.
גששי קרבה
גששי הקרבה פועלים באופן שונה מעט מהעיניים האלקטרוניות. הם חייבים להימצא בכל מפעל, ובכל ארגון גדול לייעול תהליכי העבודה של הלקוח שלכם. נבחן את גשש הקרבה E2A של OMRON:
סוג גשש הקרבה: אינדוקטיבי.
טווחי חישה:
M8 משוריין 2 מ"מ, לא משוריין 4 מ"מ.
M12 משוריין 4 מ"מ, לא משוריין 8 מ"מ.
M18 משוריין 8 מ"מ, לא משוריין 16 מ"מ.
M30 משוריין 15 מ"מ, לא משוריין: 20-30 מ"מ: ניתן 20 מ"מ או 30 מ"מ.
סוגי חיבורים:
Pre Wired, מחבר M8, מחבר M12.
זרם LOAD: 3-12 mA, מתח 5VDC
גששי קרבה וחיישנים נוספים שמומלץ שיהיו אצל הלקוחות שלכם: EX 14, FX 301, CX 421 של SUNX.
מסקנות חשובות
עיניים אלקטרוניות הן אמצעי בקרה חשוב בכל מפעל. גששי קרבה אינדוקטיביים ודדוקטיביים הנם אמצעי הבקרה המובילים שתזדקקו להם בכל מפעל של לקוח. ניתן לספק כל רכיב בבית פתרונות טכנולוגיים.
פתרונות טכנולוגיים לצריכה נבונה ואטרקטיבית של גששי קרבה, סיבים אלקטרוניים ועיניים אלקטרוניות!

כיצד ניתן להשיג סנסורים ורכיבים ממגוון החברות וכן בקרי הגנה תלת פאזי באיכות?
יש ליצור קשר עם יועץ פתרונות טכנולוגיים יבוא לתחום החשמל . הוא יוכל לספק עבורך, גששי קרבה, סנסורים, עיניים אלקטרוניות וציוד נוסף ממותגי PANASONIC,,SUNX ,OMRON ,Keyence ,SICK :Schneider בקר הגנה תלת פאזי ומגוון רכיבים ביבוא לתחום החשמל של החברות.
ALLEN BRADLEY,OMRON ,Keyence ,Sunx ,panasonic,Schneider,
SIEMENS, Omron, Yaskawa, ,Weidmuller ,RikO,SICK,.ABB,Kone,Fanuc,IFM..

והכל בהתאמה אישית ללקוח שלך וזמני אספקה מהירים. שליחת האפיון שבנית לו תספיק על מנת ליצר עבורו את פתרון החשמלי המושלם ושביעות רצון של הלקוח אנחנו כאן בשבילכם.

www.pitronott.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק יוסף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]