חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שליטה באתר האינטרנט שלך בלי להיות מתכנת, בלי ידע טכנולוגי ובזול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מצלמות אבטחה מצלמות אבטחה לבית מערכות אבטחה

נושא המאמר: מצלמות אבטחה לבית
מאת: shirit86   שמור מאמר למועדפים

בידיעון זה נספק לכם את כל שחשוב לדעת בנושא מצלמות אבטחה לבית. מצלמות אבטחה יכולות להיות חלק בלתי נפרד ממערכת האזעקה שלכם או להיות מותקנות ללא מערכת אזעקה. חשוב לציין כי המצלמות אינן עוצרות בני אדם, הן לא מדווחות עליו ולא יוצרות אינדיקציה הרתעתית: מצלמות הן בסך הכל מוצרי בקרה. הן מבקרות את הנעשה בשטח (מבקרות מלשון "בקר" CONTROLLER) ומוסרות חיוויי חוזי עם או בלי שמע על הנעשה במתחם מסוים – חיצוני או פנימי. לכן, חשוב מאד כן להתקין אותן עם מערכת אזעקה. התבצע גילוי? אינכם יודעים אם זו באמת פריצה או חתול שטייל ליד הגלאי? המצלמה תענה על השאלה.
מצלמות אבטחה – בחירת המקלט
יחידת המקלט היא היחידה אליה מחוברות כל המצלמות. בשוק ישנם 3 סוגי מקלטים:
DVR (Dynamic Video Recorder)– מקלט אליו יכולות להתחבר רק מצלמות שאינן רשת. הן מספקות דיווח על כבל וידאו רגיל, כמו זה שיש לכם בטלוויזיה בכבלים, ללא צורך לדעת הגדרות רשת בהתקנה. בדרך כלל, מצלמות הרשת הן מצלמות מגה פיקסל ומעלה, בעוד שבמצלמות של DVRיש פחות מ- 1mp, ובשל כך הומצאה מצלמת ה HD-SDI: מצלמה עם יותר מ 1mp שלא מצריכה חיבור רשתי, ועל כן מתאימה ל DVR.
NVR (Network Video Recorder)– מקלט אליו יכולות להתחבר רק מצלמות רשת, ובשמן הלועזי "מצלמות אייפי". לשם התקנתן נדרשות הגדרות הרשת הבאות: הגדרת רשת ביתית דרך נתב, פתיחת פורטים ל HTTP(בדרך כלל פורט 80) ולמצלמות על פי כמות. מדובר במצלמות איכותיות ביותר, ביניהן FISHEYEהמסוגלת לצלם עיגול שלם 360 מעלות של חלל גדול.
HVR (Hybrid Video Recorder)– מקלט היברידי: ניתן לחבר אליו את כל סוגי המצלמות: רשת ושאינן. חשוב לציין כי בשום מקלט – הבחירה אינה חופשית, ולמה הכוונה? כפי שיש נתוני תשדורת על מצלמה, יש נתוני תשדורת על המקלט. אם על המצלמה מופיע 2 מגה פיקסל אבל המקלט עובד על 1 מגה פיקסל, המצלמה תשדר באופן פחות טוב מביצועה המקסימלי בהתאם למקלט.
בחירת המצלמות
ישנם כל מיני נתונים הקשורים בעיקר לתכונות המעבד של המצלמה שידיעתם היא החשובה מכל, אך בטרם ניגש לזה, נעסוק בנתוני הבסיס: העדשה, הצמצם והחיישן. בחירת עדשה מומלצת – מולטיפוקל, כזו שהמוקד הפוקלי שלה יכול להשתנות לטווחים מסוימים. בחירת צמצם מומלץ – באזור עם תנאי תאורה קבועים מומלץ לבחור צמצם ידני כדי לחסוך בעלויות, באזור עם תנאי תאורה משתנים ניתן לבחור צמצם אוטומטי או P-IRIS: צמצם שניתן לשנות גם ביד באמצעות שליטה מרחוק. באשר לחיישן – חשוב לבחור ברזולוציה שמתאימה למרחב שאתם מבקרים: D1, 4:3, CIF, וכד'.
בחירת המצלמה בהתאם למעבד
על אף שזה חלק בלתי נפרד מהפסקה הקודמת מצאנו לנכון לרשום אותו בפסקה חדשה בשל חשיבותו ומורכבותו. בגדול, השוק מציע מעבדים עם 3 תכונות עיקריות: WDR, DNR, HLC. בעבר, היה גם BLC, אבל WDRהוא שיפור שלו: ה WDRהיא תכונת עיבוד שתפקידה לבטל מקור אור חזק כאשר אדם חשוד ניצב מולו, ובכך התמונה לא מושחרת אלא יוצאת בצבע, וללא כתמי אור. DNRמיועד להצבה בשטח פתוח לי הבית על מנת ליצור תמונה לא מגורענת: הגירעון – כלומר חיספוס - תמונה יתקבל רק אם מושא הצילום באמת זז. בכל מקרה אחר, תתקל תמונה חלקה. HLC, בשונה מ WDRעובד על השתקת אור חזק, והצגת תמונה בצבע אם מדובר במקור אור נקודתי. לדוגמה: לוחית רישוי של כבר שהיא גם צהובה וגם מתכתית – סיכוי גבוה שהמספר ייבלע באור: לא כשיש HLCבמצלמה.

www.migun102.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י shirit86 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]