חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מילסטון:גם יפה וגם ירוקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טויוטה אוריס היברידית טויוטה אוריס

נושא המאמר: טויוטה אוריס
מאת: יוסי רייכמן   שמור מאמר למועדפים

טויוטה אוריס
טויוטה אוריס החדשה מציעה עיצוב ספורטיבי, ייחודי ואלגנטי ומצוידת בחמש דלתות עם תא מטען מרווח ותא נוסעים מעוצב ומאובזר היטב. כדאי לדעת כי טויוטה אוריס מגיעה גם בגרסה היברידית עם מנוע בנזין עוצמתי בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי מתקדם המספק 81.6 כוחות סוס. הרכב החדש מציע רמת נוחות מרבית לנהג ולנוסעים ויש בו שפע מערכות וטכנולוגיות חדשניות בתחומי בטיחות, נהיגה ונוחות.
רכב יפני בסגנון אירופאי
המכונית הקומפקטית טויוטה אוריס קורצת לקהל האירופאי שם היא זוכה לנתוני מכירות מרשימים וגבוהים. גם בישראל הרכב זוכה להצלחה וניתן לראות דגמים רבים שלו נעים על כבישי הארץ, בעיר ומחוץ לעיר. הדור השני של האוריס זוכה למתיחת פנים ולעיצוב מושך יותר בזכות הספוילרים הספורטיביים והעיצוב האווירודינאמי שתורם רבות גם למראה האלגנטי הייחודי וגם לנתוני צריכת הדלק המרשימים. כדאי לדעת כי הרכב היפני מצטיין לא רק במראה אלא גם בביצועים, ברמת הבטיחות וברמת האבזור הנדיבה, יש לציין כי רמת האבזור של הרכב הינה מהגבוהות בענף.
בטיחות מעל הכל
כאמור, בעת תכנון טויוטה אוריס החדשה שמו דגש רב מהנדסי חברת טויוטה לנושא הבטיחות מאחר וזהו רכב משפחתי קלאסי. הרכב מגיע עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות וחדשניות כגון מערכת ABS המשולבת עם מערכת EBD למניעת החלקת הרכב, מערכת בקרת יציבות מתקדמת (VSC), 7 כריות אוויר להגנה מלאה על הנהג והנוסעים ברכב, מערכת TRC לבקרת משיכה, מערכת למניעת דרדור הרכב אחורה בעת זינוק בעלייה, מושבים קדמיים עם מנגנון להפחתת פגיעות צוואר בעת תאונה וכדאי לדעת כי ברכב מותקנות קורות פלדה כפולות בדלתות.
אבזור עשיר ונדיב
טויוטה אוריס החדשה מציעה רמת אבזור מרשימה ונדיבה במיוחד אשר כוללת בין היתר 4 חלונות חשמליים, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', מצלמה אחורית לנסיעה לאחור, דיבורית עם שליטה ממסך המגע, שליטה מההגה על הדיבורית ומערכת השמע, ריפודי בד מהודרים לכל המושבים, אימובילייזר מקורי ועוד. כדאי לדעת כי טויוטה אוריס מציגה רמת אבזור נדיבה בהשוואה למתחרות ויש בה גם תאי אחסון חכמים לנוחות הנהג והנוסעים.
ביצועים מעולים
המכונית הקומפקטית טויוטה אוריס מציעה ביצועי רכב מעולים וצריכת דלק נמוכה ויעילה בעיר ומחוץ לעיר. טויוטה אוריס מגיעה עם מנוע בנזין חסכוני וחזק בנפח 1. 6 ליטר כאשר בגרסה ההיברידית החדשנית יש מערכת הנעה משולבת של מנוע בנזין שקט וחסכוני בנפח 1.8 ליטר ומנוע חשמלי.

www.toyota-r.co.il/cars/auris


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי רייכמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]