חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחשב נייד איכותי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לוטו שלי אפליקציה מזל

נושא המאמר: לוטו שלי - להביא את המזל אליך
מאת:    שמור מאמר למועדפים

לקרב אליך את המזל:

האנושות נחלקת לשתיים - אלה שמאמינים במזל ואלה שלא. אין ספור סיפורים ושירים ולא מעט ציטוטים נכתבו ונאמרו במהלך ההיסטוריה על מזל ועל אלה שמאמינים בו, אבל ציטוט אחד מסביר לא מעט על המושג החמקמק הזה. "אלה שהצליחו בכל דבר ולא מזכירים את המושג מזל, מרמים את עצמם", אמר שדרן הטלוויזיה האגדי לארי קינג.
כל אחד רוצה להצליח ולהיות בר מזל בחיים. על אותו משקל, אין אדם שלא היה רוצה לזכות בפרס בהגרלת לוטו, להרוויח את המזל ולצחוק כל הדרך אל הבנק.
ההסתברות להיות בר מזל ולזכות בלוטו היא לא בהכרח מהגבוהות, אבל על משקל ציטוט אחר - "אין לומר לעולם לא". במקום לרדוף אחרי המזל, יש מי שהחליט לעשות מעשה ולהגדיל את הסיכויים לכך.
לא מעט מפתחי אפליקציות נתקלים בשאלה - "איך לא חשבתי על זה קודם", או "לא יכול להיות שהאפליקציה הזו עדיין לא פותחה". אז כן, יש אפליקציה חדשה, ישראלית, שיכולה לקרב אליך את המזל ואף להביא אותו אל פתח ביתך.
לוטו שלי, שכבר עוררה לא מעט סקרונות ברשתות החברתיות וגדלה מיום ליום, מאפשרת לרכוש ולשלוח מגוון טפסים כגון לוטו, צ'אנס, 777 ו - 123, 24 שעות ביממה. במקום לצאת מהבית ולקוות שתחנת הלוטו המקומית תהיה זו שתשנה את איכות חייך, מספיקות כמה הקלקות על הסמארטפון או על המחשב האישי, והדרך להיות זוכה בהגרלת לוטו מתאפשרת בקלות יותר.
לאחר הרכישה, האפליקציה תרכוש את הטופס בתחנת לוטו רשמית, תסרוק אותו ותשלח אותו לחשבון הממלא/ת.
כל אדם הזוכה בסכומים הנמוכים מ - 50,000 ש"ח, מקבל את סכומי הזכייה באופן ישיר לחשבון. אם כספי הזכייה גבוהים מעל הסכום הנ"ל, אז הזוכה מקבל/ת מייל אישי המודיע על כך. כמו כן, "לוטו שלי" מציעה שירות מנויים, שמאפשר למשתתף/ת לקבוע את זמן ההגרלה וההשתתפות בו.
עם כל האפליקציות שנמצאות בחיינו, צריך גם לדעת מה להוריד. גם מזל לא מזיק, ובזכות האפליקציה הזו, המזל גם יגיע מהר יותר.

play.google.com/store/apps/details?id=com.ignite.lottosheli&hl=en


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]