חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סדנאות פנאי -הטרנד הכי חם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לקסוס רכב יוקרה

נושא המאמר: הכירו את הרכב הקומפקטי החדש
מאת: dror   שמור מאמר למועדפים


לקסוס ct200h

הכירו את הרכב הקומפקטי החדש
בבואנו לחפש לעצמו רכב, ישנם מספר שאלות שאנו צריכים לשאול את עצמנו: לשם מה נועד הרכב? האם הרכב יהיה בשימוש בעיקר בשימוש אישי או שמא זה רכב במיועד יותר לנסיעות משפחתיות? שמא אתם מחפשים רכב שעונה גם לצרכים הפרטיים שלכם כגון נסיעה שגרתית ליום עבודה וגם לנסיעות משפחתיות? אם אתם מחפשים רכב אישי שגם מתאים לנסיעות משפחתיות אפשר בהחלט להסתפק ברכב קומפקטי. אין ספק שרכב קומפקטי חוסך בהוצאות דלק ותחזוקה, הוא יעיל, הוא נוח ומפנק והוא מיועד בדיוק לצרכים של מי שמחפש רכב מעין זה. הכירו את דגם לקסוס ct200h הדגם הנ"ל הוא הדגם הקומפקטי הראשון שחברת לקסוס מציגה.
מבנה הרכב החיצוני
מראה הרכב מבחינה חיצונית הוא יוקרתי ומרהיב, תא הנוסעים מרווח ומרופד בריפוד נאה ונוח לישיבה. בלקסוס יש מערכת שמע איכותית ומצלמות רוורס אחוריות. ישם גם חיישני אורות וגשם. אמנם תא המטען לא גדול במיוחד אך הוא ללא ספק יספיק לצרכים היום יומיים. אבזור ה לקסוס ct200h הוא אבזור איכותי ונאה שמעניק לרכב את הנוחות והאיכות המכסימליות שניתן להפיק מרכב קומפקטי.
איכות חלקי הרכב הפנימיים
המנוע של ה לקסוס ct200h הוא מנוע שמשלב בין 1.8 ליטר בנזין למנוע חשמל ביחד הם מפיקים 136 כוח סוס. הנסיעה על הכביש היא נסיעה חלקה מנוטרלת כמעט מרעשי רקע, המכונית יכולה להגיע למרחק רב והנסיעה בה היא בטוחה. הלקסוס ct200h צורכת מעט דלק באופן יחסי. הרכב בטיחותי מאוד ובעל 8 כריות אוויר. חלקי הרכב איכותיים וחלקי התחלופה שלה לא יקרים.
מחיר-מחירה של ה לקסוס ct200h הוא החל מ173 אלף שקלים, מחיר סטנדרדי ביחס למה שהרכב מציע.
לסיכום אם אתם מעוניינים ברכב יוקרתי מרווח ונאה, שיענה על הצרכים האישיים שלכם כגון נסיעה יום יומית לעבודה או על צרכים משפחתיים כגון נסיעות משפחתיות למקומות שונים, אם אתם מחפשים רכב שבאופן יחסי אקולוגי ופחות מזהם את איכות הסביבה, אם אתם מחפשים רכב חסכוני בדלק, כדאי ורצוי שתגיעו להתרשם מהדגם הקומפקטי החדש של לקסוס. הרכב נראה איכותי ויוקרתי הן מבינה חיצונית והן מבחינת חלקיו הפנימיים. הוא נוח ונעים לנסיעה.

www.motorcar.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י dror שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]