חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הלוואות non recourse הלוואות, מניות, פירעון, הוצאה לפועל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איטום גגות איטום

נושא המאמר: כיצד איטום גגות מסייע לאיכות הסביבה?
מאת: אסי לינקר   שמור מאמר למועדפים

כיצד איטום גגות מסייע לאיכות הסביבה?
אם אתם תוהים כיצד איטום גגות יכול לסייע לסביבה זהו המאמר שחיפשתם. כיום נפוץ מאוד המושג בניה ירוקה, אך מעטים מבינים מה הכוונה ובמה זה יכול לסייע לסביבה ככלל ולהם בפרט. במאמר זה אתמקד באחד מכלל ההיבטים של בניה ירוקה והוא איטום גגות כחלק מאיטום תרמי, וכיצד בניה זו המשתמשת ביכולות פיזיקאליות טבעיות יכולה לסייע לסביבה ולכיס.

כיצד איטום גגות עובד?
מטרת תהליכים של איטום גגות בראש הוא בראשונה היא לבודד את החלל שאותו אוטמים מהסביבה, הן בצורה תרמית והן בצורה פיזית. איטום גגות יוצר מחסום פיזי בין הגג לחלל המגורים, באופן זה הוא מונע חדירה של רוחות, מי גשמים וחרקים לתוך חלל הבית. בנוסף לכך איטום גגות יוצר איטום תרמי בין הסביבה שמחוץ לבית לבין חלל הבית הפנימי, באופן זה יוצרים מבודד סינטטי בעל יכולות בידוד פיסיקאליות גבוהות כך שטמפרטורת הבית תישמר נעימה למתגוררים בה.
כמו שהזכרנו לפני תהליך איטום גגות עושה שימוש בחומרים בעלי יעילות בידוד תרמי גבוהה. כיום מלבד תכונה זו חברות לאיטום גגות העובדות על פי התקנים משתמשות בחומרים ידידותיים לסביבה כך שישמרו על יכולות הבידוד לאורך שנים רבות אך עם זאת יהיה ניתן "להיפתר" מהם בשעת הצורך בלא פגיעה בסביבה.

כיצד איטום גגות מסייע לך?
כבר הזכרנו כיצד איטום הגגות מסייע לסביבה ועושה שימוש בנתונים טבעיים של החומר על מנת לתת מענה לאורך שנים רבות. כעת נזכיר היבט לא חשוב פחות של איטום גגות והוא החיסכון הכספי שתקבל אם תאטום את גגך כהלכה. איטום גגות חוסך כסף רב בעלויות החשמל כיוון ששומר על טמפרטורת הבית ופחות מצריך ממך להפעיל מכשירים חשמליים (כגון: מזגן, רדיאטור וכ"ו) המסייעים על שמירת הטמפרטורה. כך בחודשי מזג אוויר קיצוניים (קיץ וחורף) תוכל לחסוך כסף רב בהוצאות החשמל שהולכות על מערכות מיזוג.
מלבד החיסכון הכספי הרב על הוצאות חשמל איטום גגות שנעשה מראש ובתבונה יכול לחסוך אבדות ברכוש בזמן עונת החורף. כשמדובר בגג שלא אטום כהלכה מלבד חדירת רוחות ובריחה של חום החוצה, במהלך חודשי החורף יש גם חדירה של מי גשמים. אם לא נעשה דבר על מנת לבודד את הגג כהלכה ולמנוע חדירה של מי גשמים הדבר יכול לגרום להצפות והרס של קירות, ריצוף ורהיטים ברחבי הבית. חשוב להתכונן לחודשי חודש ולמנוע מעצמכם עוגמת נפש ואבדות של רכוש וכסף.


xn--4dbeakof4a.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסי לינקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]