חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיוויד בקאהם והקעקועים שלו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מגרשי רכב בשרון מגרשי מכוניות בשרון

נושא המאמר: מדריך לרכישת רכב יד 2
מאת: איציק קמי   שמור מאמר למועדפים

רכישת רכב יד 2 הינו תהליך מאתגר בו הקונה צריך לנהוג במשנה זהירות בשל זיופים רבים בתחום. ישנם דברים חשובים שיש לשים לב עליהם את מלוא תשומת הלב תרם תהליך הרכישה, הן בהקשר של הסוחר והן לגבי הרכב. לאור דיווחים רבים על מעשי מרמה בתחום הרכב הרכבנו מדריך לרכישת רכב יד שנייה.

1) בדיקת סוכנות הרכב או הסוחר הפרטי - בדקו את תעודת הזהות של המוכר וודאו כי היא תואמת למה שכתוב ברשיון הנהיגה שלו. במקרה ומדובר בחברה בתחום הרכב, בקשו קבלה או חשבונית. עסק לא מכובד ינסה להימנע ממתן פרטים אלו.
2) בדקו את רשיון הרכב – כדאי לודא כי הדגם, הנפח ושנת הייצור תואמים למה שנמסר על ידי המוכר. בדקו את הבעלויות הקודמות של הרכב. לעתים הבעלים הקודמים של רכבים יד 2 היו חברת השכרה, משרד הביטחון או ארגונים ממשלתיים אחרים שיכולים להוות אינדיקציה למצב שחיקה של הרכב.
3) בדקו את אחידות הצבע – בדקו את הרכב בשעות היום תחת אור שמש ולא תאורה מלאכותית. בחנו את השתקפות קרני השמש מצבע הרכב. גלים בצבע מצביעים על תיקוני פחחות. גם סימני חלודה במקומות שונים על גוף הרכב הם סימן מדאיג שלא כדאי להתעלם ממנו.
4) שילדת הרכב – התבוננו היטב ברכב כדי לוודא שאין עליו סימני תיקון בולטים לעין. ודאו גם כי מספר השילדה תואם למה שמופיע בשיון הרכב. במידה ויש חוסר התאמה בררו עם הסוחר את הסיבה לכך. בכל מקרה מדובר בסימן אזהרה.
5) נסיעת הכרות – חשוב לקחת את הרכב לנסיעת מבחן תרם רכישתו. בעת הנסיעה שימו לב לריחות, רעשים שונים ולתחושת ההגה בידיים בזמן שאתם נוהגים.
6) הקפידו לבדוק את המנוע – לאחר נסיעת ההכרות בזמן שהמנוע עוד חם בדקו אם יש נזילות שמן מתחת לרכב. בדקו גם את פתח הכנסת השמן. אדים שיוצאים מתוך הפתח יהוו אזהרה חשובה לתקינות המכונית.
7) גשו למכון בדיקה אובייקטיבי – סוכנויות רכב הנחשבות לאמינות יותר יציעו לכם מיוזמתם לערוך בדיקה במוסך. עם זאת, סוכנויות פחות אמינות או סוחרים לא אמינים, ינסו להימנע מלקחת את הרכב לבדיקה. חדוב לפנות לגורם אובייקטיבי תרם הקנייה שיתן לכם הערכת מצב נכונה ואמינה.
8) חוזה מכירה – על החוזה להיות מנוסח בשפה ברורה שאינה משתמעת לשני פנים ולכלול את הפרטים המלאים המלאים של שני הצדדים, כולל: שם מלא, ת.ז, כתובת ומספר טלפון. על החוזה צריך להיות מצויין מספר רישוי הרכב והיצרן, תאריך העסקה והמחיר.


auto-car.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק קמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]