חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוגו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות אנטי אייג'ינג

נושא המאמר: תוספי מזון ותזונה למניעת זיקנה
מאת: ד"ר אודי בר    שמור מאמר למועדפים


שלום לתאבי הידע והבריאות !

היום בכוונתי להתחיל ולהכניסכם בסוד המחקרים בני השנים האחרונות בנושאי תזונה וויטמינים.
אני אומר "אתחיל" מכיוון וגם באיגרות רבות לא אוכל להעביר לכם את שפע הידע שנאסף בנושאים אלה לאחרונה. תחום התזונה ותוספי המזון הוא למעשה בין התחומים הנחקרים ביותר בעולם כיום ומהווה תחום מבטיח ביותר בנושאי בריאות ומניעת הזדקנות, כמו גם, במניעת מחלות רבות בינהן גם כאלה הקשות לריפוי ולמעשה יש למונען בטרם מתחוללות. אכן לתזונה ותוספי מזון תפקיד מכריע ברפואה המונעת.

למי שמושג הרפואה המונעת זר לאזניו די אם נאמר כי למחלות קשות רבות בינהן סרטן ,טרשת עורקים (הגורמת להתקפי לב ואירועים מוחיים בין היתר) קטרקט, מחלות אוטואימוניות, סכרת ואפילו הזדקנות על כל השלכותיה אין למעשה לרפואה בת זמננו פתרון הולם. אולי אחדד ואומר כי למרבית המחלות הכרוניות הנווניות וכן לתופעות הלוואי של תהליך ההזדקנות אין לנו עדיין תשובה הולמת, אלא סימפטומית בלבד. מאידך הרפואה בת זמננו הצליחה בהחלט להאריך את תוחלת החיים הממוצעת בשנים רבות אך מצליחה פחות בהקנית איכות הולמת לאותן שנים, כמו גם במניעת הירידה התפקודית המתלווה לגיל.

בשנים האחרונות קצב המחקרים והגילוים המדעיים במהלך חודש אחד בנושאי תזונה ותוספי מזון דומה לכמות המחקרים אשר בוצעו על פני יותר ממאה שנה קודם לכן! אולי רק כדי להמחיש לכם את גודל מהפיכת הידע אשר מתחוללת , די אם אומר כי רופא אשר אינו מכיר את מחקרי השנים האחרונות למעשה אינו מכיר את התזונה בת ימינו!
את עידן התזונה בימינו אפשר לשייך לגילויו של הוויטמין הראשון, וויטמין A בעשור השני של המאה ה-20, גילוי זה כמו גם גילוים של יתר קבוצות הוויטמינים בשנים שלאחר מכן גרמו למעשה להיעלמותן של מחלות רבות וקשות אשר נחשבו עד אז למסתוריות, כמו למשל צפדינה(חוסר בוויטמין C) או פלגרה וברי-ברי אשר גרמו למוות נכויות עוורון ואף מוות למאות אלפי אנשים. מחלות אלה טופלו בהצלחה פשוט על ידי תוספת של גורם תזונתי זה או אחר או תוספת של כדורי וויטמינים.

מאז ועד היום עברה התזונה כברת דרך נוספת,כיום תפקידה של התזונה ותוספי המזון עבר והתרחב מנושא מחלות חסר הוויטמינים(היפווויטמינוזיס) אשר אפינו את העבר, לנושא המניעה הכה מאפיין את ההווה וכמובן את העתיד.

מתוך כאמור שפע הידע העצום העומד לרשותנו כיום,בחרתי להתחיל ולספר לכם על "נוגדי-החמצון" משוכנע אני כי חלק גדול מכם מכיר מושג זה מאחר ומושג זה מהווה כיום חלק אינטגרלי מנושא מניעת טרשת העורקים,סרטן ,קטרקט והזדקנות מוקדמת. המענין הוא שקשר זה היה דמיוני לחלוטין רק עד לפני מספר שנים וכיום לנוגדי החימצון תפקיד מרכזי בזירה זו.

אולי כדי להתחיל להבין כיצד אותם נוגדי חמצון מגינים על בריאותנו(ומי הם בעצם) יש להכיר מושג נוסף" רדיקלים חופשיים" . לא, רדיקלים חופשיים אינם תנועת מחתרת מסתורית ,רדיקלים חופשיים הם חלקיקים קטנים ביותר, ברמה האטומית למעשה, אשר נמצאים בעשן סיגריות , זיהום אוויר, תהליכים דלקתיים, מאכלים עתירי שומן ואפילו כחלק מהמטבוליזם שלנו כיצורים חיים. אותם רדיקלים חופשיים נחשדים כיום כגורמי סרטן, הזדקנות מוקדמת ותהליכים טרשתיים המביאים בסופו של דבר להתקפי לב.
לאותם רדיקלים יש חיבה מיוחדת למספר חומרים בגופנו, בינהם פוספוליפידים הבונים את ממברנת התאים שלנו, כמו גם לDNA האחראי על חלוקת תאים נורמלית וכן לקולסטרול(לLDL ליתר דיוק).
כעת מהירי התפישה שבינכם מתחילים כבר להבין בוודאי כיצד אותם רדיקלים תוקפים את אותם מבנים תאיים בגופנו ולמעשה גורמים למחלה וצמיחת תאים בלתי מבוקרת.
כיצד בדיוק הם עושים זאת וכן כיצד מתגוננים בפניהם על ידי נוגדי חימצון,כמו גם מהיכן לעזאזל משיגים את אותם נוגדי חימצון כל זאת נלמד באיגרת הבאה.
עד אז תהיו לי בריאים!

בברכה, ד"ר אודי בר




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אודי בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]