חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תכשיטי זהב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עו"ד גירושין מומלץ המלצה על עו"ד לענייני גירושין איך בוחרים עו"ד גירושין עו" שירלי אנגלמן

נושא המאמר: טיפים לבחירת עו"ד גירושין טוב בדיני משפחה – מה צריך לבדוק כשבוחרים עורך דין גירושין? עו"ד גירושין מומלץ!
מאת: עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין ומגשרת לענייני משפחה גירושין   שמור מאמר למועדפים

עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: [email protected] ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט:
www.get-net.co.il ).
טלפון: 077-2010-298.


בחירת עו"ד בענייני משפחה עשויה להיות בחירה מאוד גורלית בחייכם! אל תקלו ראש בכך!
דיני המשפחה עוסקים בדיני נפשות, נושאים רגישים כגון: גירושין, ירושה, אימוץ ילדים, משמורת, מזונות…
לכן, שלא כמו בשאר תחומי המשפט בהם מדובר ב"שורה התחתונה" רק בכסף, בדיני משפחה מדובר בהרבה יותר מכך, מדובר בחיים-ברגשות-במצב נפשי-במשפחה- בהשלכות עתידיות מורכבות ביותר.
בחירת עו"ד גירושין בתחום זה יכול להכריע עבורכם את הכף, בין המשך חיים מאושרים ושלווים לבין המשך חיים שהם סיוט מתמשך מלווה בבעיות אשר ישפיעו על כל תחומי חייכם, חיי ילדיכם וחיי משפחותיכם.

על כן, בבחירת עו"ד משפחה בתחום זה עליכם להקפיד בראש ובראשונה על הפרמטרים הבאים:

1. בהליך הגירושין, מדובר בהרבה יותר מעובדות, חוקים ופסיקה. ישנם פרמטרים פסיכולוגים ואמוציונאליים רבים המעורבים בסיטואציה, לכן לא כל עצה משפטית מתאימה לכל לקוח או לזוגיות בה הוא שרוי. עו"ד גירושין טוב צריך לדעת לקרוא את המפה של הנפשות הפעולות ולתת ייעוץ המתאים לאישיות של הלקוח ושל בן/ת הזוג העומד מולו. עצה משפטית טובה עלולה להפוך לגרועה ביותר אם אינה מתאימה לאישיות של המעורבים בעניין. לכל מצב יש הרבה פתרונות ודרכים ועו"ד משפחה טוב צריך להיות כמו מדריך טיולים מיומן שמתאים את המסלול בהתאם ליעד אליו רוצים להגיע ובהתאם לסוג המטיילים.
2. עורך דין גירושין טוב יודע/ת לקרוא אותך ואת המצב בו את/ה מצוי/ה:
א. איזה סוג הליך מתאים לך?
ב. מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך להשיג בתום ההליך?
ג. מהן החששות שלך? מהן העכבות שלך?
ד. מהן נקודות החולשה שלך? מהם הקלפים החזקים שלך.
ה. מה טוב עבורך בטווח הקצר? מה טוב עבורך בטווח הארוך?
ו. מה טוב עבור הילדים שלך?
ז. מה טוב עבור העסק שלך? הנכסים שלך? חשבון הבנק שלך?
ח. מיהו הצד שכנגד ומהי דרך ההתמודדות העדיפה מולו?

ועוד שאלות כאלה ואחרות – אשר תשובות נכונות עליהן, יקרבו אותך למטרה המיוחלת.
3. שימו לב! עורך דין טוב בדיני משפחה הוא כמו קפטן של ספינה טובעת (או במקרה זה "תובעת"….) בחרו עו"ד לענייני גירושין אשר הינו תקיף אך לא תוקפני, לוחם אך לא לוחמני, חכם אך לא חכמולוג, בעל ביטחון עצמי אך לא שחצן, בעל ידע אך לא אחד שחושב שהוא יודע הכל.
עו"ד גירושין תקיף, לוחם, חכם, בעל ביטחון עצמי ובעל ידע- יוביל אתכם בדרך הקצרה, המהירה והנוחה ביותר לחוף מבטחים ולתוצאות הטובות ביותר עבורכם.
לעומת זאת, עורך דין גירושין תוקפני, לוחמני, חכמולוג, שחצן, שחושב שהוא יודע הכל – יוביל אתכם בדרך הארוכה והמסורבלת ביותר למקום שהוא חושב שטוב מבחינה כללית משפטית ולאו דווקא ספציפית עבורכם ועבור משפחתכם, ייתכן אף שיוביל אתכם למקום שטוב עבורו (יותר שכר טרחה, יותר כבוד, יותר אגו). עו"ד גירושין כזה יוביל אתכם בסופו של דבר לחוף, אך עם הרבה אבידות במהלך המסע, וכשתגיעו לחוף תהיו כל כך עייפים ורצוצים נפשית, עד שלא תיהנו מהתוצאות, ויתכן אף שתגלו שהגעתם בכלל לחוף אחר וכלל לא לזה שרציתם להגיע אליו.
עליכם לבחור עו"ד לענייני משפחה שיודע לתמוך כשצריך ולדחוף קדימה כשצריך, עו"ד שיודע להקשיב אך גם לומר לכם דברים שאינם משתמעים לשני פנים, עו"ד שיודע לפעול עבורכם וגם לתפעל אתכם, עו"ד שיודע לנהל עבורכם "מלחמה" חכמה במלוא האסרטיביות ובאותה נשימה גם לגשר עבורכם ולרכך את הצד השני במלוא הרגישות והרצון הטוב כדי להגיע להסכמות במידת האפשר.
4. ידע ומקצועיות! אלה מילות המפתח בכל תחום עיסוק. בתחום כל כך חשוב בחייכם, אתם חייבים לבחור עו"ד שמתמחה בדיני משפחה. גם אם אתם זקוקים רק לגישור או רק להסכם, אתם חייבים עו"ד שמתמחה בדיני משפחה ואשר מודע לכל ההשלכות והפרצות האפשריות. אל תתפשרו על עו"ד שמתמחה בתחום אחר ומבטיח לכם ש"זה פשוט ואין לו בעיה לעשות עבורכם את העבודה", אל תתפשרו על משרדים שמתעסקים ב"הכול" ובעצם בכל מה שמכניס להם כסף כי אין להם מספיק לקוחות או ידע בתחום הספציפי של דיני המשפחה. דיני משפחה היא התמחות בפני עצמה שאינה דומה לשום תחום אחר. בחרו משרד שזהו תחום ההתמקצעות העיקרי שלו!
5. יכולת ביטוי וניסוח בכתב ובעל פה, מאוד חשובים וקריטיים בתחום זה, התרשמו מהשפה ויכולת ההסברה והניתוח של עוה"ד בזמן הפגישה, התרשמו מיכולת הכתיבה שלו באתר האינטרנט שלו או בכתבות ומאמרים שכתב.
ישנה חשיבות רבה לניסוח משפטי באופן מקצועי: ניסוח כתבי הטענות או הסכם דורש מקצועיות משפטית, זאת על מנת להימנע מהשארת פרצות ו/או נושאים לא סגורים העלולים ליצור בעיה משפטית בהמשך, אשר עלולים לבטל את הרעיון שלשמו התחלתם את ההליך.
6. התמחות בגישור – רצוי שתבחרו עו"ד גירושין שמוסמך גם כמגשר, עו"ד משפחה שהינו מגשר ימצא את שביל הזהב בו לעתים יש להלחם על מחלוקות רציניות ואקוטיות ולעיתים יש להתפשר ולגשר על מחלוקות פחות קריטיות. כלומר לשמור את התחמושת לקרבות האמיתיים, לרכך את הצד השני, לסגת כשצריך, להתגמש כשאפשר. לעתים, עו"ד גירושין טוב ידע לתת "קרב רציני ואפקטיבי" בהתחלה, ולאחר מכן להבהיר לצד השני שכדאי לו להתפשר ולסיים את התיק בהסכם.
7. וודאו שיש לעו"ד שלכם אסטרטגיה ברורה לגבי התיק שלכם, לרבות איזה כתבי טענות הוא מתכוון להגיש, מה הולך לקרות מבחינה משפטית, מה הצפי, מהם הסיכויים והסיכונים, מהן האופציות העומדות בפניכם, מה מומלץ עבורכם. אל תתנו "שימרחו" אתכם – וודאו בדיוק עבור מה אתם משלמים.
בהתאם לגיבוש האסטרטגיה בה בוחר גירושין לאחר ששמע את פרטי המקרה מהלקוח, עו"ד ידריך את הלקוח/ה כיצד לפעול, אילו נתונים ומסמכים להשיג וכיצד להשיגם. התזמון הינו חשוב ביותר, כל דקה חשובה! החל מתזמון מועד הפניה הראשונית לעו"ד והמשך בתזמון הפעילות המשפטית, המתחילה באיסוף הנתונים וממשיכה בהקדמת הצד השני בהגשת התביעה. ככל שתקדימו את התהליך יהיה לכם יותר קל להשיג תוצאות.
8. וודאו שעוה"ד שלכם זמין עבורכם לפגישות ושיחות טלפון. תוך כמה זמן מרגע שתתקשרו הוא מתחייב לחזור אליכם טלפונית? תוך כמה זמן מרגע שתבקשו הוא מתחייב להיפגש אתכם פנים מול פנים? אחרת תרגישו מהר מאוד בודדים במערכה ומגששים באפלה.
אחת המצוקות הקשות של לקוחות בתהליך גירושין היא תחושת חוסר הוודאות המובילה לתחושת חוסר אונים.
ידוע כי משרדי עורכי דין רבים עסוקים מדי בעשייה משפטית, מכדי לתת מענה טלפוני אישי שוטף לשאלות הלקוחות, המוטרדים בהתקדמות התיק.
השאלות השונות המטרידות סובבות בדרך כלל סביב הנושאים הבאים:
באיזה שלב עומד התיק? האם התקבלה החלטה כלשהי? האם ניתן לקבוע פגישה ולמתי? האם נקבע תאריך לדיון ולמתי? האם הוגש כתב תביעה זה או אחר? (מטעם משרדנו או מטעם הצד שכנגד). האם דרושים מסמכים נוספים? מה הצעד הבא? מה יש לעשות במצבים אלה ואחרים? – זוהי זכותכם לשאול שאלות וזוהי חובתו של עוה"ד לספק תשובות!
9. בדקו מהי יכולת המעקב שלכם על ביצוע פעולות משפטיות והתקדמות התיק? האם עורך הדין שלכם בהליך גירושין מתחייב להעביר אליכם במייל או בפקס כל מה שנשלח ממשרדו למשרד הצד השני ו/או לבית המשפט? האם עו"ד מתחייב להעביר אליכם במייל או בפקס כל מה שהתקבל במשרדו ממשרד הצד השני ו/או מבית המשפט? זכרו, מדובר בחיים שלכם ולכן אתם מרכז העניינים, מגיע לכם לדעת איפה הדברים עומדים. עו"ד שיסרב לספק לכם מידע שוטף מסתיר מכם חוסר עשייה וסחבת.
10. הדרכה: עו"ד גירושין וענייני משפחה טוב ידריך אתכם לאורח כל הדרך, מה לעשות או לא לעשות, מה להגיד או לא להגיד, אלו חומרים לאסוף, כיצד להתכונן לפגישה או דיון, כיצד להתנהג עם הצד השני. עו"ד גירושין טוב יסביר לכם כל מהלך משפטי או כתיבה משפטית שהינו מתכוון לעשות עבורכם ויבקש את הבנתכם והסכמתכם. עו"ד שיאמר לכם משפטים כמו "אל תדאגו אני יודע את העבודה שלי, פשוט תעשו מה שאני אומר…" או "אל תדאגו אתם כבר תדעו מה לעשות…" זה עו"ד שלא מתחשק לו לעבוד קשה ו/או להדריך ולהסביר לכם, או שהשחצנות והחשיבות העצמית שלו לא מאפשרת לו לתת לכם את הטיפול לו אתם ראויים. זכותכם להיות מעורבים ולדעת הכול!

שלבי ההדרכה המשפטית לה אתם זכאים מטעם עו"ד לענייני גירושין:
שלב א': כשמתחיל להתבשל רעיון הגירושין – שלב איסוף מסמכים על מנת לבסס תביעה עתידית.
שלב ב': ההחלטה לאיזו ערכאה לפנות (בית משפט או בית דין) לפי פרטי המקרה ואיסוף הנתונים.
שלב ג': החלטה אילו תביעות ובקשות להגיש, אילו נתונים לחשוף ואילו קלפים להשאיר בשרוול.
שלב ד': הדרכה כיצד להתנהל עם בן/ת הזוג? מה לחשוף? אילו גבולות לא לעבור? האם יש מקום לגישור או שיש ללכת למלחמה?
שלב ה': הכנה לקראת פגישת גישור / הכנה לקראת כל דיון (חקירה, הוכחות, מתן עדות וכדומה).
שלב ו': במהלך כל התנהלות התיק, על הלקוח/ה לשמור על קשר רציף עם עו"ד בהליך גירושין ולעדכן בכל התפתחות, זאת על מנת שעו"ד ידריך את הלקוח/ה כיצד לנהוג או לא לנהוג, לטובת הצלחת התיק.
שלב ז': בחינת התקדמות התיק צריכה להיעשות באופן שוטף, עו"ד בהליך גירושין יקבע פגישה מעת לעת עם הלקוח/ה, על מנת לבחון את מצב התנהלות התיק ולקדם את האסטרטגיה בהתאם למצב בשטח (בקשות ותגובות שונות).

תחום דיני המשפחה הינו תחום מאוד מורכב משפטית ואמוציונאלי, מעצם טבעו, הפניה לערכאות משפטיות בתחום זה, מלווה בהרבה מאוד לבטים, חששות, תהיות, רגשות, כעסים ובלבול.

11. במסגרת ההליך המשפטי, אתם עשויים לבלות זמן לא מבוטל במחיצת עורך/ת הדין שלכם, הן בפגישות והן בשיחות טלפון, חשוב שתהא לכם כימיה עם האדם שבפניו תאלצו לחשוף את סודותיכם הכמוסים והאישיים ביותר. בחנו האם אתם מרגישים נוח בקרבתו, האם הוא סבלני וקשוב, האם הוא דיסקרטי, האם הוא מבין ותומך, האם הוא נותן לכם מקום לביטוי רצונותיכם ורגשותיכם, האם חשוב לו באמת מה אתם רוצים ומה טוב לכם. (זהירות, עו"ד מתנשא, שמתנהג כמי שיודע הכול עבורכם, עלול להביא אתכם לתוצאות טובות אך לא לאלה שאתם רציתם בהן, אלה מה שהוא החליט עבורכם שטוב לכם).
12. ישנה חשיבות רבה לאמון שהלקוח/ה נותן/ת בעו"ד לעניני גירושין:
דרוש לך עו"ד גירושין המשדר/ת אמינות, מסירות, אדם שיחבור לתוך ליבך ויהיה קשוב לכאבך – דבר המאפשר לעו"ד להוציא לאור את האמת והצדק שלך, ולספר את סיפורך בדרך הנכונה והמיטיבה עמך, לצורך הגעה לתוצאות מרביות לטובתך.
13. הצלחת מערכת היחסים בין עו"ד לעניני משפחה ללקוח/ה תלויה בשירות:
בתחום דיני המשפחה, מדובר בלקוחות המצויים בתקופת מצוקה רגשית קשה, גירושין פירושם התמוטטות התא המשפחתי, התערערות הביטחון הכלכלי, חוף המבטחים שלכם מוצף בגלי ים סוער.
בתקופה זו דרוש לך עורך דין / עורכת דין לענייני גירושין רגיש/ה, סבלני/ת, אדיב/ה, מקצועי/ת, אשר יודע/ת לעוץ לך את העצה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבורך, כפי שהיה עושה עבורך חבר טוב ונאמן אשר תוצאות מעשיך חשובות לו.
דרוש לך עו"ד גירושין אשר יודע/ת להשקיט בך את הלחצים, החששות והכאב, ולתת לך את הפיתרון הנכון לך, בזמן הנכון לך, על מנת להשיג עבורך את המירב.
דרוש לך עו"ד גירושין שיודע/ת להסביר לך את ההליכים, ההשלכות והצפי העתידי לפעולות המשפטיות, להרגיע ולחזק את ידיך, ולטעת בך את הביטחון כי יש מאחוריך אדם מקצועי, אמין ומסור לך.
14. בהליך גירושין, מדובר בסערת רגשות עצומה, כל האנשים המעורבים בעניין יהיו לחוצים, כועסים, חוששים, כואבים, חסרי אונים ומבולבלים. חשוב שיהיה לכם עו"ד גירושין אשר יהיה מצד אחד חזק, כריזמטי ואסרטיבי על מנת שיוכל להחזיק אתכם, לכוון אתכם, למקד אתכם, לתפעל אתכם לתוצאות טובות, להשפיע עליכם למהלכים בונים, לתת לכם את התשובות הנכונות בזמן הנכון, לתת לכם תחושה שהכול מטופל באופן הטוב ביותר, לתת לכם תחושה שהוא נלחם עבורכם עד הרגע האחרון בכל הכוח, ומצד שני חשוב שיהיה לעו"ד שלכם את הרגישות, הסבלנות והאינטליגנציה הרגשית על מנת להעניק לכם תחושה שאתם בבית, שיש מי שדואג לכם ומקשיב לכם, שאתם יכולים להתייעץ בכל בעיה ולשתף בכל כאב, עורך דין לענייני משפחה שיצליח לברר איתכם ועבורכם מה באמת חשוב לכם ומה סדרי העדיפויות שלכם, עו"ד שיסביר לכם את ההשלכות לכל צעד בסבלנות ומתוך התחשבות במצוקתכם ובבלבול שאתם מצויים בו.
15. יחס אישי וטיפול משפטי אישי- ישנם משרדים גדולים שעל דגלם מתנוסס שם של עו"ד גירושין בכיר וידוע, אך למעשה לעתים השם הזה מועיל רק לקבל מכם שכר טרחה גבוה. במהלך הטיפול המשפטי עצמו, לעתים תגלו כי מי שבאמת יטפל בכם הם עורכי הדין השכירים והפחות מנוסים, ואילו העו"ד הראשי, בו בחרתם ולו שילמתם ממיטב כספכם, כמעט ולא ישוחח עמכם בטלפון או ייפגש עמכם, וכשזה כבר יקרה אז יתכן ויהיה העו"ד חסר סבלנות וזמן ויתעסק באותה עת בדברים אחרים, מאחר והוא מלא "חשיבות עצמית" ועיסוקים. לכן, וודאו שאתם יודעים מי בדיוק מטפל בכם, מי כותב עבורכם כתבי טענות משפטיים, מי ידבר אתכם בטלפון, מי ייפגש אתכם, מי יופיע עבורכם בבית משפט. בדיני משפחה היחס והטיפול האישי חשוב ביותר- בשביל זה אתם משלמים!
16. עו"ד גירושין טוב הוא אדם אשר מרוכז רק בך! ולא בכסף שלך!
מרוכז רק בך! ולא בעצמו!
מרכוז רק בך! ולא בשם שלו!
מרוכז רק בך! ולא בשעון שלו!
17. לסיכום, עו"ד גירושין טוב יעשה לכם "סדר בבלגאן", יסדר לכם את "הפאזל" באופן שניתן להרכבה לתמונה שלמה וברורה. עורך דין לענייני משפחה טוב יברר איתכם ויסביר לכם את התשובות לשאלות הבאות:

? האם אתם מוכנים נפשית להליך הגירושין? האם אתם "סגורים על זה"?
? מה פשר ההתנהגות ו/או הפעולות המשפטיות בהם נקט/ה בן/ת הזוג?
? האם בידכם כל המסמכים והמידע הדרוש לכם להתחלת ההליך?
? כיצד עליכם להתכונן ואיזה מידע עליכם לאסוף?
? מהן האופציות המשפטיות העומדות בפניכם?
? כמה זה יעלה לכם?
? מהם סיכויי התביעה שלכם?
? מה צפוי לכם מבן/ת הזוג מבחינה משפטית ומבחינה התנהגותית?
? מהי האסטרטגיה המשפטית המומלצת לכם לטובת השגת יתרונות משפטיים?
? כיצד עליכם להתנהג ו/או לדבר ו/או לפעול מול בן/ת הזוג שלכם, לטובת ההליך?
? מהם הסיבוכים האפשריים?
? ועוד...

עו"ד גירושין טוב יקשיב לעובדות ולרחשי ליבכם, ידלה מכם מידע ויחשוף את רצונותיכם האמיתיים, יקרא בין השורות ויצפה תרחישים אפשריים.
18. יש לזכור! דיני משפחה הינם דיני נפשות, כך שמעבר למאבק המשפטי והכלכלי, מתנהל במקביל מאבק פסיכולוגי, אשר לעיתים אף מכריע את הכף! כמו בשחמט, צריך עורך דין / עורכת דין לענייני משפחה לדעת לנתח ולצפות מהן תגובותיו, רצונותיו, חולשותיו, יתרונותיו וסדר עדיפויותיו של הלקוח שלו ושל "השחקן היריב".
בהצלחה,
בברכת כותבת המאמר,
עורכת דין ומגשרת, שירלי אנגלמן
טלפון: 077-2010-298
דוא"ל: [email protected]
אתר: www.get-net.co.il


www.get-net.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין ומגשרת לענייני משפחה גירושין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]