חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברת תקליטנים לבת מצווה תקליטן לאירועי בת מצווה בת מצוה אטרקציות לבת מצווה מסיבת בת מצווה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוץ דירה טיפים שיפוץ דירה שיפוץ דירה טיפים

נושא המאמר: טיפים לשיפוץ דירה
מאת: רפי   שמור מאמר למועדפים


כמדי קיץ, גם השנה ייערכו במאות בתים בישראל, שיפוצים מסוגים שונים. הקיץ זו עונת השיפוצים, שכן אז הילדים בקייטנות או בבית, השיפוצים לא מפריעים להם ללמוד והם לא צריכים להתנייד למקומות אחרים, ההורים יכולים לקחת יותר ימי חופשה בשביל לעקוב מקרוב אחר המתרחש, ועם קצת מזל ורצון טוב, השיפוץ נגמר לפני שהחגים מתחילים.
*שיפוץ דירה* הוא תהליך לא פשוט, שכרוך במספר שלבים. שלב הראשון הוא שלב התכנון, מה בדיוק משפצים וכיצד. שלב זה נעשה בדרך כלל בינינו לבין עצמנו. בשלב השני מחפשים אנשי מקצוע, ואחרי שנקבל הצעת מחיר, נבחר את הטובים ביותר שביניהם, כאשר בשלב זה גם נקבל מהם הצעות ורעיונות, מה עוד אנחנו יכולים לעשות, והאם כדי לנו לבחור במסלול שיפוץ שבחרנו או במסלול אחר. בשלב הבא, נצטרך להתחיל להתכונן לשיפוץ מבחינה מעשית, מה שיכול לכלול במידת הצורך גם מעבר למקום מגורים אחר (דירה שכורה, הורים או בית מלון), השלב הבא הוא השיפוץ בפועל, שלב שיכול להימשך מספר שבועות, תלוי בסוג השיפוץ ובגודל שלו.
טיפים חשובים לשיפוץ דירה
בחלק זה, נציג בפניכם טיפים כלליים לשיפוץ דירה הנה אנחנו מתחילים:
תקציב – אחת הבעיות של כל זוג שמבקשים לשפץ את הבית היא, כיצד לקבוע תקציב ולעמוד בו. בדרך כלל זה מתחיל בנקודה A ונגמר אי שם בנקודה Z. מאחר ואי אפשר לעמוד בדיוק על קוצו של יוד, ההמלצה היא לעשות שני דברים, ראשית, סקר שווקים מקדים בכל נושא ועניין שקשור לשיפוצים, החל מבעלי מקצוע, המשך בחומרים, ברהיטים חדשים במידת הצורך וכלה בכל הפרטים הטכניים של שגרת החיים שלכם בזמן המעבר. לאחר מכן תיצרו מסגרת תקציב מינימאלית ומקסימאלית. כך תדעו מה הגבולות הכספיים שלכם.
הגדרת צרכים – גם מבחינה תקציבית וגם מבחינה רעיונית, חשוב להגדיר מה הצרכים שלכם, הצרכים שבשמם אתם עושים את השיפוץ. האם אתם צריכים חדר חדש, האם המטבח ישן מדי ויש צורך להחליף אותו, האם הסלון קטן וכדומה. חשוב להגדיר את גבולות הצרכים שלכם בשביל שתוכלו להחליט איזה שיפוץ לעשות, על מה להתמקד, וכמה להשקיע מבחינה כספית.
מדידות וסקיצות – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם אנשי מקצוע, תמדדו בעצמכם את הבית ותתחילו לבצע סקיצות של עיצובים שונים. אל תתמקדו בעיצוב אחד, אל תנסו לחשוב על מספר רעיונות, תעלו את כולם על הדף. כך תוכלו לפשט את הרעיון ולהחליט על איזה עיצוב ושיפוץ ללכת.
הדמיה – אם אתם עובדים עם אדריכל או מעצב פנים על העיצוב, תבקשו לקבל תצוגה בעיניים, באמצעות תוכנות הדמיה. כך יהיה לכם קל יותר לראות מה יהיו התוצאות הסופיות של השיפוץ. במידה ומדובר בשיפוץ שכולל בניית קירות חדשים, תבקשו שיציגו בפניכם את ההתחלה של העבודה, בטרם מסיימים את כל הקיר, על מנת שתוכלו לראות האם זה מתאים, מבחינת המיקום והשטח.
שלב שלב – תוודאו שהשיפוץ מתרחש שלב שלב, ששום שלב לא מתחיל לפני שהשלב השני נגמר, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם בשיפוץ שמסתבך ולא נגמר.

www.homeimprove.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רפי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]