חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דודי מליץ המנצח הגדול-מוריד מסכות.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברת טרמיטים מדביר טרמיטים ריסוס טרמיטים הדברה טרמיטים

נושא המאמר: הדברת טרמיטים
מאת: דוד וקשביץ   שמור מאמר למועדפים

דברת טרמיטים - מהם הסימנים המעידים על הימצאות טרמיטים בבית?

אם גיליתם ערמות של נסורת תחת הרהיטים או בסביבת המשקופים בבית, ולא רק פעם אחת, כנראה שהטרמיטים אוכלים במרץ את הרהיטים או המשקופים שלכם.

אם מעל המשקופים בבית, בארונות הבגדים, בארונות המטבח ובמגרות יוצאים שבילי בוץ צר המתארכים מיום ליום, יש לכם טרמיטים בבית. תעלות הבוץ דומות לקונכייה של החילזון, הטרמיטים רגישים לאור ותעלות הבוץ משמשות עבורם מחילות שדרכם הם זוחלים בלי לבוא במגע עם האור.

אם בבית שלכם מסתובבים חרקים המזכירים את הנמלים, אך שונים מהם קצת, ייתכן ואלו טרמיטים. יש הבדל בין הנמלים לבין הטרמיטים, מחושי הטרמיטים נטולים מפרקים לעומת המחושים של הנמלים המורכבים ממפרקים גמישים. גם הצבע שלהם שונה, הטרמיטים חיוורים הרבה יותר מאשר הנמלים והם גם מחוסרי כנפיים.

אם תקישו באצבע על מוצרי העץ שבבית והצליל שייבקע מתוכם יהיה צליל חלול או צליל שיישמע לכם כמו קולות ייחודים המעידים על פעילות המתבצעת בתוך העץ, גם זה יכול להיות סימן להימצאות טרמיטים בבית.

הדברת טרמיטים – על שיטות ההדברה

הדברת טרמיטים באמצעות ריסוס הוא אחד השיטות שבהם משתמשים המדבירים כאשר יש חשש להימצאות מושבה גדולה של טרמיטים.

הדברת טרמיטים באמצעות קידוח והזרקת חומרי הדברה אל מעבה האדמה היא אחת השיטות הנפוצות הדורשות ידע מקצועי וציוד מיוחד. בדירות בבנייני מגורים קודחים בין הרצפה לפנלים מספר חורים ודרכם מזריקים אבקה המכילה חומרי הדברה רעילים. בבתים פרטיים יש לקדוח חורים גם במקומות הצמודים לקירות החיצוניים של הבית כדי להגיע אל קן הטרמיטים הנמצא במעבה האדמה.

הדברת טרמיטים - מהו המדריך המלא להדברה נכונה !

טרמיטים הם חרקים החיים בקינים קטנים במעבה האדמה וניזונים מתאית העץ. הטרמיטים הפכו למכת מדינה, הם פוגעים ברכוש של האדם, מזיקים לרהיטי עץ, ממוטטים משקופים ומורידים את ערך הדירות בכל מקום שבו הם נמצאים. הדברת טרמיטים נעשית במספר שיטות, רק מדביר מקצועי ידע לאבחן במדויק את הבעיה ולהתאים לכל מקום את שיטת ההדברה היעילה ביותר.

הדברת טרמיטים - מהם הסימנים המעידים על הימצאותם

כאשר אתם שומעים רשרוש וקולות מתוך הרהיטים שבבית, ייתכן מאוד כי הטרמיטים פועלים בתוך הרהיטים שלכם. הטרמיטים אוכלים את הרהיטים מפנים ופעולת האכילה גורמת לרעשים ולרשרושים שאותם אתם שומעים.

הצטברות נסורת היא תופעת לוואי הנוצרת כתוצאה מאכילת הרהיטים. אם גיליתם ערימה של נסורת על יד הרהיט או על ידי המשקוף, יותר מפעם אחת, הזמינו מיד מדביר מקצועי מומחה בתחום הדברת טרמיטים.

אם אתם מגלים בבית חרקים קטנים וחיוורים המזכירים תיקנים קטנים או נמלים קטנות, אך הם חסרי כנפיים ועיניים, סביר להניח כי אלו טרמיטים.

הדברת טרמיטים - מהם שיטות ההדברה הנפוצות

ריסוס נגד טרמיטים באמצעות חומרי הדברה כימיים רעילים נעשה כאשר חושד המדביר כי במקום שוכנת מושבה גדולה של טרמיטים המכילה מאות או אלפי טרמיטים. השימוש בריסוס עובד במהירות, ולכן משתמשם בו כאשר יש חשש שהטרמיטים יצליחו לגרום לנזקים גדולים בזמן הקרוב. חשוב להשתמש רק בחומרי ריסוס כימיים המאושרים על ידי משרד הבריאות.

אבקות רעילות נגד טרמיטים מכילות מינון נמוך יותר של חומרי הדברה ומתאימות לשימוש כאשר הזמן אינו מהווה גורם הלוחץ לפעילות מהירה. את האבקות מפזרים מסביב לקן של הנמלים או מסביב לבית. באמצעות מקדחה מיוחדת מחדירים את האבקות הרעילות אל תוך מעבה האדמה עם דגש מיוחד על האזורים שבהם מעריך המדביר נמצאים הטרמיטים. כדי להצליח בתהליך זה יש צורך בידע מקצועי ובשימוש בציוד מיוחד. לא כל מדביר ידע לבצע הדברת טרמיטים באמצעות קידוח, לכן חשוב לבחור מדביר מיומן ומקצועי.

שיטה נוספת של הדברת טרמיטים היא הדברה באמצעות פיתיונות. את הפיתיונות טובלים בתוך רעל ומפזרים בבית או בחצר. הטרמיטים ייקחו את הפיתיונות המורעלים אל הקן, יאכלו אותם, חלקם ימותו וחלקם יתפזרו מהר מאוד מהשטח.

www.xn----1hcfdczahb4bh0jd.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד וקשביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]