חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבח גינה וברביקיו לחצר כל היתרונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השמה קורות חיים דרושים משרה

נושא המאמר: השמה להמונים: כבר לא מה שחשבתם
מאת: עמית הדר   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות חל גידול במספר חברות ההשמה בשוק, ומספר דורשי העבודה הפונים לחברות אלו הולך וגדל.
מן העבר השני, חברות רבות משתפות פעולה עם חברות ההשמה, מכיוון שאלה חוסכות להן בהוצאות מחלקות גיוס העובדים ומפנות אליהן מגוון של עובדים איכותיים.

מהי בעצם חברת השמה?

חברת השמה היא חברה אשר מסננת עובדים לפי יכולותיהם המקצועיות ומפנה אותן לחברות בהן דרושים עובדים בעלי נתונים זהים. ברוב המוחלט של המקרים, חברת ההשמה מקבלת תמלוגים על כל עובד שהתקבל לעבודה דרכה, ובצורה זו מרוויחה את לחמה.
בשנות התשעים המוקדמות, חברות ההשמה נחשבו למפלט האחרון של מחפשי העבודה. אנשים אשר התייאשו מחיפוש העבודה ומרדיפה אחרי חברות שיסכימו לקבל את קורות חייהם, פנו מיואשים לחברות ההשמה.
עם התפתחות התעשייה בישראל, והתפתחות האינטרנט במקביל, קיבלו חברות ההשמה לגיטימיות הולכת וגוברת. ענפים כמו היי-טק, מכונות ומחשוב התעצמו בשנים האחרונות ודרשו כוח אדם איכותי.
חברות אלה אינן מעונינות לבזבז זמן וכסף על חיפוש עובדים, ומעדיפות לדבוק בעשייתן הטכנולוגית. לכן, רבות מחברות הטכנולוגיה מקבלות עובדים חדשים דרך חברת ההשמה, אשר כבר מסננת עבורם את העובדים הרלוונטיים.
לבד מכך, רבות מחברות היי-טק מתגמלות את עובדיהן ביד נדיבה אם הביאו חבר שהתקבל לעבודה.
בשנים האחרונות פתחו חברות ההשמה אתרי אינטרנט איכותיים וידידותיים להפליא, אשר מאפשרים לשלוח קורות חיים תוך שניות למרבית מקומות העבודה בארץ.
כמו כן, עלות שליחת קורות החיים הצטמצמה פלאים, ורוב האתרים כיום מאפשרים לשלוח קורות חיים בחינם.

למי מיועדות חברות ההשמה?

למרות גדילתן המתמדת של חברות ההשמה, עדיין ניתן להתקבל לעבודה בדרך הישנה – שליחת קורות חיים לחברה בה אתם מעונינים לעבוד. לדרך זו חיסרון בולט- לחברה לה שלחתם את קורות חייכם דרושים עובדים רק בתפקיד מסוים מאוד. קורות החיים מסוננים בקפידה רבה ורק הטובים מכולם מתקבלים לעבודה.
אז אם כישוריכם וציוניכם נמצאים גבוה גבוה מעל כולם, והחברה בה אתם רוצים לעבוד מחפשת עובד בדיוק כמוכם, עדיף שתשלחו את קורות חייכם בדרך זו ולא דרך חברת השמה.
החיסרון הגדול של חברות ההשמה, והוא גם היתרון הגדול שלהן, נעוץ בעובדה שהן אינן בוררות את מקומות העבודה.
כלומר, חברת ההשמה תשלח את קורות חייכם בדיוק לחברה שצריכה עובדים כמוכם (עפ"י קורות חייכם וכישוריכם), ולא בהכרח לחברה בה אתם מעונינים לעבוד. שיטה זו נותנת למחפשי העבודה סיכוי גדול יותר להתקבל לעבודה, שכן קורות החיים נשלחים בדיוק למקומות הרלוונטיים.
לכן, חברות ההשמה מיועדות לקהל שמעונין לעבוד בתפקידו – אך ללא העדפה מסוימת לחברה בה יעבוד. ברוב המקרים, מספר חברות יקבלו את קורות חייו של מחפש העבודה, ותהיה לו אופציה לבחור בין החברות השונות.

אז חברת השמה זה טוב או רע?

כל שירות המביא לרווחת הכלל הוא טוב, גם אם הוא בתשלום. ואם הוא בחינם- הוא נפלא.
קחו למשל את שיטת הקופונים למסעדות – הקופונים ניתנים בחינם באינטרנט לכל דורש, ומזכים אותנו בתשלום במסעדות השונות. קחו מאה, מאתיים קופונים, כמה שתרצו, העיקר הבריאות. זהו שירות טוב- הוא מוזיל לכלל את עלות הארוחה במסעדה.
כמובן שיש מי שמרוויח מהעסק הזה, אבל למה לא? כל עוד אנשים נהנים מהשירות, שיבושם לו.
כך גם עם חברות ההשמה- רובן מרוויחות אך ורק כאשר עובד התקבל לעבודה בעזרתן. כלומר, הן מרוויחות כסף רק כאשר עזרו למחפש עבודה – ולכן השירות חיוני.
כמו כן, ברוב המקרים השירות הוא בחינם, שזהו עוד יתרון לחברות ההשמה.
יתרון נוסף ומכריע לחברות ההשמה נתון בעצם העובדה שהן מרוויחות אך ורק כאשר העובד התקבל לעבודה באופן סופי. כמובן שהחברות הללו רוצות להרוויח כמה שיותר, ולכן הן ילחמו על מקום עבודה לכל עובד שנרשם דרכן, ולא יתייאשו.
מהסיבה הזו, רצונן של החברות הללו שדורש העבודה יתקבל לעבודה גבוה לפעמים מזה של דורש העבודה עצמו, ועניין זה מגביר את סיכוייו למצוא עבודה.
לסיכום, אם אתם מחפשים עבודה, או מעונינים להחליף את מקום עבודתכם אל לכם לחשוש מלשלוח את קורות חייכם לחברת השמה.
כך תוכלו לדעת בדיוק אילו חברות התעניינו בקורות החיים שלכם ותוכלו לקבוע ראיון עבודה למשרה המועדפת עליכם.
בהצלחה!

www.isra-tech-jobs.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית הדר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]