חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכרויות מאוקראינה - השרוף - אתרי הכרויות - הכרויות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קיבוצים זכרון יעקוב זיכרון יעקב זיכרון יעקוב

נושא המאמר: הרחבות בקיבוצים ובמושבים
מאת: יואב איתיאל   שמור מאמר למועדפים

מה הן אותן הרחבות בקיבוצים? אחד מגורמי המשיכה לזכרון יעקב, בנימינה והסביבה היה בעשרים השנה האחרונות האפשרות להגשים את החלום הישראלי של מגורים בוילה צמודת קרקע, ובמחיר סביר יותר מהמחירים באזור המרכז (רמת השרון, הרצלייה, וכו'). היצע הקרקעות לבניה כזו הולך ומתמעט בזכרון יעקב עקב מדיניות אי הפשרת קרקעות החקלאיות, וגם בבנימינה ובגבעת עדה מופשרות אדמות במשורה בשנים האחרונות. התוצאה - היצע קטן, ומחירי קרקע שנסקו בעשרות אחוזים. לרווחת משפרי הדיור נוצרה במקביל אפשרות חדשה - רכישת בית בהרחבה בקיבוץ באזור. קדמו לכך שני תהליכים הכרחיים ומרבית הקיבוצים עברו או עוברים תהליך של הפרטה (זאת אומרת כל משפחה הפכה בעצם ליחידה כלכלית עצמאית כמו בעיר) ושיוך (כלומר העברת הבעלות בבית למשפחת חברי הקיבוץ הגרים בו. בצמוד למספר קיבוצים באזור הוגדר שטח הרחבה ובו אתם יכולים לרכוש בית. קיבוצים אלה הפכו למעשה לישובים כפריים קהילתיים. בכל הנוגע לניהול היישוב, החברים וותיקי הקיבוץ ומתיישבי ההרחבה המצטרפים הופכים לשווי זכויות. המשיכה הגדולה להרחבות הינה בקרב אלה המחפשים איכות חיים. ואכן, היתרונות למגורים בהרחבה בקיבוץ באזורנו כוללים מערכת חינוך טובה מגיל פעוטון, דרך בי"ס יסודי ותיכון. חיים במסגרת קהילה בה כולם מכירים את כולם ונפגשים לפעילויות משותפות כמו למשל בחגים, היכולת למשוך קהל איכותי ולסנן את מי שאינו מתאים, וכמובן הברור מאליו, חיים ביישוב ירוק, עם צמחיה בוגרת, מדשאות, בריכת שחייה, פינת חי, וכו' שבניגוד לישובים הקהילתיים המלאכותיים שנוצרו על פי תכנית, גדל אורגנית במשך עשרות שנים. באזורנו, נהנים המצטרפים להרחבות מכל היתרונות האזוריים כמובן - נגישות לכביש 6 ולרכבת, קרבה לים, ולמקומות התעסוקה בין בחיפה ובין בתל אביב. אבל כמובן זה לא אומר שבית בהרחבה הוא "לכל אחד". יש שהחיים בקהילה שתמיד תימנה לא יותר מכמה מאות משפחות "צפופים" יהיו להם מדי. רכישת בית בהרחבה היא גם רכישת בית וגם קניית "דרך חיים". רכישת בית בהרחבות הינה בדרך כלל "על הנייר", כלומר בטרם הסתיימה או החלה הבניה כך שאפשר להתאים את הבית לצרכי המשפחה הספציפיים. הרכישה מורכבת יותר מרכישת דירה בעיר ומורכבת מהתקשרות חוזית עם שלושה גורמים: מינהל מקרקעי ישראל שהינו בעל הקרקע, היזם הבונה את הבתים, והיישוב עצמו. נדרש מעבר של ועדת קבלה בכל ההרחבות. באזור שלנו פעילות כרגע שלוש הרחבות בהן ניתן לרכוש בתים. ברגבים (כ-2 קילומטר מזרחית לגבעת עדה), ברמות מנשה (לא רחוק מיקנעם עילית) ובמגל (מזרחית למחלף באקה על כביש 6. המחירים מתחילים בכ- 250,000$ לווילה על חצי דונם. מחיר אטרקטיבי מאד בהשוואה למחירי הבתים בזכרון יעקב ובבנימינה.


 


הכן ביתך לקראת רעידת אדמה במסגרת תקנון תמ"א 38 ותזכה בשיפוץ הבניין חינם!

www.30900.com/heb


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב איתיאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]