חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פלסתין, מינכן של ספילברג ומעבר.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שאבי שיק חידוש רהיטים צביעת רהיטים צביעה בשאבי שיק

נושא המאמר: איך מחדשים רהיטים ישנים עם צבע שאבי שיק?
מאת: Itzik DIY   שמור מאמר למועדפים

איך מחדשים רהיטים ישנים?

חידוש רהיטים בשיטת עשה זאת בעצמך, הפך לנפוץ מאוד בימים אלה.

על מנת לחדש ריהוט ישן, ניתן לצבוע אותו בצבע חדש ושונה על מנת לתת לו חיים חדשים. צבע חדש, יכול לעשות מהפך משמעותי במראה הרהיט.

הרבה רהיטים ישנים שנזרקים לרחוב, לרוב הופכים לאוצר לאלה שאוהבים לשפץ אותם והופכים אותם לרהיט אחר לגמרי ע"י צביעה, החלפת ידיות וכו'...

רהיטים ישנים בצבעי החום השונים, הופכים לרהיטים חדשים צבעוניים ומעניינים שתורמים מאוד לעיצוב הבית.

אחד הצבעים הנפוצים לחידוש רהיטים בימינו, הינו צבע שאבי שיק.
ניתן למצוא ברשת הרבה דוגמאות לחידוש רהיטים עם הצבע הזה ולקבל הרבה רעיונות לחידוש.

לי אישית יצא לצבוע שידת מלמין, שידת קונסולה מעץ אורן, מדף כפרי עם פורמייקה, כיסאות לפינת אוכל ועוד...

שאבי שיק - מה זה הצבע הזה?


שאבי שיק (Chalked paint) זהו צבע גיר מט, שנותן גימור קטיפתי במראה עתיק וסגנון כפרי.

לאחר הצביעה בשאבי שיק, יש אפשרות להשאיר את הרהיט במראה חלק במלואו, או לתת לו מראה משופשף (דיסטרס) ע"י שיופים, בעיקר בפינות של הרהיטים.

הייחוד של הצבע הזה, הוא שלא צריך הכנה מוקדמת, כמו שיוף או מריחת צבע בסיס / יסוד מקשר (פריימר) ואפשר לצבוע על כל עץ, מתכת, פורמייקה, מלמין, וכו' והוא נתפס היטב.

למרות זאת, מומלץ כן לבצע שיוף עדין של המשטח המיועד לצביעה, על מנת לחזק את תפיסת הצבע על הרהיט, בהתאם למשטח שעליו צובעים.

הצבעים של שאבי שיק מגיעים בפחית או בספריי. הצביעה בספריי יכולה להקל על הצביעה, בעיקר בצביעת רהיטים עם הרבה פינות שקשה לצבוע, אך בד"כ פחות משתלמת מבחינת כמות / מחיר. מומלץ לעבוד עם צבע בפחית ולצבוע ברולר.

על מנת להגן על הצבע עצמו, בסיום הצביעה, יש לצבוע את הרהיט בלכה.
מומלץ להשתמש בלכה המקורית של שאבי שיק כדי לשמור על המראה המט של צבע הגיר. בנוסף יש מקרים שבהם שימוש בלכה שלא מתאימה, עלול לגרום לצבע הרהיט להצהיב ולהשאיר סימנים על המשטח.

איך צובעים בשאבי שיק – כל השלבים:

אלה הם השלבים פחות או יותר לחידוש רהיט עם שאבי שיק. אין חוקים מדוייקים... יכול להיות שינוי בהתאם לרהיט, אך מהניסיון שלי, חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

- חשוב לנקות היטב, כל שומן ולכלוך על החלקים המיועדים לצביעה, על מנת שהצבע ייתפס היטב.

- מומלץ אף לבצע שיוף קל לפני הצביעה לתפיסה טובה יותר של הצבע, בעיקר בעת צביעת משטח חלק ושאינו סופג, כמו על פורמייקה, מלמין, לכה קיימת וכו'...

- צביעת 2 שכבות שאבי שיק ואפילו במידת הצורך, תיקונים פעם שלישית במקומות מסוימים עד שהצבע אטום לגמרי. כמות השכבות משתנה לפי רמת האיטום והגימור הרצוי.

- המתנה של 3 שעות בין שכבה לשכבה. (תלוי בחומר שצובעים, אפשר גם פחות).

- במידה ומשתמשים בצבע בפחית, מומלץ לצבוע עם רולר משי שיוצר מרקם חלק, ומברשת רגילה לפינות.

- לאחר ייבוש של 24 שעות – ניתן לבצע שיופים במקומות הרצויים ברהיט, ליצירת מראה משופשף, וינטג'. במידה וצבע הרהיט המקורי צבוע בצבע כהה (למשל חום כהה), הצבע שייחשף בעת השיוף יתרום מאוד להדגשת הקווים של השיוף והמראה המיושן.

- לבסוף, צביעת לכה שאבי שיק שכבה ראשונה, ואחרי עוד 24 שעות שכבה נוספת.

- ההמתנה בין השכבות משתנה מרהיט לרהיט והחומר שנצבע. במידה ולא ממתינים מספיק, בעת השיוף הצבע עלול להימרח, והצביעה בלכה עלולה לרכך למרוח את צבע הגיר, ולכן יש להמתין לפחות את הזמן המומלץ על ידי היצרן.


חידוש נעים!

www.itzikdiy.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Itzik DIY שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]