חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בקרוב: Battle of Gods+קטעים שלא נראו(Blu-Ray)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשירת שיער שיער דליל

נושא המאמר: נשירת שיער מה הפתרון
מאת: אמירה אדמון   שמור מאמר למועדפים

נשירת שיער מה הפתרון?
נשירת שיער היא תופעה טבעית, המתרחשת באופן קבוע אצל כל אחת בצורה מתוכננת. במחזור חיים של שערה בריאה, השערה חיה וצומחת במשך 4 שנים בממוצע ואז נושרת ומוחלפת בשערה חדשה. גורמים שונים עלולים ליצור הפרעה במחזור החיים של השערה ואז הנשירה עלולה להתגבר ולהפוך לבעיה. בהייר קליניק אנחנו יודעים שהנשירה הופכת לבעיה כאשר השערה נושרת מוקדם יותר מהרגיל בעוד השערות החדשות לא מספיקות לגדול ולהתחזק. ככל שעובר הזמן ללא טיפול וההזנחה מצטברת, כך הולך ומתקצר אורך חיי השערה ומתחיל תהליך הדילול.
נשירת שיער יכולה להיות זמנית או מוגברת. אם היא זמנית, היא תחלוף תוך 3-4 חודשים ללא נזק לצפיפות השיער. אם היא מוגברת ומתמשכת היא עלולה בסופו של דבר לגרום לשיער דליל.
בהייר קליניק מאמינים שנשירת שיער הינה סימפטום לאירוע בריאותי או נפשי, מקומי או מערכתי. גם במצב של נשירה מוגברת מתמשכת, טיפול נכון ישפר את איכות השערה וימנע הידרדרות נוספת.
הטיפול ב"הייר קליניק" יכול להפחית את הנשירה כאשר אנו מצליחים להאריך את מחזור חיי השערה. זהו תהליך הדרגתי ומתמשך. אבל למה בעצם יש לנו נשירת שיער?
אנדרוג’נטיק אלופציה היא מושג המתאר איבוד שיער גנטי. ממחקרים מדעיים עולה שכ- 80% מהמקרים של אובדן שיער ובעיות שיער הם על רקע של רגישות גנטית.
רגישות גנטית זו יוצרת שרשרת של נזקים במנגנון צמיחת השיער המובילים לבעיית שיער.
כמו כן, בגלל הרגישות הגנטית, אירועים בריאותיים או נפשיים עלולים להחריף את התופעה ולהשפיע על עוצמת הנזקים והצטברותם.
בהייר קליניק יודעים שנשירת שיער יכולה להיות קשור במחלה הנקראת אלפוציה אראטה (איבוד שיער מוקדי), שבה איבוד השיער במוקדים עגולים ברורים. המופע עלול להיות על הקרקפת אך גם על שערות הפנים או הגוף.
אלופציה אראטה הינה מחלה אוטואימונית הנובעת מהפרעה במערכת החיסון ובה הגוף תוקף את זקיקי השיער.
בהייר קליניק יודעים שסיבה נוספת יכולה להיות קשורה בפסוריאזיס בקרקפת או סבוריאה, שעלולה לפגוע בשורשי השיער באופן בלתי הפיך ולגרום לנשירת שיער. קשקשים יכולים להוות גם סיבה לנשירה מוגברת, היות ומדבור בפטרייה שמפרה את האיזון הנורמלי בקרקפת. אנשים הסובלים מאלופציה צלקתית עלולים גם לחוות אבדן שיער מהראש.
לחץ, דכאון וחרדה יכולים לגרום לתלישת שיערות עצמונית ותזונה לא מאוזנת, תרופות או שינויים אחרים במצבי הרוח או המצב הבריאותי יכולים לבוא לידי ביטוי בנשירה זמנית או קבועה.
בהייר קליניק נתקלים הרבה בבעיה של שיער דליל. שיער דליל אצל נשים היא תופעה נפוצה הנגרמת מפגיעה והיחלשות של שורשי השיער.
כאשר שורשי השיער חלשים, צומח שיער דק ועדין ומראה השיער הכללי הופך דליל.
כבר בגיל ההתבגרות, כאשר רוב משאבי האנרגיה של הגוף מופנים לגדילה והתפתחות, מתחיל השיער להינזק. בתקופה זו מתחילות נערות להשתמש בתכשירי שיער שאינם מתאימים להן וכך מערערות את בריאות השיער וזה גורם לשיער דליל.
בהייר קליניק מאמינים כי האישה עוברת בחייה יותר מהפכות פיזיולוגית מאשר הגבר. שינויים אלה משפיעים על השיער. שינויים הורמונליים עשויים להפוך את השיער לדק ודליל יותר ולהחלישו בהדרגה עד להרס תאי הייצור של השיער. המערכת החיסונית, יחד עם מערכת העצבים, עשויה להוביל להתקרחות מעוגלת באזורים שונים בקרקפת.
בהייר קליניק גילו שבמצבי לחץ שרירי השיער מתכווצים, עור הקרקפת מתקשה, זרימת הדם לזקיקי השיער נחלשת והשיער אינו מקבל את כל מרכיבי התזונה החיוניים להתפתחותו ונחלש. הורמוני המתח עשויים אף הם להאיץ את נשירתו והשיער נהיה דליל.
זיהום סביבתי וכימיקלים מצבים של זיהום סביבתי עלולים לשבש את חילוף החומרים בגוף, לגרום לשינויים מטבוליים ואורגניים ולהשפיע לרעה על השיער, שסופג את החומרים הרעילים. בהייר קליניק יודעים כי תרופות רבות עשויות לגרום גם הן לנשירת שיער כחלק מתופעות הלוואי שלהן. בקטריות, זיהומים ודלקות עור עשויים להשפיע בצורה דומה.
שיער דליל יגרם גם בגלל צביעת השיער, סירוק או הברשה מוגברים, צביעה או חמצון, שעלולים אף הם לפגוע בבריאות השיער, כמו גם דיאטות קיצוניות ואף חוסר בשינה.
בגיל הילדות עור הקרקפת והשיער משקפים את בריאות הילדה. כשהבריאות אינה תקינה, השיער עלול להיות דק מדי ולצמוח בקצב איטי מדי. דלקות וזיהומים חוזרים עלולים גם הם להשפיע על השיער בגיל הילדות. ילדות רבות סובלות מבעיות בעור הקרקפת, גרדת, קשקשים, דלקות ועור מגורה. בהייר קליניק מתייחסים גם לעובדה שגם תזונה לא מאוזנת תשפיע על בריאות ומראה השיער ולגרום לשיער דליל. בנוסף, ילדים עסוקים לעתים בפחדים גדולים, חרדות יומיומיות, וסיוטים ליליים, שעשויים לגרום לקרחות קטנות בקרקפת. טיפולים אגרסיביים לשיער ולעור הקרקפת לטיפול בכינים עלולים גם הם לפגוע בבריאות השיער. הרגלים נכונים חייבים להירכש כבר בגיל צעיר. אצל נערות השינויים ההורמונליים, הרגשיים והגופנים עלולים להחליש את השיער ולדקק אותו.
בהייר קליניק מצאו גורמים נוספים שיכולים להשפיע על שיער דליל: מחזור לא סדיר או הפסקתו, חוסר איזון בבלוטת התריס, רמות הורמוני האסטרוגן והפרוגסטרון בדם, עלייה בהורמון הטסטוסטרון, עלייה בהורמון הפרולקטין או הקורטיזון, נטילה, הפסקה או שינוי גלולות נגד הריון, טיפול הורמונלי או הפסקתו.
תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה או הארה – פרטים באתר: www.hairclinic.co.il






www.hairclinic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמירה אדמון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]