חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבה חיובית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקשור מיסטיקה אסטרולוגיה ייעוץ טלפוני נומרולוגיה

נושא המאמר: מיסטיקה בטלפון ליריסז מיסטיקה
מאת: רוני   שמור מאמר למועדפים

טלה בהחלט רוצה להיות הראשון בכל דבר, וזה כמו שזה צריך להיות. מטרת טלה היא להתחיל משהו, לחלץ, ליצור חיים חדשים. הוא מלא תשוקה גולמית, צורבת ואנרגיה, והוא יניע את האנרגיה הזאת להתפתחות העצמי.

אנתוסיאסם, יכולת מנהיגות ואומץ מתארים טלה. כמו רם הוא מסמל, טלה דוחף קדימה, מכוון המטרה שלה באופן אימפולסיבי עם הכוונה לכבוש. בהיותו סימן קרדינל, הוא באופן טבעי יוזם פעולה ועוסק בפיתוח הזהות. להיות סימן אש, הוא יבטא את האנרגיה שלו באופן דינמי ועם רוח מדהימה. אש פועלת גם ברגע הנוכחי, לא להיות מסוגל לראות קדימה, פשוט מסרב להסתכל אחורה.

תכונות אלה הופכות טלה את השלט המעורב ביותר ביצירת ויזום זהות אישית, ולאחר מכן להביע את זה ללא גבולות.

מאדים מוסיף לתמונה גם כאשר אנו רואים את הלוחם רוח הטמון בכל טלה. הוא יילחם עד הסוף. מאדים מספק מוקד ואנרגיה כמו גם כונן.

עם כל זה מדהים אנרגיה עבור הישג ויכולת היזמות, מגיע צל של מזל טלה גם כן. השיעורים לטלה כוללים מודעות לאחרים וגם עיכוב בסיפוקו - במילה אחת, סבלנות.

ליאו - תנור אש קבוע - מסודרים על ידי השמש - חוק בית 5

ליאו, כאות קבוע, שומר על מה שכבר הוקם. סימנים קבועים הם גם מודאגים ביותר עם הערך העצמי. כסימן אש, אנו יודעים שליאו יטפל בזהות, כך שכאשר אתה מחשיב את משמעותו של סימן אש קבוע, מתברר כי ליאו הוא סימן המעורב בשמירה על תחושת אינדיבידואליות וביכולתו להביע באופן חופשי את עצמו אנרגיה.

להיות נשלט על ידי השמש מוסיף את איכות החיוניות אינטנסיבי ליאו. אין ספק, ליאו רוצה להיות במרכז תשומת הלב. נוכחותם מחממת את ליבנו ועושה אותנו מודעים לאנרגיה הסולארית שלנו. זה גם נכון מאוד כי ליאו הוא הנדיב ביותר של כל הסימנים.

סימני אש הם כנים ופשוטים, ככלל, הכל עליהם הוא שם בשביל העולם לראות. ליאו יכול להיות יומרני כמו ילד. כל מה שהוא רוצה זה להיראות ולהכיר מי אתה. כל מה שהוא רוצה זה להיות מוערך ואהוב.

יותר מכל סימן אחר, ליאו חייב ללמוד כי הערך העצמי האמיתי מגיע מבפנים. הוא יכול להיות מלכת הדרמה המקורית, לזרוק התפרצויות זעם אם הוא לא מקבל את כל תשומת הלב. הוא גם צריך ללמוד, שלא כמו השמש, העולם פשוט לא סובבים סביבו. ברגע שהוא מפסיק להסתמך על אישור ואהבת הזולת כדי להגדיר את תחושת העצמי שלו, הוא יכול לזרוח כמו שום סימן אחר.

סגיטריוס - סימן אש מתקתק - שנכתב על ידי יופיטר - חוק בית 9

מזל קשת, סימן משתנה, הוא להתאמה ביותר של סימני האש. סימני מוטציה אחראים לסיום מה מתחיל השלט הקרדינלי ומה שהאות הקבוע שומר. בהיותו נשלט על ידי כוכב הלכת צדק, הוא כל הזמן בחיפוש אחר חוויות ואופקים חדשים ומרחיבים שיובילו למימוש זה ולידע מי הוא. אבל סאג לא מפסיק עם האמת האישית. יש לו צורך עמוק לחקור את האמת האוניברסלית ולעיתים קרובות יעשה זאת באמצעות לימוד פילוסופיה או דת. יש לו גם אהבה נהדרת לנסיעה בגלל הטבע הזה.

קשת מראה איכות לוהטת במובן זה שהוא חסר סבלנות למדי עם הפרטים הרבה יותר מודאג עם התמונה הגדולה. האנרגיה האופטימית שלו מדבקת והוא מפיץ חום בקלות רבה יותר על ידי הוראה אחרים לקוות ולהאמין. הוא דורש חופש לחקור את העולם ואת עצמו.

קשת הוא כיף ומהנה לאהוב. פתוח לב ונלהב, יש לו הרבה מה להציע את העולם ואת exudes כריזמה כי הוא גדול מהחיים. ברגע שהוא ילמד להראות חמלה עם כריזמה, הוא ימצא הבנה עמוקה של האמת של החיים.



http://astrologyandmysticsonphone.com

astrologyandmysticsonphone.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]