חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על אלרגיות, אנרגיות ומה שביניהם





    קישורי טקסט (לפרטים)




מורה לנהיגה בתל אביב - עופר ברזילי

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיבר בסלולארי פסילת רישיון עורך דין לתעבורה ענייני תעבורה

נושא המאמר: זמן אוויר בנהיגה?
מאת: עורך דין ערן עזרא   שמור מאמר למועדפים

מאת עו"ד עזרא דין ודברים- ענייני תעבורה. עו"ד ערן עזרא זמן אוויר בנהיגה? בעיית השימוש בטלפונים סלולריים ברכב ידועה ומוכרת לכל. הדין במדינת ישראל, באשר לסוגיה זו, שונה ממדינות רבות בעולם. הבעיה מחריפה עוד יותר, עם התפתחות הטכנולוגיה(שמהירה מהתקדמות החיקוק בארץ) והמכשירים החדישים, כגון- רמקול המובנה במכשיר. רבים הרוכשים מכשירים אלו, לא משכילים לרכוש, בנוסף לסלולרי, את המיקרופון הפנימי המותקן ברכב ("דיבורית") בטענה, שבמכשיר עצמו מובנה רמקול. תקנות התעבורה, אוסרות על נהג, להסיר את ידיו מההגה (אלא אם הדבר דרוש להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה). כמו כן אוסרות התקנות על "שימוש" במכשיר הטלפון במהלך נסיעה שלא באמצעות דיבורית. פרשנותו של בימ"ש היא – כי גם במקרים בהם: נהג משוחח כשהמכשיר אינו צמוד לאוזנו, נהג מחזיק את המכשיר בידו ללא קשר אם המכשיר כבוי או אם השימוש בו נעשה לצורך צינון הלחי ביום חמסין, נהג אשר קורא אס אם אס, בכל המקרים הללו, השימוש אסור והעבירה נעברה, הנהג יקבל קנס ויספוג את הנקודות. הרציונאל הוא: הפחתת רמת הריכוז של הנהג. כמו כן, הלכה פסוקה היא, ששימוש בטלפון סלולרי, כאשר הרכב עומד ברמזור אדום ללא תנועה, אין מדובר בעבירה. אם כך, עולה השאלה: מה הדין בנוגע לשימוש בטלפון נייד באמצעות רמקול המובנה במכשיר? נקודת המוצא של בתי המשפט בסוגיות הנ"ל הינה בטיחותית. סוגיה זו, נידונה לאחרונה, ונקבע כי שיחה כאמור דרך הרמקול מהווה עבירה. השופטים נימקו דברם בכך ששיחה באמצעות דיבורית, מפחיתה אף היא את רמת הריכוז הדרושה בזמן נהיגה, אולם, שיחה באמצעות הדיבורית מהווה בבחינת "הרע במיעוטו", שכן היא מצמצמת במידה ניכרת את הפעולות הפיסיות שצריך נהג לעשות בידיו, לשם ביצוע שיחת הטלפון ולפיכך פוגעת פחות ברמת הריכוז. האיסור על שימוש בטלפון שלא באמצעות מיקרופון הינו איסור עצמאי, ותקף גם אם הנהג מצליח להחזיק בהגה בשתי ידיו, בזמן שהוא משוחח בטלפון. נקודה למחשבה, היא סיטואציה שבה נהג, אשר חייג במכשיר מובנה הרמקול טרם תחילת הנסיעה, וכל שנותר לו הוא לשוחח, בעודו מניח את המכשיר על המושב לידו. יתרה מזאת, ישנם טלפונים שבהם אין כל צורך לחייג את המספר וניתן לתת פקודה קולית לטלפון לבצע החיוג, ולצורך קבלת שיחה ניתן לתכנת הטלפון באופן שיענה אוטומטית לאחר מספר צלצולים ולכן הרשעת אדם על כך שדיבר בטלפון כאשר הוא אוחז בהגה בשתי הידיים ומשוחח באמצעות המיקרופון הפנימי- לעומת אדם ששוחח בדיבורית, מעוררת תהיות, והתשובה טמונה לטעמי, בכך שהטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מהמחוקק הישראלי, אשר ייתן דעתו בעתיד לסוגיה זו. סעו בזהירות! [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עורך דין ערן עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]