חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקשר בין עקרונות דטוקסיפיקציה (ניקוי רעלים) מן הגוף ואריכות ימים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אימון עיסקי מכללת אמירים הגל הרביעי

נושא המאמר: צו החדשנות בעולמנו
מאת: אמיר הלמר   שמור מאמר למועדפים

צו החדשנות וצו המהירות בעולם העבודה של ימינו


תחילת המאה ה-21, הסביבה בה אנו חיים ומתפקדים, היא דינאמית מאד ומתחוללים בה שינויים תכופים, המציבים אתגרים של מציאות חדשה ושינוי רדיקלי במבנה הארגונים הקיימים, המחייבים אימוץ שני הצווים: צו החדשנות וצו המהירות.

צו החדשנות - שום חלק קיים בשוק אינו בטוח כיום. שום אורך חיים של מוצר איננו ללא סוף. כך במחשבים, בהלבשה, בפוליסות ביטוח, בטיפול רפואי, בחבילות תיור בתוכנות שונות ועוד.
התחרות משנה פני חברות, קורעת נתחים שלמים של עסקים מבוססים ומקפיצה עסקים חדשים, כשהיא משתמשת בנשק החדשנות. חברות עיסקיות מצטמקות ומתות, אלא אם כן, הן מסוגלות ליצור זרם בלתי פוסק של מוצרים חדשים.

צו המהירות – בסביבה החדשה, העסק חייב להביא במהירות את מוצריו החדשים אל השוק – לפני שהמתחרה יקדים אותו ו/או יחקה את מוצריו.

בעידן של התחדשות מתמדת, שינויים מהירים בארגון הם חלק מן השגרה. הם אינם נובעים מגחמה חולפת, אלא כחלק מהותי ממבנה הארגון ומהמענה הנכון שהוא מחויב לתת לסביבתו העיסקית כדי לשגשג ולהצליח.

שני צווים אלו, כיצד הם משפיעים על העובד?

כל עובד מחויב להכיר במציאות זו, להבין את ביטויה במסגרת תפקידו ולדעת להערך אליה. הווה אומר, בצד שיפור מתמיד הנועד לבחון ביצועים כדי לשפרם, תבוא התחדשות מתמדת - שמטרתה ביטול ביצועים שאינם מתאימים והמצאת חדשים. פיתוח יכולות חדשות.

הצורך בחדשנות מעודד את האוטונומיה והיצירתיות של העובד. החדשנות זקוקה לניסוי וטעיה, לבקרה ובחינה ולעתים לכשלון, כדי להגיע להצלחה.
צו המהירות ורשתות התקשורת האלקטרוניות, מערערים את שרשרת הפיקוד הבירוקרטית בכך שדורשים ומאפשרים גישה מהירה של העובד לכל מנהל, כך שנוצרת בארגון תקשורת רב-ערוצית: למעלה, למטה ולצדדים.

מובן, שכל אלו דורשים למידה, למידה, למידה, בקורסים, בסדנאות, בהרצאות ועוד –
למידה כדרך חיים.

אמיר הלמר,
מאמן אישי ועיסקי,
מייסד מכללת אמירים.

thnui thah
vdk vrchgh
gxeho
nfkk, tnhrho
tnhr vknr
ntni thah

www.migdalor.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]