חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עצור, סיסמא!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורדת שירים מיוטיוב הורדת שירים

נושא המאמר: תקופת הזהב של המוזיקה
מאת: אידוב שי   שמור מאמר למועדפים

תקופת הזהב של המוזיקה
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.
אז איך המידע הזה עוזר לכם בתור זמרים/יוצרים? ובכן, התשובה מאוד פשוטה – בגלל שלכל אחד יש גישה לאינטרנט זה אומר שלכל אחד יש גישה אליכם ואל המוזיקה שאתם יוצרים. מספיק שתעלו שיר שלכם לפייסבוק או ליוטיוב וכמות האנשים שתראה אתכם תהיה מאוד קרובה לכמות האנשים שתבוא להופעה שלכם. תחשבו על זה, ההשקעה שלכם בשביל לעלות סרטון קטנה בהרבה מההשקעה שאתם צריכים בשביל לארגן הופעה, אותו דבר בשביל הקהל שלכם – הוא מגיע בהרבה יותר קלות אל השירים שלכם. בצורה הזו יש לכם הרבה יותר חופש ואתם חוסכים יותר כסף להתעסק באומנות שלכם ולקהל שלכם יש הרבה יותר חופש בשביל לעקוב אחרי השירים שלכם.
אמרו את זה לפני, אבל אנחנו חיים בתקופה הכי טובה שיכולה להיות בשביל מוזיקאים, הקלות שאנחנו יכולים להגיע אל קהל חדש לא נתפשת בכלל בתקופה שקדמה לנו. אפילו הדרישות המינימליות צנחו בהרבה, בעבר היה נדרש מכל מוזיקאי להיכנס אל אולפן-ההקלטות בשביל להוציא שיר שיהיה אפשר לצאת איתו אל העולם, שזו הוצאה כלכלית לא קטנה. היום אתם יכולים לבנות קהל דרך המחשב הקטן הזה שנמצא בכיס שלכם – הטלפון החכם שלכם, ובעזרתו לבנות קהל מהקאבר הכי פשוט שאתם יכולים לחשוב עליו.
אבל כמו כל דבר שבא בקלות- יש לזה מחיר. כמו שלכם יש גישה הרבה יותר פשוטה ונוחה להגיע אל קהל חדש כך גם לזמרים אחרים, מה שגורם לתנועה ענקית של זמרים עם אותם הגישות שיש לכם. כמו בעולם העסקים כל מה שעליכם לעשות הוא לבדל את עצמכם מזמרים אחרים ולהיות יצירתיים מספיק ברמה השיווקית בשביל שאנשים יבחרו לעקוב אחריכם ואחרי השירים שאתם מוציאים אל העולם. זה יכול להיות בתוך מסגרת של שיר שהופך להיות ויראלי או בתוך מסגרת של סדרת וולוגים שבה הגרעין של הקהל שלכם עוקב אחריכם וכך לאט לאט מביא איתו קהל חדש.
לסיכום, אני מאמין שלא יכולנו להיוולד לתקופה טובה יותר מהתקופה שאנחנו חייבים בה היום ושבזכות התקופה שאנחנו חיים אנחנו יכולים לבנות את המותג שלנו שהוא – אנחנו. דרישת הכניסה היא מאוד פשוטה, כל שעליכם לעשות זה בסך-הכל החלטה שאתם הולכים בעקבות החלום שלכם. את הכלים כבר יש לכם, אז למה אתם מחכים?


אם יש לכם שאלות נוספות תרגישו חופשי לפנות אלי: 052-6266772 או בדף שלנו www.facebook.com/AmusicStudiobiz
בברכה,
אידוב שי – מנכ"ל A - סטודיו למוזיקה.

www.idovshai.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אידוב שי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]