חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגום נוטריוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות נשים זיהומים

נושא המאמר: נגעים באיבר המין הנשי והטיפול בהם
מאת: משה שטרנפלד   שמור מאמר למועדפים

תיאור שלושה מקרים של נשים אשר סבלו מנגעים באיבר המין הנשי וטופלו ברפואה הסינית המסורתית ובהצלחה רבה.

מקרה ראשון: אישה בת 45 עם כאבי גב תחתון והקרנה לרגל. הכאבים נמשכו זמן רב ולא הגיבו לטיפול במשככי –כאבים שונים. בלא קשר לכאבים, נבדקה האישה ע"י רופא נשים בבדיקה שגרתית. ממצאי הבדיקה העלו את החשד ל-קונדילומה-אקומינטום. זהו תהליך זיהומי נגיפי הגורם לגידול. מצב זה נחשב לתהליך טרום סרטני. נלקחה דגימה להיסטולוגיה והתשובה המעבדתית הייתה, כי מדובר בתהליך שפיר אך התאים כבר עם השתנות למצב טרום סרטני מתקדם. הואיל והיו לה כאבי גב עזים הוחלט לא לבצע ניתוח ולתת טיפול שמרני. הטיפולים המקובלים היו לשווא על כן נפלה החלטה לשקול ניתוח כאשר יתאפשר הדבר. כאבי הגב עצמם גם הם היו עקשנים ולא נשלטו ע"י התרופות המקובלות. בצר לה פנתה לטיפול ברפואה הסינית. הטיפול שניתן היה דיקור בגב ובנקודות המתייחסות אל איברי המין הנשיים. הטיפול הזה נשא תוצאות ומהר מאד הייתה הקלה בכאבי-הגב. בה בעת נעלם התהליך דלעיל לחלוטין. רופא הנשים הופתע לטובה מכך שהתהליך נעלם אך לא ייחס זאת לטיפול בדיקור אלא כתהליך טבעי שיכול לקרות לכל אחת. מאז חלוף הכאבים והתהליך, שוב לא סבלה האישה מכאבי-גב או מכל תהליך אחר באיברי המין.

מקרה שני: אישה צעירה באמצע שנות העשרים, שבה ארצה מהניכר של ארה"ב, עם מטען של הרפס נרתיקי. כל הטיפולים לא צלחו והמפגע הציק לאישה עד למאוד. נוסף על כך התלוננה האישה הצעירה על כאבי-גב קשים שהיו עמידים לטיפול המקובל. בכדי למנוע את הצורך בניתוח גב בשל פריצת דיסק, פנתה לניסיון טיפולי בדיקור. גם במקרה הזה, הייתה התייחסות אל השילוב של כאבי גב והבעיה בנרתיק. הטיפול צלח במאוד והאישה השתחררה לגמרי מהכאבים הללו ובה העת נעלם ההרפס כלא היה. מובן שהרפואה הרגילה זקפה את ההשפעה על הטיפול למרות שהוא כשל לגמרי ובתקופה האחרונה לא נטלה שום טיפול.

מקרה שלישי: אישה צעירה לקראת סוף שנות העשרים. בעברה קונדילומטה-אקומינטום. כעת הרפס נרתיקי שאינו מחלים למרות קורסים טיפוליים חוזרים. כל התלקחות מלווה בסבל ניכר ובגין זאת פנתה לטיפול ברפואה הסינית. התלונות מתמקדות בשיפולי הבטן ובאיבר המין. היאוש הביא את האישה לטיפולים. הפעם התמקדנו בטיפול בדיקור הפועל על הגניטליה הנשית דרך הבטן התחתונה והרגליים. ההשפעה הייתה דרמטית, הסבל חלף עבר כלא היה ושוב לא נזקקה לטיפול כלשהו.

דיון: המקרים הללו מייצגים נאמנה את האופן הרב פנים בו הגוף מגיב לתהליך שלילי הנרקם בתוכו. כאבי הגב היו תמרור אדום עבור המטפלים כי דבר מה אינו כשורה. ברם, הרפואה המערבית אינה קוראת טוב את שפת הגוף ואינה מחברת בין מצבים שונים. לעומת זאת, הרפואה הסינית השכילה להבין כי הגוף מאותת לנו זמן רב לפני המחלה. כאבי הגב היו באזור המבטא את איברי המין הנשיים. על כן כאשר הגיבו הנשים לטיפול חלפה גם הבעיה הנוספת. במקרה השלישי, שוב לא נוצר הקשר בין התלונות האחרות לבין הממצא האובייקטיבי של המזהמים הנגיפיים. גם במקרה דנן, הטיפול בתסמינים הביא להחלמה מן הנגיפים.

ברצוני לציין כי פעמים רבות, כאשר אנו מטפלים לכאורה, רק בכאבים שונים, אנו למעשה מונעים מחלה. המחלה יכולה להפוך לרצינית ביותר ועד כדי תהליכים גידוליים. בשל כך אני ממליץ לכל אחת ואחד מכם, לא לזלזל בכאבים. הטיפול בכדורים אינו מרפא את הבעיה אלא משקיט את הכאבים בלבד. אין דרך טובה יותר מאשר לאזן את הגוף. להקשיב למה הגוף אומר לנו או מה הוא מרמז לנו שיתכן ויהיה באם לא נחזיר אותו לאיזון. קלות הראש שאנו מייחסים לכאבים או הפרעות אחרות יכולה לגבות מחיר יקר מאלו שאינם נותנים את הדעת על כך. לא כדורים וגם לא ניתוח מהווים פתרון למגוון האפשרויות הטמון בסבל. ההתעוררות יכולה להיות מאוחר וזה יהיה מצער. אנא, התייחסו לכל מה שקורה לכם בגוף. קבלנו מתנה יקרה וחייבים לשמר אותה מכל משמר. המכונית ושאר הרכוש יקר לנו בהרבה מן הגוף והנפש. למדו להעריך ולאהוב את עצמכם לפי ערככם ועל כך תבורכו.

בברכה, משה שטרנפלד


www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שטרנפלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]