חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תרכשו אופניים חשמליות איכותיות ותעשו עסקה טובה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תכשיטים לגבר שרשראות לגבר צמידים לגבר

נושא המאמר: טיפים לבחירת צמידים לגבר
מאת: מיסטר לקס   שמור מאמר למועדפים

ענף התכשיטים השתכלל מאוד בשנים האחרונות ומציע היצע דיי רחב של תכשיטים לגבר. אם עד היום היו מדברים על כך שהמתנה הכי יפה לאישה היא תכשיטים, כיום קניית תכשיטים לגבר היא מתנה לגטימית, יוקרתית ויפה. אחד התכשיטים שהיו מזוהים מאוד עם נשים או עם גברים אשר עונדים גורמט זהב, היו צמידים לגבר. כיום יש מבחר גדול של צמידים לגבר על פי סגנונות שונים ומגוונים, רק צריך לבוא ולבחור את הצמיד שאתם הכי אוהבים. אם את קונה מתנ לגבר שלך ואת עובדת עצות איזה צמיד לבחור, במאמר זה תוכלי לקבל טיפים בבחירת צמידים לגבר.

? טיפ מספר אחד- נסי להבין את הסגנון של הגבר שלך

אם הבנת מה הסגנון של הגבר שלך בתכשיטים עשית כבר חמישים אחוז מהדרך. יש כיום המון סגנונות לצמידים עבור הגבר. זה יכול להיות סגנון מעור או סגנון כסוף או אפילו זהב. לכן מומלץ להסתכל מה עונד הגבר שלך. בניגוד לנשים שניתן להתייעץ עם חברותיהן בקניית מתנה, אצל גברים זה פחות נהוג. לכן הדרך היא פשוט לראות מה הוא עונד.

? טיפ מספר אחד- נסי להבין את הסגנון של הגבר שלך

אם הבנת מה הסגנון של הגבר שלך בתכשיטים עשית כבר חמישים אחוז מהדרך. יש כיום המון סגנונות לצמידים עבור הגבר. זה יכול להיות סגנון מעור או סגנון כסוף או אפילו זהב. לכן מומלץ להסתכל מה עונד הגבר שלך. בניגוד לנשים שניתן להתייעץ עם חברותיהן בקניית מתנה, אצל גברים זה פחות נהוג. לכן הדרך היא פשוט לראות מה הוא עונד.

? טיפ מספר שתיים – הסתכלי על ההופעה הכללית שלו ביום יום

אם הגבר שלך הוא כזה שרוב שעות היום הולך עם חליפות, סביר יותר שסגנון הצמידים לגבר שיתאים לו יהיה בעיצוב אלגנטי ממתכת. אך אם הלבוש שלו הוא קז'ואל, רצוי מאוד להתאים עבורו צמידים לגבר במראה יותר פשוט אשר עשויים מעור.

? טיפ שלישי – בחירת מידת הצמיד

לבחור מידה של צמיד זה לא תמיד פשוט, לכן אם יש לכן בבית צמיד שהוא כבר עונד זו הזדמנות למדוד אותו ואם לא, אז תמיד עדיף לקנות צמיד מעט גדול יותר או לנסות ולאמוד את גודל פרק היד לפי גודל ידו של המוכר בחנות. זכרו, צמיד גדול תמיד אפשר להקטין, צמיד קטן יותר קשה להגדיל.
לסיכום, אלו שלושת הטיפים המומלצים בבחירת צמידים לגבר שלכן עבור אירוע יום הולדת או סתם כדי להראות את אהבתכם אליו. דרך מצוינת לחגוג ולהעניק מתנה.

mr-luxe.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיסטר לקס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]