חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלוש דרכים ליצירת תנועה באתר אינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות גברים

נושא המאמר: תרופות הורדת כולסטרול ליפוגיס
מאת: דר` אילן קיציס    שמור מאמר למועדפים


היי
והפעם מהחדשות על LIPOGIS


לאחרונה חברת באייר הוציאה מהשוק את התרופה CERIVASTATIN, המוכרת בארץ בשם LIPOGIS. וזאת בגלל מספר מקרי מוות בודדים (כ – 40), של חולים שלקו בנמק של השרירים המיוחס ישירות לתרופה זו.

הסבר.
ליפוגיס שייכת לקבוצת הסטטינים, תרופות הניתנות להפחתת רמת הכולסטרול – הן למניעה ראשונית והן למניעה שניונית. יעלותן של תרופות אלו הוכחה מעל לכל ספק. כלומר, חולים עם שומני דם מוגברים, הנמצאים בקבוצת סיכון גבוה למחלת לב וכלי דם, ושטופלו בתרופות אלו, סבלו מהתקדמות המחלה הרבה פחות מאשר חולים דומים שלא טופלו בתרופות אלו. חד וחלק. יש הרבה תרופות בקבוצת הסטטינים – וכולן הוכחו כיעילות.

כללית, תרופות אלו מאוד בטוחות – כלומר, תופעות לוואי מועטות מאות ולא קשות. לדוגמא עליה של אנזימי הכבד מופיע בשברירי אחוזים, והפסקת התרופה מחזירה את אמתם לנורמה. או כאבי שרירים עם או ללא עליה של האנזים CK, שמקורו בשריר. וגם תופעה זו חולפת כאשר התרופה מופסקת.
לאחרונה נצפו מספר לא רב של מקרי הרס שרירים (rhabdomyolysis), אשר בסופו של דבר גרם למות החולים. לציין שמיליוני חולים נוטלים את התרופה והסיבוך הזה קרה אצל לא יותר מ – 50 איש (או לפחות זה מה שידוע כעת), וזה יוחס ישירות לליפוגיס – ולכן התרופה הוצאה מהשוק.

לגבי יתר הסטטינים, תופעות כל כך קשות לא תוארו. כן, יש פגיעה בשרירים וכאבי שרירים ועליה של אנזימי הכבד – הכל באחוזים מאוד נמוכים. וזה, אצלנו הרופאים, נחשב ל"תרופה בטוחה" – אולי הרבה יותר בטוחה מאנטיביוטיקות רבות.
יתרה מכך, בכשליש מהמקרים החולים שמתו נטלו גם תרופה להורדת טריגליצרידים – דבר הידוע שמעלה את הסיכויים לפגיעה בשרירים. ועוד, המינונים של הליפוגיס היו גבוהים. והכי משמעותי !, אנחנו עדיין לא יודעים הרבה על החולים שמתו. ובעיקר מה היו מחלות הרקע שלהם. אולי אלו היו קשישים מאוד עם אי ספיקת כליות סופנית או מחלות קשות אחרו ??!! לא יודע. ואולי לא. בכל אופן, החברה הוציא בינתיים את התרופה מהשוק.

ומה לגביכם…
אלו שנוטלים ליפוגיס – נא לפנות לרופא שלכם להחליף את התרופה בתכשיר אחר.
לא בטוח עדיין מה המדיניות לגבי החזר כספי – אני מניח שזה תלוי בהסכם עם הקופות השונות. תשאלו את מנהל הסניף.

ומה הלאה…
אם אתם חייבים לקבל תרופה להורדת כולסטרול – יש תחליפים רבים וטובים. תשאלו את הרופא שלכם. אני מנוע מלהמליץ איזו תרופה אני הייתי נותן כתחליף. סליחה.

זהו להפעם – אייטם חדשותי






www.tevalife.com;


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` אילן קיציס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]