חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחשוב ענן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות דיכאון

נושא המאמר: משבר - תחילת פרק חדש ?
מאת: דר` אודי בר    שמור מאמר למועדפים

שלום לכולם,

באיגרת היום אשוחח עמכם על מאפייניו של משבר פעיל ונשתמש באיגרותיכם ותגובותיכם כדוגמאות .
נתחיל בחדשות הטובות (תלמדו שזו גישתי , תמיד להתחיל מהחיובי ולהיאחז בו בחוזקה!) לאחר סיומו של משבר יכולה להופיע עליה ושיפור ברמת התפקוד וההסתגלות למצבים חדשים ! במילים אחרות, משבר יכול להיות תחילתו של פרק חדש וטוב יותר בחיינו. אולם, משבר יכול גם להשאיר צלקת שמתבטאת בפגיעה מתמשכת וירידה ברמת התפקוד. מי שמחליט על תוצאותיו של המשבר הוא אחד בלבד, בעל המשבר !!!
נראה כה פשוט, האין זאת ?

משבר, מעצם הגדרתו, הוא בעל משך זמן קצר ומוגבל. אנשי המקצוע נוהגים לדבר על פרקי זמן שבין שבוע למס` חודשים. משבר מאופיין בתחושות חרדה ודיכאון, בפגיעה בדימוי העצמי והמיני ובחרדה מפני פגיעה ביחסים הבין אישיים. משבר אף יכול להתבטא במתיחות ובאי שקט. משבר יכול גם להביא להתמכרות. מעניין לציין כי מספרם של הפונים לטיפול עקב התפתחות מצוקה נפשית הקשורה בתהליך משבר הולך וגדל, לא רק במרפאות מיוחדות לבריאות הנפש, אלא גם במרפאתו של רופא המשפחה נמצא אחוז גבוה של חולים שתגובתם למצבי לחץ היא מצוקה, קשיי התמודדות ובעיות נפשיות עד למצב של משבר נפשי. אנו יודעים כיום בבירור כי הגישה העממית המקובלת הטוענת " ניתן לזמן לעשות את שלו " אינה נכונה. יש חשיבות רבה לטפל באופן מידי וממוקד במשבר וכך נוכל גם ללמוד על דרכי התמודדות נכונים בעתיד כמו גם לצאת במהירות מהמשבר הנוכחי .
ניקח כדוגמא את אותה עובדת אשר פוטרה מעבודתה ואיבדה את בן זוגה בסמיכות זמן גדולה. אכן משבר לכל הדעות ! לכאורה, מסכנה, חסרת מזל, " לוזרית ", בטח כבר לא תתחתן לעולם, תגיע לפת לחם מאחר וכבר בוודאי לא תמצא עבודה, בקיצור - סוף
העולם, האומנם ?

אתם כקוראים אובייקטיבים הרי מיד מבינים כי עצם פיטוריה מעבודתה הוא בעצם הזדמנות נפלאה למציאת עבודה חדשה אשר תהלום יותר את מיוחדותה וכישוריה.
ובאשר לבן זוג, אם עזב הרי שהיה צריך לעזוב . בקשר לפרידה אפשר ורצוי להבין את נסיבות הפרידה והתהליכים אשר הביאו לכך ולו כדי לנחות לקשר זוגי יציב וממושך יותר בעתיד. אין ספק כי עשינו כאן עבודה קלה, אולם גם החיים, אם נביט בם בעין שמחה וחיובית יותר, יכולים להפוך לים עשיר של חוויות אשר כל תכליתן היא להביאנו להכרת המיוחדות האישית שלנו ומיצוי הפוטנציאל הטמון בכל אחד מאתנו. עלינו לנסות לחדול מלשפוט כל אירוע בחיינו כרע או טוב. נקודת המוצא הוא שכל אירוע בחיינו חיוני להמשך התפתחותנו וכל שעלינו לעשות כדי להפיק את המרב ממנו הוא ללמוד את תפקידו .
ארצה הפעם כי כל אחד מכם ינסה לפשפש בזיכרונו ולמצוא לפחות אירוע אחד בעברו אשר בזמנו נראה איום ונורא ובהמשך הפך למנוף נפלא והביא עמו הרבה טוב.

בינתיים הרבה אהבה

למרפאת דר' אודי בר לחץ כאן





www.tevalife.com
קישור לאתר המקור: www.article.co.il/resultarticle.asp?searchfor=&searchforother=true


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` אודי בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]