חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גן לאירוע השקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רגשות אושר

נושא המאמר: "לעורר את גוף האור שלך" על צמיחה רוחנית ואנרגיה פנימית
מאת: מיכל אור לב tur kc   שמור מאמר למועדפים

ישנם שיטות רבות לריפוי, אך בחרתי לשתף אתכם בשיטת ריפוי אשר עזרה ועוזרת לי רבות בדרכי הרוחנית. שיטה זו הועברה בתקשור ע"י סאניה רומן, ודואן פקר, סאניה היא מחברת של רב המכר "לחיות מתוך שמחה" ומתקשרת את ישות האור והאהבה "אורין". זו ישות אור מעודנת, אשר באה בתקופה גורלית זו כדי לתת סיוע לאנושות, הוא תרם ידע אנרגטי רב באמצעות ספרים לצמיחה רוחנית וקורסים רבים.
דואן פקר המתקשר את דהבן, דהבן מעביר לבוחרים בנתיב הצמיחה תמסורת אנרגטית העוזרת ליצור איזון ולחוות הרמוניה במסענו כאן.

השילוב של השניים הוליד לפני 15 שנים את הקורס "לעורר את גוף האור שלך".
דואן פקר הרגיש קריאה לצאת אל מדבר יוטה שבארה"ב ולחפש נקודות עוצמה, בהיותו באותן נקודות עוצמה, דהבן החל ללמד את דואן כיצד לעורר את מרכזי גוף האור שלו.
הוא החל לראות בראייה על חושית את מרכזי האנרגיה, נאמר לו כי זו שיטת אנרגיה גבוהה יותר מהצ`קרות (מרכזי אנרגיה) שהייתה קיימת תמיד אך לא במצב אקטיבי, והיא תהיה בקרוב פעילה בהילה האנושית, וכי זה יצור צעד אבולוציוני מכריע עבור האנושות.

דהבן לימד את דואן כיצד לעורר מרכזים אלו באחרים באמצעות צלילים ותמסורת של אנרגיה. במקביל אורין פיתח קורסים בצמיחה רוחנית, טכניקות להתמרת האישיות, כדי לאפשר התאמה לצמיחה מהירה ובכדי לסייע לאנשים לצמוח, מתוך שמחה במקום מתוך מאבק. מאות אנשים ברחבי העולם עברו את הקורס והתגובות היו מעבר לכל ציפייה.

מהו גוף האור ? גוף האור הנו גוף אנרגטי קרוב יותר לנשמה.
ישנם שבעה מרכזים של גוף התדר האנרגטי ושלושה מרכזים לגוף האור, סה"כ 10 מרכזים.

שבע המרכזים של גוף התדר האנרגטי משפיעים על גופי האנרגיה הפיזי, הרגשי, המנטלי, יש לנו ארבעה גופיי אנרגיה, הגוף הפיזי שרמת דחיסות האנרגיה בו הכי צפופה. גוף הרגש אשר מכיל את הרגשות שחווינו במהלך חיינו הקיים בהילה כמה ס"מ מגופינו. הגוף המנטלי מכיל את המחשבות. גוף האסטרלי הוא גוף האור.
איזונם של גופים אלה הם שלב הכרחי בתהליך הריפוי.

שלושת מרכזי האנרגיה הנמוכים מסדירים את כמות האנרגיה שנכנסת פנימה, ועוזרת לווסת את כמות האנרגיה שנכנסת מהסביבה שלנו, ולהמיר אותם מאנרגיות פחות הרמוניות לאנרגיות גבוהות. שלושת המרכזים הללו בונים את בסיס העוצמה, התעוררותם מאפשרת תחושת זהות גדולה, ועוצמה אישית.
בין המרכזים הנמוכים לעליונים ישנה ממברנה, אשר מסננת את האנרגיות המגיעות למרכזים הגבוהים. המרכז של הלב מסדיר את זרימת האנרגיה, מרחיב את יכולת הריפוי העצמי, שחרור מחסומים ישנים ואנרגיה רגשית תקועה, השגת זרימה רגשית בגוף הרגש.
כלי זה רב עוצמה עבור מטפלים מכל סוג שהוא, ובאמצעותו ניתן לאפשר מרחב ריפוי לאחרים.

שלושת המרכזים העליונים מרגיעים ומשרים שלווה, הם יכולים לסייע להגיע מעבר לאינטלקט, אל התנסויות ישירות של הוויה וידיעה, להישאר ממורכזים, לחשוב בצורה בהירה, להביא אור ורטט גבוה אל המחשבה.
כשלומדים להשיג רמה של הרמוניה בשבע המרכזים של גופי התדר האנרגטיים, ניתן לעורר את שלושת מרכזי גוף האור. התעוררתם הופכת אותנו למקור זוהר של אור.
יצירת שינויים חיוביים בחיים, אנשים, מצבים, יהיו מתואמים יותר עם הייעוד הגבוה. מרכזי גוף האור מחברים אל ממדי האור הגבוהים, ומאירים מצבים של מודעות.
התהליך מלווה במדיטציות עמוקות, אשר בונות מחדש ובהדרגה את תת המודע, ומאפשר להתנקות מדפוסים, אמונות, מחשבות, אשר אינם משרתים אותנו יותר.
להיפתח לאמונות חדשות ובלתי מוגבלות, שיתוף פעולה עם היוניברס האלוהי כדי ליצור מציאות אותה אנו רוצים.

אתן סקירה קצרה לגבי מיקום, וצורתם של שלושת המרכזים הנמוכים:

המרכז הראשון הנקרא נוי-ה, צורתו – קונס, גודלו משתנה בהתאם לכמות האנרגיה אותה ברצוננו לחוות.
מיקומו בצ`קרה הראשונה בין הרגליים, הקודקוד למעלה, ופיתחו כלפי מטה.
המרכז השני הנקרא דיניי-ה, מיקומו כמה ס"מ מעל השחלות, בשני צדי הבטן, ישנם שני דיסקים המתארכים בצורת מישור, גלים הנעים כלפי חוץ, רחוק ככול שנוכלו לראות בעניי רוחנו.
המרכז השלישי הנקרא ליי-או, מיקומו במרכז הסרעפת ישנם שלושה כדורים קטנים של אור אשר מסתובבים תחילה האחד סביב השני, ואח"כ מתפוצצים, התפוצצותם מעצימה את האנרגיה.

ניתן להתנסות קלות, בשלושת המרכזים הראשונים, אך בכדי לחוות את הטווח הרחב של תדרי גוף האור, או להפוך זאת לשימוש יום יומי, נדרשת הטמעה של התדרים ע"י שמיעת הצלילים של גוף האור, ותהליכי מודעות נוספים, ניתן לעשות זאת ע"י אדם שעורר את גוף האור שלו, או ע"י שמיעת, ועשיית הקורס, בקלטות כפי שהועבר ע"י אורין, ודהבן.
באמצעות גוף האור הפלנטרי מתאפשרת כניסתה של אנרגיה קריסטלית – אנרגיה זו, נקבית במהותה, אנרגיית –האלה, האיכויות שלה רבות אך נתמקד בשניים: ריפוי, וטיהור.

קחו נשימות עמוקות, אל תוך גופכם, והתחילו להרפות תחילה את כפות הרגלים, כל איבר בתורו עד כי תחושו עצמכם רפויים ונינוחים. התחילו לבקש באמצעות כוונת לבכם את נוכחותה של האנרגיה הקריסטלית והחלו לראות באמצעות הדמיון, כי נכנסת אל קדקוד ראשכם אנרגיה קריסטלית, שקופה, נוזלית (כמו מים צלולים) ומשם ממשיכה אל גרונכם. חושו כיצד היא פותחת מקומות ביטוי, מחסומים, מטהרת, ומרפא.

האנרגיה ממשיכה אל לבכם, וגם שם היא ממיסה חומות הגנה, כאב וכו` וממשיכה לרדת אל מקלעת השמש, וגם שם היא מרפא, וממשיכה אל הבטן, אל הרחם, הכליות, הקיבה, מטהרת, ומרפא, כל מקום שבו האנרגיה תקועה. אפשרו לעצמכם ממש לשוטט בגופכם, ולבדוק היכן ישנם מקומות חסומים.
האנרגיה ממשיכה אל צ`קרת הבסיס, ומנקה מקומות של הישרדות, חסימה מינית, עד כי אתם מצליחים לראות עצמכם, כמעט שקופים. ראו מסביבכם כדור קריסטלי שקוף. זהו הגוף הרגשי שלכם, התבוננו בכדור, וראו היכן האנרגיה לא זורמת, לא שקופה לגמרי, השתמשו בדמיון, שכן הדמיון הנו כלי הנשמה. שחקו, היו יצירתיים, עד אשר תראו את הכדור סביבכם שקוף, יפיפה ובוהק.

בהנאה רבה,
מיכל אור לב - מנחה סדנאות לצמיחה רוחנית.


www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל אור לב tur kc שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]