חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורום פתרון חלומות - פתרון חלומות - פורום חלומות - פורום לפתרון חלומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות פחדים חרדות

נושא המאמר: על החיים ועל המוות!!!
מאת: אבנר גלוקשטד   שמור מאמר למועדפים


בימים אלה כשהביטחון האישי נרמס ונדרס תחת משקל האירועים המקומיים והבינלאומיים אנו שומעים על תגבור של מרכזיות ער"ן (עזרה ראשונה נפשית), מומחים שונים מופיעים בכלי התקשורת ומסבירים לנו איך להירגע, ומדוע הסבירות נמוכה, מכירות תרופות ההרגעה בבתי המרקחת עולות וכמוהן משגשגים עסקיהם של הידעונים, נומרולוגים, אסטרולוגים ושאר מנחשי עתידות למיניהם.
על מה ולמה כל זה?
התשובה היא פחד מוות

ניתן לתמצת את כל הפחדים האנושיים על מגוון גוניהם למקום אחד בלבד, החשש מה"שחור הגדול", מה שיקרה לנו אחרי קריסת מערכות הגוף והפסקת פעילות המוח.
אין אף אורגניזם שחי לנצח! אנו יודעים בוודאות מוחלטת רק דבר אחד, הגוף הזה לא יחיה לנצח. ניתן לומר שהמוות הוא המכנה המשותף הנמוך ביותר המחבר את כל היצורים עלי אדמות, האם נוכל לפיכך להניח הנחה פראית ויש שיאמרו מופרעת לפיה המוות הוא תכליתם של החיים???
מדוע איפה אנו כל כך מפחדים מהמוות, עד כדי כך שעצם הפחד ממנו גוזל חלק לא קטן מזמננו היקר עלי אדמות?
אם תפקיד החיים הוא להחזיר ליקום הרוחני אנרגיה שנכלאה בממד החומרי, ולשיטתי, כל אטום של חומר כולא בתוכו אנרגיה כזו, הרי שגם באטומים המרכיבים את האורגניזמים החיים, כלואה אנרגית חיים שיש לה קיום נפרד ממסת האנרגיה הקרויה "נשמה".

תורות מזרחיות מסוימות, מבחינות בשלושה גופים: הפיזי, האנרגטי והרוחני או האסטרלי= הנשמה – החלק המחובר אל היקום הרוחני.
הגוף האנרגטי עליו הרחבתי במאמר הקודם, הוא האחראי ל"הילה" העוטפת את החומר בכלל, ואת הגופים החיים בפרט, אותה הילה שמגיבה לגוף הרוחני ובגללו היא פועמת ומשנה את גדלה, עביה, צבעיה ותנועותיה. הגוף האנרגטי, בניגוד ל"נשמה" הוא חסר תודעה רחבה, האנרגיה שלו מחוברת יותר ליקום החומרי מאשר לרוחני, הוא אחראי בעיקר לשלמות ולבריאות הפיזית וניזון משני העולמות.
"נפש בריאה בגוף בריא…" אומר הפתגם הידוע, כאשר הגוף הרוחני "עטוף היטב" בהילה בריאה הקורנת מהגוף הפיזי, הוא מרגיש טוב יותר.
גוף פיזי חולה, מוח פיזי הנתון בלחץ, כל אלה מחלישים את ההילה או את הגוף האנרגטי, כיוון שהאנרגיה מושקעת במקום בו היא חסרה – במוקד החולי ו/או בתהליכי מחשבה חסרי תכלית.

כפי שכתבתי קודם, לגוף האנרגטי אין תודעה רחבה, רק תודעה אינסטינקטיבית שמטרתה, שמירה על קיומו ותפקודו של הגוף הפיזי. כשהגוף נמצא בסכנה כלשהי, מתגייסת האנרגיה הזו לעזרה בתהליך שמטרתו, הרחקת מקור הסכנה או באמצעות בריחה, התגוננות, תקיפה או האצת תהליכי ריפוי. כאמור, יש קשר חזק בין הגוף הרוחני והאנרגטי, אחרי הכל מדובר בצורות אנרגיה דומות ובקרבה כזו הן בוודאי מושפעות ומשפיעות זו על זו. כאשר הגוף הרוחני חש בסכנה דרך הגוף האנרגטי, חשה הנפש בייסורי הגוף ולכן מתקשה למלא את תפקידה, לא מצליחה לשמור על ההרמוניה והגרוע מכל, נפגעת איכות הקשר שלה אל היקום הרוחני.
במצב כזה, כאשר הקשר אל ה"תמונה הכוללת" נחלש. ניזון הגוף הרוחני שלנו מהמידע המוגבל שמספק לו הגוף האנרגטי, והופך כמוהו לשומרו של הגוף הפיזי.
במצב כזה כאשר כל כך הרבה מודעות מכוונת לתחום כה צר כמו למשל הסיכוי שכלי נשק מסוים יירה ממרחק של כ- 800 ק"מ ועלול לנחות דווקא בקרבה שעלולה לסכן את שלמותו של גוף מסוים, במצב כזה אנו הופכים מיצורים של אנרגיה טהורה – אנרגיה של חיים. ליצורים של אנרגיה "עכורה" אנרגיה של פחד.

"…כל העולם כולו גשר צר מאד, והעיקר לא לפחד כלל…" אמר מי שאמר, וידע היטב למה אמר. התמונה שמספק לנו העולם היא צרה מאד, וחשוב מאד להימנע מהפחד כיוון שהוא מכביד על יכולתנו למלא את יעודנו, כך אני מפרש את הדברים.
כאשר אנו עסוקים בפחד, התוצאה תמיד תהיה עוד פחד, והפחד הוא הדלק ממנו ניזונות ה"נשמות הרעבות", אותם "ערפדי אנרגיה שהחיבור שלהם אל היקום הרוחני חלש כל כך, עד כדי כך שיעשו הכל כדי לקבל את, מנת האנרגיה העכורה הזו, שרק תהפוך אותם לרעבים יותר ולמפחידים יותר. הפחד הוא זה שמאפשר לעריצים לשלוט בעם שלם לתקופות ארוכות. הפחד הוא זה שגורם לנו לעשות דברים עליהם אנו מצטערים ומתביישים. הפחד יכול לגרום לנו לבזבז חיים שלמים בפעילות מיותרת, משעממת, לא מתאימה לנו…

אין פחד חוץ מפחד מוות. כל הפחדים האחרים, מהשפלה, מכאב, מהחושך, מחיות טרף, מתנקזים אל האיום שעומד מאחרי הכל… המוות.
אבל האויב האמיתי הוא לא המוות, זה יבוא על כולנו במוקדם או מאוחר.
האויב האמיתי הוא הפחד, שמפריע לנו לחיות.

שננו את המשפט האחרון ברגעים הקשים.

והעיקר, לא לפחד כלל! ובכך "נשמרתם מאד לנפשותיכם…"

שיהיה לנו שבוע טוב ולהשתמע בקרוב.

אבנר גלוקשטד – יועץ רב תחומי.

tch dukeays


www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבנר גלוקשטד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]