חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה לך תכנית שיווקית?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביוגרפיה כתיבת ביוגרפיה סיפור חיים יונה דורון

נושא המאמר: שאלות נפוצות בהפקת ביוגרפיה כתיבת ביוגרפיה - סיפור חיים - ביוגרפיה - יונה דורון
מאת: יונה דורון   שמור מאמר למועדפים

איך אדע לבחור בין כותבי הביוגרפיה השונים בשוק? לאילו הבדלים עלי לשים לב?

ישנם כמה פרמטרים שכדאי לבדוק:
1. האם ההוצאה לאור שתבצע עבורך את הפקת הביוגרפיה מעסיקה אנשים מקצועיים בתחום הכתיבה?
2. האם ספרך יעבור עריכה והגהות של אדם מקצועי?
3. האם העוסקים במלאכת הכתיבה והעריכה של ספרך טיפלו בעבר גם בספרים שהגיעו למדפי חנויות הספרים? האם הם פועלים על פי סטנדרט של ספרים המיועדים להפצה ומכירה ולעיניהם של מבקרי הספרות?
4. לך עם "תחושות הבטן" שלך. קבע פגישה ונסה לראות אם הכותב יודע לשאול את השאלות הנכונות (פרט זה חשוב כאשר מדובר בספר שטרם נכתב וחלק גדול מאיסוף החומר או כולו מבוסס על ראיון מוקלט), אם הוא מעורר בך אמון ונוצר ביניכם קשר טוב ונינוח.
5. נסה לברר מי באמת יכתוב ויערוך את הספר. האם האדם איתו הגעת לסיכומים הוא באמת זה שיעבוד עבורך בפועל?
___________

למה במקום מסוים מציעים לי הפקה של ספר במחיר נוח, ובמקום אחר דורשים סכום גבוה בהרבה?

השוק הוא תחרותי. כדי להציע לך הפקה זולה – יש צורך להוזיל את העלויות. אפשר למשל לשלוח למפגשים המוקלטים אדם חסר ניסיון או סטודנט צעיר, אפשר לבטל לחלוטין את שלב העריכה וההגהות, או לתת למזכירה לערוך ולהגיה את הספר, ולקוות שאתה, הלקוח, לא תרגיש בכך. רוב הביוגרפיות האישיות מופצות בקרב קהל מצומצם של משפחה וחברים, ועם קצת מזל אף אחד מהם לא ישים לב לרמה הירודה של הספר.
כדאי לזכור, בהקשר זה, שביוגרפיה אינה מקרר או מיקרוגל, שאתה קונה לאחר שבחרת דגם מסוים ויכול לקבל אותו דגם בכל חנות למוצרי חשמל. בהפקת ספר ביוגרפיה אינך קונה מוצר, אלא תהליך.
_____________

אני חושש שכאשר אבי יראה פתאום בכתב את הדברים שאמר בעל פה, לא יאהב את הסגנון וירגיש שזה לא "שלו". איך אפשר למנוע את זה לפני שהספר כולו כתוב?

נסה לבקש מהכותב/ת להעביר לאביך את הפרק הראשון, שיתבסס על המפגש המוקלט הראשון, ולאפשר לו לקרוא ולהעיר את הערותיו לפני המשך העבודה. כך יוכל להשפיע על הסגנון, ו"להנמיך" או "להגביה" את השפה בהתאם להעדפתו.
_____________

למה בעצם חשוב להשקיע בעריכה ובהגהות של ספר ביוגרפי שיופץ רק בקרב בני משפחה וחברים?

נכון שספר כזה לא יגיע ככל הנראה לחנויות הספרים ולמבקרי הספרות. אבל הוא יגיע לידיהם של החשובים לך מכול. ספר איננו נשרט או מתקלקל כמו דיסק למשל. הוא ישאר בידי קרוביך ומכריך זמן רב אחריך.
מי שמעולם לא עקב מקרוב אחרי תהליך הפקתו של ספר, אינו מודע לבעיות עריכה וסגנון, ולכמות הטעויות הקיימות בכל כתב יד לפני שהוא מוכן לדפוס. ספר המגיע לידכם בחנויות הספרים עובר תמיד עריכה ושתיים-שלוש הגהות לפחות. אלה מאפשרים לכם אחר כך לקרוא בספר בנוחיות, ולהרגיש שאתם "בידיים טובות". כשהעין נתקלת בטעויות דפוס ובבעיות סגנון, גם אם זהו סיפור חייו של סבא, הקריאה לא נעימה, והתחושה היא שוודאי גם התוכן איננו מדויק. הוא "רק בערך".

מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il


www.yonadoron.co.il
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונה דורון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]