חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הזמנת תור או קבלת מידע דרוש דרך אתר ביטוח לאומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רילוקיישן מיסוי רילוקיישן

נושא המאמר: שוקלים לעשות רילוקיישן?
מאת: עו"ד מומחה מיסוי בינלאומי   שמור מאמר למועדפים

שוקלים לעשות רילוקיישן? רשות המסים וביטוח הלאומי במעקב אחריכם החל ממועד יציאתכם מהארץ עד לחזרתכם לישראל. איך לעשות רילוקיישן נכון? כל המידע הנחוץ מאת מרואה חשבון מומחה במיסוי בינלאומי ומיסוי רילוקיישן
עזבתם את הארץ ועברתם לגור בחו"ל לבד או עם המשפחה? רשויות המס והביטוח לאומי עלולות לסווג אתכם כתושבי ישראל שחייבים במס ובביטוח לאומי, גם על ההכנסות מחו"ל. נזכיר כי המשמעות של אי דיווח על הכנסות אלה למס הכנסה ולביטוח לאומי יכולה להוביל להטלת קנסות ואף להאשמות בפלילים.
יציאה לחו"ל לצורכי עבודה או הגירה ללא תכנון מיסוי רילוקיישן מול רשויות המס והביטוח לאומי עלולה להביא למצב שבו ההכנסה שהופקה במהלך העבודה בחו"ל תחויב במס.
תיקון חוק שנכנס לתוקף החל משנת 2016, מחייב ישראלים שגרים בחו"ל ואינם מגישים דוחות מס בישראל, לדווח לרשויות המס על המעבר לחו"ל. בדיווח זה יש לצרף נימוקים עובדתיים ומשפטיים שיכולים לתמוך בטענה כי מאחר שהחלטתם להעתיק את מקום מושבכם לחו"ל ניתקה גם התושבות לצורכי מס מישראל.

תיקון החוק נועד להדק את הפיקוח של רשויות המס על ישראלים שמעתיקים את מקום מושבם לחו"ל ויורדים מהארץ, ולשים אותם מעל הרדאר, על כל המשתמע מכך. על כן, מומלץ לכל מי ששוקל לבצע את המעבר לחו"ל לספור את ימי השהות בישראל מדי שנה, ולהימנע מנוכחות בישראל מעבר לתקופות אלה.
פקודת המס ומרבית אמנות המס שעליהן חתומה ישראל, קובעים כי אדם שגר בחו"ל ייחשב לישראלי לצורכי מס בישראל אם מרכז חייו נמצא בישראל. יש להביא בחשבון מספר פרמטרים ובהם: מספר ימי השהייה בישראל, מיקום בני המשפחה, היקף הנכסים בישראל ובחו"ל, מקום ההכנסה, וכן קיומם של דירת מגורים, חשבונות בנק, תשלומי ביטוח לאומי, כלי רכב או חברות בארגונים מקומיים וישראלים. אם אדם יסווג כישראלי לצורכי מס או ביטוח לאומי, יהיה עליו לשלם מס וביטוח לאומי מלאים על כלל הכנסותיו הן בישראל והן בחו"ל ולהגיש דוחות בהתאם. ישראלים שיימנעו מכך ללא הצדקה, חשופים לא רק לתשלום החובות רטרואקטיבית, אלא גם לקנסות ולהרשעה פלילית.
אחת הדרכים להפחית את רמת הסיכון היא להיוועץ עם רואה חשבון מומחה במיסוי הכנסות ישראלים בחו"ל על מנת שייבחן עבורכם את מעמד התושבות. הכלי להבנת חבות המס בישראל הוא מעמד התושבות. מדובר בניתוח מעמיק ומקצועי שאין להקל בו ראש. בוודאי שלא ניתן לקום יום אחד בבוקר ולהחליט "איני תושב ישראל עוד" זו בדיקה שנערכת ע"י מומחה מיסוי ויפה שעת אחת קודם.
כמובן שרשויות המס אינן ששות לקבל טענות של ניתוק תושבות ואף טוענות לעתים קרובות שניתוק התושבות הוא תהליך ארוך, שאינו מתרחש בסמוך לעזיבה או כתוצאה ממגורים קצרים יחסית בחו"ל. מנגד, בתי המשפט דווקא הכירו בניתוק התושבות גם לאחר תקופות קצרות יחסית.
עוברים לחו"ל? מה צריך לעשות
אם אתם עוברים לגור בחו"ל, יש לדאוג מראש לניתוק הזיקות לישראל בצורה המקסימלית האפשרית ובהקדם האפשרי. כך למשל אם אתם מחזיקים בדירה בישראל עדיף למכור אותה אן לפחות להשכיר אותה לתקופה ארוכה ללא מגבלות מסוימות בחוזה השכירות. יש לתעד מסמכים מבססים שמעידים על כוונת הניתוק.

bshcpa.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד מומחה מיסוי בינלאומי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]