חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה אין לנו מספיק כסף?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משחקי חשיבה משחקי קלפים

נושא המאמר: משחקי קופסה
מאת: מכלול ציוד משרדי   שמור מאמר למועדפים

ילדים הם סקרנים מטבעם ואוהבים כל הזמן לגלות דברים חדשים. הרבה מהלימוד של ילדים על עצמם והסביבה נעשה על ידי משחקים. על מנת לעודד אותם ואת ההתפתחות שלהם מומלץ להרבות במשחק ואם המשחק הוא גם לימודי, הרי שעוד מטרות לימודיות מושגות. אחד מהמשחקים האהובים על ילדים ומבוגרים הוא משחק קופסה או משחקי קופסא.

משחקי קופסה משלבים לרוב פעילות יצירתית של הבנה, חשיבה לצד פעילות פדגוגית של לימוד והטמעת מיומנויות לימודית. מדי יום נמכרים בישראל מאות משחקי קופסה מסוגים שונים. העובדה שמשחקי קופסה לא מצריכים הערכות מיוחדת מלבד רצון לשחק ושותפים למשחק מגדילה את הפופולאריות שלהם!

אצלנו, ברשת מכלול, תמצאו מאות משחקי קופסה מסוגים שונים ולגילאים שונים. אפשר תמיד לקנות משחק קופסה כמתנה לילדים לימי הולדת או לבית וגם כמשחק בעל ערך חינוכי רב.

סוגים של משחקי קופסה

פאזלים
פאזל רצפה או פאזל מגנטי הוא משחק הדורש שילוב של הבנה, דמיון, סקרנות ומוטוריקה עדינה. העיקרון בשני המשחקים הוא זהה. המשתתפים מקבלים תמונה לא שלמה ועליהם להרכיב תמונה שלמה ע"י חיבור על חלקיה. ברשת מכלול תמצאו מבחר גדול מאוד של פאזלים החל מ 12 חלקים ועד מאות חלקים. הפאזלים האהובים על ילדים הם לרוב פאזל של דמויות מהטלויזיה, סמי הכבאי, דרדסים או גיבורי על כגון : סופרמן ובאטמן.

משחקי יצירה
משחקי יצירה מספקים שעות של חדוות יצירה עבור ילדים בגילאי גן ובית הספר היסודי. משחקי יצירה כשמם כן הם. הילדים נדרשים ליצור יצירות שונות מחומרים מגוונים. בעת המשחק הם מפעילים את הדמיון, מוטוריקה עדינה וגסה וכן לומדים לעקוב אחרי הנחיות. היתרונות במשחקי היצירה הם רבים ומגוונים.

משחקי חשיבה
משחקי חשיבה נועדו לפתח ולעודד חשיבה עצמאית ויצירתית. הילד נדרש למצוא פתרונות לבעיות, לשאול שאלות, לגבש אסטרטגיה על מנת לנצח. זאת עוד, כמו כישורים חברתיים המתלווים למשחק שכזה תורמים לטיפוח החשיבה וחידוד הקוגניציה כהכנה למשחקים מורכבים יותר, בגיל מבוגר יותר.

משחקי הרכבה
לתכנן, לבנות, למצוא פתרונות, להצליח לבנות וגם לטעות. משחקי הרכבה הם מן האהובים שבמשחקי הקופסה. מושי מונסטר, בלוק טאון חוות פוני, מגה בלוקס. משחקי הרכבה אלו יעניקו לילדים שעות רבות של חוויה וחדוות יצירה.

משחקי קלפים
משחקי קלפים תמיד היו מבוקשים בקרב ילדים. ניתן לשחק בהם בזוגות, קבוצות וישנם סוגים רבים של משחקי קלפים. אצלנו ברשת מכלול תמצאו משחקי קלפים כגון: רביעיות, עושים חשבון, ילד ירוק ועוד. משחקי קלפים מתאימים לגילאים שונים ויכולים לשמש כמתנה או הפתעה לילדים בגילאים 6-10.

www.michlol.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מכלול ציוד משרדי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]