חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סיגר קטן נחמד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכות אזעקה אזעקה אזעקה אלחוטית מערכת אזעקה אלחוטית

נושא המאמר: ההבדל בין מערכות אזעקה קוויות לאלחוטיות
מאת: סיבים תשתיות תקשורת   שמור מאמר למועדפים

המאמר הבא הזה מסביר את הגורמים העיקריים שעליכם לשקול לפני קבלת ההחלטה החשובה של האם לרכוש מערכת אזעקה קווית או אלחוטית לבית או לעסק, צריך להסתכל כמובן על התמונה הכוללת ולבחור נכונה.
יום ביומו נשאלת השאלה האם למגן או לא? יש את אלה מאיתנו שאופוריים לחלוטין ואינם נוטים לחשוב יותר מדי על מה קורה בביתם, אבל רובנו נוטים להרהר בנושא פעם או פעמיים ביום, ולחשוב מה מתרחש כרגע בביתנו שהוא ללא ספק מבצרנו. רובנו מרגישים ורואים את הבית כ- "המקום המוגן ביותר על פני אדמות", ואין "מצב" שיקרה לנו משהוא חריג בתוכו. זו תחושת ביטחון שקיימת אצל כל אדם, ולמען האמת תחושת הביטחון הזאת גורמת לנו להיות לא מודעים לדברים הקורים בחוץ שיכולים לעיתים להגיע אלינו.

בעוד אנו מחוץ לבית בעבודה או לחלופין סתם באיזה טיול המודעות שלנו לסכנות מידיות מאוד גבוהה, מחוץ לתחום הבית אנחנו ערניים פי כמה וכמה, אפילו יותר מאשר שאנחנו בבית, אז למה בעצם אנחנו לא מייחסים חשיבות כזו לבטיחות כשאנחנו בבית כאשר אנחנו מודעים לחלוטין שאנחנו מבלים את שעותינו הקריטיות והכי עדינות בו?

למה? טוב אז הנה כמה סיבות ששמענו מלקוחות של ויג'י.קום וגם אחרים שהחכימו מאוחר מדי:

מערכת אזעקה וגילוי

"אין לי כוח להתעסק עם כל מיני קדיחות בבית!"
"החוטים האלה יכערו לי את הבית!"
"עזוב, זה יקר מדי גם ככה!"
"למה אזעקה? מה כבר יש לי לגנוב בבית?"
ולהגנת השם הטוב של המערכות האלחוטיות אנו נגיד שמניסיון הם מודיעות לך במידית ברגע שמתבצעת חדירה לבית! אין קדיחות גלויות! אין תעלות! אין חוטים! מתחם ביתך יישאר אסתטי! וכל זאת במחיר סביר, ולמרות שאתם חושבים שאין מה לגנוב בביתכם זכרו, הגנב לא יודע זאת, לכן הוא בא לבדוק!

ישנם כמה פרמטרים שחייבים לקחת בחשבון כאשר עומדים בפני רכישה והתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית לבית או לעסק, הפרמטרים הללו הם:

אמינות המערכות

זהו הקריטריון הראשון והחשוב מבין כולם ברשימה, בין אם תבחרו לקנות ולהתקין מערכת אזעקה קווית או אלחוטית חייב להתקיים במצב שבו המערכת אמינה ואינה פתרון "זול" להשקיט את נפשכם. לא מספיק שהמערכת "תתריע" על ניסיונות של פריצה או במקרה חירום שרירותי אחר, אלא שתתריע בזמן ותאותת למי שצריך מתי שצריך.

בעבר הלא רחוק מומחים טענו כי במערכות אזעקה אלחוטיות יש סיכויים גבוהים לקבלת אזעקות שווא, אבל הדבר לא נכון כיום, היום אחרי יותר מ-20 שנות פיתוח בטכנולוגיות ה- RF (רדיו) בתחום מערכות האזעקה האלחוטיות ניתן בבטחה לומר שאין הרבה בעיות אמינות קשות או אזעקות שווא, כמובן בתנאי שהמערכת תותקן ע"פ תקן וע"י חברה שיודעת את עבודת ההתקנה על בוריה.

יצרנים שונים בתחום מערכות האזעקה האלחוטיות משקיעים הרבה מאוד מימון, ופיתוח של מערכות אזעקה אלחוטיות נמצאים בתנועה והתקדמות מתמדת לקראת הדבר הבא, וחברות מנסות ללא הרף לשפר את הטכנולוגיה האלחוטית הקיימת. חברת ויסוניק, לדוגמא, השיקה בשנת 2010 טכנולוגיה בשם Power-G, שהיא סוג של טכנולוגיה אשר משפרת בצורה משמעותית את אמינות התשדורת ע"י קידוד השדר האלחוטי כדי למנוע פריצות בשדר והנחתת קליטה עקב הפרעות, בנוסף טווח העבודה של המערכת הנ"ל מול גלאים ורכיבים אחרים הגדל משמעותית.



זמן, כסף ומה שביניהם...

בלי להתעמק יותר מדי ב-"למה וכמה", נספר שמערכות אזעקה אלחוטיות והרכיבים הקשורים הם לרוב יותר יקרים מהמערכות והמוצרים הנלווים למערכות הקוויות אבל לעומת זאת זמן ההתקנה, איכות ההתקנה, אסתטיות ההתקנה איכותיים הרבה יותר מהחלופות שדורשות דבק, דיבלים ותעלות שכאמור באות יד ביד עם המערכות החוטיות. אז כאשר בודקים את עלויות התחזוקה של המערכות האלחוטיות צריך לקחת בחשבון תמיד את עלות החלפת הסוללות של הציוד האלחוטי כל כמה שנים שהיא עלות נמוכה מאוד, לעומת זאת מערכות קוויות אינן דורשות שום תחזוקה שוטפת בטווח הרחוק, אבל כל מערכת והיתרונות שלה.

צרכים משתנים והעתקה

עם הזמן הצרכים של המשפחות המודרניות וגם שלכם יכולים להשתנות, בין אם תחליטו לעבור דירה, לשפץ את הבית, להחליף רהיטים או פשוט לשדרג או להוסיף רכיבים למערכות הקיימות כגון הוספת גלאים ואביזרי בטיחות כאלה ואחרים, הפעם זה יהיה קל בהרבה, זול בהרבה ועם הרבה פחות לכלוך ו"כאב ראש". אז מבחינת מימוש התקנה, העתקת מערכת, פירוק הרכבה וכיוצא בזאת יהיה הרבה יותר קל להתמודד עם מערכת אזעקה אלחוטית.

מילות חיפוש למאמר זה: מערכות אזעקה, אזעקה, אזעקה אלחוטית, אזעקה ויסוניק, מערכת אזעקה אלחוטית, ויסוניק.

sivim.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סיבים תשתיות תקשורת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]